Rosa Dartle Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Vi har en TV-stue i Soft Teal som vi skal innrede på nytt. Jeg orker ikke å male om 😅 Men nå fikk jeg ikke tak i den fargen på sofa som jeg hadde planlagt, da det var så lang leveringstid på den fargen. Skulle egentlig ha en mørkere petroleumsblå. Må nå tenke helt nytt, noe som ikke ble så lett. I utgangspunktet er jeg veldig lite glad i grått.. Men åpen for alt nå. Er det noen som har gode tips til farger på møbler og interiør jeg kan velge til Soft Teal?
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Skrevet 6. november Det er flere brunfarger som kan være fine til soft teal. Konjakkbrunt, for eksempel. Anonymkode: dd9ad...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #3 Skrevet 6. november Vi har soft teal i gangen, med mørkegrå fliser og en mørkegrå lenestol. Har noen detaljer i lyserosa, som fremhever soft teal veldig godt. Har for eksempel et par lyserosa blomsterpotter, i den grå lenestolen er det en grønn (samme nyanse som soft teal) og rosa-stripete pute, og vi har et par store bilder der motivet er soft teal-aktig grønn og rosa. (Høres kanskje mye ut, men vi har en stor gang 😅) Får alltid innmari mye komplimenter på gangen vår, mange som sier det ser så flott ut 🤩 Anonymkode: 191d3...d94
AprilLudgate Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november Eeeeeeeeeeelsker Soft teal! Men ang petroleum: Jeg har Boliasofa i seagreen, som ender opp med å bestemme alt. Jeg liker den, men det blir koksgrå sofa neste gang - helst i ull. Sånn at jeg feks kan ha mer grønnblå på veggene. Eller Soft Teal som er superfin. Vi flyttet og hadde sofaen med oss, og dermed bestemte den og gulvene hele paletten. Som jeg liker, men skulle gjerne hatt med valgmulighet på veggen inntil sofaen. Så: hadde til Soft Teal valgt mørkegrå sofa og kalde brune+rosa tekstiler og detaljer. Vi har Soft Mint bak vår sjøgrønne sofa, endte med ulltepper i rosa og brunt (ensfarga) og puter likeså+lys beige. Lysgrått ullteppe på gulv. Brun vegglampe. Så kanskje litt omvendt hos deg om du går for grå sofa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå