AnonymBruker Skrevet 6. november #21 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tok meg friheten å rette det du skrev. Menn liker ikke kos - feminine og homofile menn liker det. Hvordan det står til med transmenn eller en av de 87 andre "kjønnene" bruker jeg ikke noe energi på da jeg kun annerkjenner to kjønn. Menn og kvinner. Anonymkode: c8741...7a8 Dette vet du er feil, men så prøver du bare på litt reaksjon. Selvsagt er det menn som liker kos også Anonymkode: 72196...252 1
Vibelator Skrevet 6. november #22 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er helt enig. Rart at menn i hele tatt klarer å fungere i hverdagen. Anonymkode: c8741...7a8 Det er damer som ikke fungerer i hverdagen uten alt mannehjernen har laget og bygget Uten menn går samfunnet tilbake til hule boer alderen
AnonymBruker Skrevet 6. november #23 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 Min ekte mannemann elsker å kose. Ligge tett lenge, helst snurret rundt meg som pinnebrød. Og sitte sammen og holde rundt hverandre i sofaen mens vi ser TV. Han må holde hånd når vi sitter ved siden av eller går rundt sammen. Det er virkelig fantastisk. Så du tar feil. Blir lei meg av å lese HI fordi jeg vet hvordan det er. Hadde det slik før men har det ikke slik nå. Veldig takknemlig for kosemannen min jeg. Hvor man finner de vet jeg ikke. Tror bare min er en sjeldenhet. Anonymkode: bad29...e2a 1 1
Jdz Skrevet 6. november #24 Skrevet 6. november Vibelator skrev (8 minutter siden): Det er damer som ikke fungerer i hverdagen uten alt mannehjernen har laget og bygget Uten menn går samfunnet tilbake til hule boer alderen Samtidig som menn som har slike holdninger ofte er de som idealiserer huleboertilværelsen over alt. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg tok meg friheten å rette det du skrev. Menn liker ikke kos - feminine og homofile menn liker det. Hvordan det står til med transmenn eller en av de 87 andre "kjønnene" bruker jeg ikke noe energi på da jeg kun annerkjenner to kjønn. Menn og kvinner. Anonymkode: c8741...7a8 Rundt 1% identifiserer seg som trans, tror neppe de resterende 99% av menn identifiserer seg med påstanden din. Selv føler jeg meg veldig trygg på min egen seksuelle identitet og kjønnsidentitet. Gjør du? 3
Evot_i_skogen Skrevet 6. november #25 Skrevet 6. november Dette har ingenting med hverken kjønn, alder eller hvor mange % mann man er.. For noen kommentarer, skulle tro enkelte folk lever i en hule (internett) uten å noensinne treffe andre mennesker i det virkelige livet 🤣 Dette er det som kalles kjærlighetsspråk. Ditt kjærlighetsspråk er nærhet (kos, klem, sitte tett, kyssing osv). Så da er spørsmålet, hva er hans språk? Noen liker tjenester, noen liker gaver og noen liker snille ord. Mitt kjærlighetsspråk er nærhet, mannen min sin er tjenester. Så i hverdagen så gjør jeg små enkle ting for han som gjør at han føler seg elsket også gir han meg nærhet for at jeg skal føle meg elsket. Alle kjærlighetsspråk kan kombineres i et forhold, men det må kommuniseres tydelig om. Og begge parter må være villige til å snakke "kjærlighetsspråket" til partneren. Ta deg en god og dyp samtale med han. Skriv ned dine tanker på forhånd. Og ikke gå i angrep, forklar heller hvor stort det savnet nå er blitt og at du begynner å nå ditt metningspunkt. Hvis han ikke vil høre eller gjøre noe med det så er det så enkelt at da elsker han deg ikke. Og i såfall er det bare å pakke sakene sine og gå videre. Ps, de forskjellige typene kjærlighetsspråk er jevnt fordelt mellom kjønnene. Det går på personlighet og tidlig barndomsprogrammering, ikke på biologi. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #26 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 Så du sier at "ekte menn" driter i om dama er tent og har lyst, det er bare deres egen pikk som betyr noe. Da er det kanskje ikke så rart at mange menn ikke "får pult". .... Anonymkode: 7a9b7...bae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå