AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Samboer har egentlig aldri vært særlig kosete eller interessert i intimitet annet enn rett på sex. I starten jobbet jeg mye med at forspill var nødvendig for meg, men jeg klarte aldri å nå gjennom med det fra gang til gang. Vi hadde mye bra sex allikevel, spenningen og nyforelskelsen ordnet opp. Nå 10 år senere så har jeg i årevis spurt han om vi ikke i det minste kan ligge litt inntil hverandre innimellom. Om bare 5 minutter. Han velger heller tv til langt på natt. Han kan til tider etterspørre sex, men for meg så kommer ikke lysten uten nærhet. Vi har ingen nærhet! Ingenting forutenom at han klyper meg i rumpa når jeg lager middag. Spør han om han ikke vil legge seg litt sammen med meg på kvelden, men nei, da blir han trøtt og sovner, sier han. Jeg har foreslått dater, nærhet på dagtid osv. Han krevde at han skulle finne på første date. Den venter jeg på fortsatt 3 år senere. Hva er dette for noe? Han vil ha sex, men ingen interesse av å ha nærhet for at også jeg kan vekkes seksuelt. Jeg krever ikke mye. Kanskje 5 minutter ville gitt meg en god følelse og pirret litt. Nærhet for meg er å ligge inntil nakne. Kose på hverandre, kysse, tulle og le, ha en hyggelig tid. Utforske hverandres kropper, leke osv. Sex for han er rett på hovedstedet. Anonymkode: be26f...551 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Skrevet 6. november Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #3 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 Ekte menn er primitive, ikke så langt unna apestadiet. Helt enig i det. Lav IQ og EQ. Egosentriske og stusselige. Anonymkode: 50247...1f7 7
mommyaka Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Samboer har egentlig aldri vært særlig kosete eller interessert i intimitet annet enn rett på sex. I starten jobbet jeg mye med at forspill var nødvendig for meg, men jeg klarte aldri å nå gjennom med det fra gang til gang. Vi hadde mye bra sex allikevel, spenningen og nyforelskelsen ordnet opp. Nå 10 år senere så har jeg i årevis spurt han om vi ikke i det minste kan ligge litt inntil hverandre innimellom. Om bare 5 minutter. Han velger heller tv til langt på natt. Han kan til tider etterspørre sex, men for meg så kommer ikke lysten uten nærhet. Vi har ingen nærhet! Ingenting forutenom at han klyper meg i rumpa når jeg lager middag. Spør han om han ikke vil legge seg litt sammen med meg på kvelden, men nei, da blir han trøtt og sovner, sier han. Jeg har foreslått dater, nærhet på dagtid osv. Han krevde at han skulle finne på første date. Den venter jeg på fortsatt 3 år senere. Hva er dette for noe? Han vil ha sex, men ingen interesse av å ha nærhet for at også jeg kan vekkes seksuelt. Jeg krever ikke mye. Kanskje 5 minutter ville gitt meg en god følelse og pirret litt. Nærhet for meg er å ligge inntil nakne. Kose på hverandre, kysse, tulle og le, ha en hyggelig tid. Utforske hverandres kropper, leke osv. Sex for han er rett på hovedstedet. Anonymkode: be26f...551 Høres ikke bra ut. Hvordan er dere i hverdagen? Koser dere med hverandre? Kysser dere, sitter dere sammen i sofaen og ser på noe på yvetc? Eller er det bare mer sånn..jeg er kåt .. spre beina jeg vil ha sex
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november mommyaka skrev (17 minutter siden): Høres ikke bra ut. Hvordan er dere i hverdagen? Koser dere med hverandre? Kysser dere, sitter dere sammen i sofaen og ser på noe på yvetc? Eller er det bare mer sånn..jeg er kåt .. spre beina jeg vil ha sex Ingen kos, kyss eller sitte sammen i armkrok. Ingenting. Kun klypes i rumpa under f. Eks middagslaging. Han sier han vil ha sex, jeg sier jeg trenger forspill (som i kos og nærhet). Der stopper det opp. Jeg orker ikke ha sex uten forspill mer, har hatt mye vondt. Det er viktig for han at jeg ikke får smerter, men samtidig investerer han ikke tid til da forspill eller kos for å jobbe kroppen klar. Anonymkode: be26f...551 1
mommyaka Skrevet 6. november #6 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen kos, kyss eller sitte sammen i armkrok. Ingenting. Kun klypes i rumpa under f. Eks middagslaging. Han sier han vil ha sex, jeg sier jeg trenger forspill (som i kos og nærhet). Der stopper det opp. Jeg orker ikke ha sex uten forspill mer, har hatt mye vondt. Det er viktig for han at jeg ikke får smerter, men samtidig investerer han ikke tid til da forspill eller kos for å jobbe kroppen klar. Anonymkode: be26f...551 Skjønner akkurat hva du mener...vel...da er det bare å krysse beina...vil han ha sex...man han gi deg noe tilbake. Han respekterer ikke deg
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 Ekte menn bør tydeligvis lære litt mer om biologi og kroppens ulike funksjoner. Kroppskontakt som for eksempel kos er sunt for alt fra nervesystemet til hjertehelsen og fører til mer testosteron hos menn. Men det er jo bedre å ikke benytte seg av helsebringende og gratis ting som kos i tilfelle en wannabe ekte matchomann som deg får med seg at de holder rundt dama si, det kan jo hende noen tror de er homo da. Anonymkode: 106b1...5e5 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Skrevet 6. november Men hva gjør du da? Gir du han klem? Og hva gjør han hvis du gjør det? Jeg skal være ærlig at jeg ikke er flink til det selv. Prøver å huske på å gi en klem selv. Men mannen er veldig med å gi klem. Kysse. Legger seg alltid inntil meg uansett hvor sent han legger seg. Men jeg er ikke flink selv. Jeg snur meg og ligger med ryggen til. Anonymkode: d3ca1...dbc
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 Hva da med de ekte menn, som vil holde rundt og gå hånd i hånd med dama, men dama avviser. Hva med de? Anonymkode: 0671f...9ba 1
Jdz Skrevet 6. november #10 Skrevet 6. november Du skriver jo at han har vært slik fra dag 1, hvorfor trodde du at det skulle forandre seg? Selv har jeg stort behov for kos og intimitet utover sex, etter hvert som jeg har blitt eldre har det egentlig passert viktigheten av sex. Heldigvis har jeg en partner jeg er kompatibel med på det området og jeg ville aldri i verden gått inn i et samboerskap med noen som ikke kunne møte meg på det behovet. Ikke alle har dette behovet, verken kvinner eller menn, men det virker som om enkelte kvinner tror dette er noe man kan forandre på. Slik er det ikke. Du kan ikke på magisk vis få din mann til å bli mer lik deg, like lite som han kan forandre deg til å bli mer lik han. 1 1
Jdz Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva da med de ekte menn, som vil holde rundt og gå hånd i hånd med dama, men dama avviser. Hva med de? Anonymkode: 0671f...9ba Da har de menn gjort samme feil som TS. De har gått på kompromiss med sine egne behov og valgt en partner de ikke er kompatibel med. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ekte menn er primitive, ikke så langt unna apestadiet. Helt enig i det. Lav IQ og EQ. Egosentriske og stusselige. Anonymkode: 50247...1f7 Jeg er helt enig. Rart at menn i hele tatt klarer å fungere i hverdagen. Anonymkode: c8741...7a8
AnonymBruker Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 Da kan han vel få seg en oppblåsbar dukke i stedet for et ekte menneske? Anonymkode: a4b15...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva da med de ekte menn, som vil holde rundt og gå hånd i hånd med dama, men dama avviser. Hva med de? Anonymkode: 0671f...9ba Hvor har du det fra at de er "ekte" menn? De heller mer mot å være metroseksuelle tullinger. Menn går først og kvinnen etter. Og ingen menn går inn i butikker for kvinner for å hjelpe kvinnen å handle. Anonymkode: c8741...7a8
Mardina Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om kos er det eneste som står i hodet på deg, hvorfor kjøper du deg ikke en hund i stedet? Menn flest er ikke bygd for å ligge å holde rundt dama si. I hvertfall ikke ekte menn. Anonymkode: c8741...7a8 For noe tull. Mange menn liker kos. Hvis jeg ber om å bli holdt rundt eller hvis jeg er lei meg for noe, så kommer kjæresten min med en gang og holder rundt meg. Ikke fordi han må, men fordi han vil holde rundt meg/gi meg en klem. Det er helt normalt å vise omsorg for den man er glad i. Og han er EKTE mann med store bokstaver! Snillere mann finnes ikke i min verden. Han er overhodet ikke noe pyse, som ikke tør vise følelser overfor kjæresten sin. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #16 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan han vel få seg en oppblåsbar dukke i stedet for et ekte menneske? Anonymkode: a4b15...0b5 Mindre drama i hvertfal(hormonsvingninger, snørr og tårer) med en oppblåsbare dukke, så det er et godt alternativ. Fredelig samliv bilr det også. Anonymkode: c8741...7a8
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november Mardina skrev (Akkurat nå): For noe tull. Mange METROseksuellemenn liker kos. Jeg tok meg friheten å rette det du skrev. Menn liker ikke kos - feminine og homofile menn liker det. Hvordan det står til med transmenn eller en av de 87 andre "kjønnene" bruker jeg ikke noe energi på da jeg kun annerkjenner to kjønn. Menn og kvinner. Anonymkode: c8741...7a8
mommyaka Skrevet 6. november #18 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok meg friheten å rette det du skrev. Menn liker ikke kos - feminine og homofile menn liker det. Hvordan det står til med transmenn eller en av de 87 andre "kjønnene" bruker jeg ikke noe energi på da jeg kun annerkjenner to kjønn. Menn og kvinner. Anonymkode: c8741...7a8 Min man elsker kos
Mardina Skrevet 6. november #19 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tok meg friheten å rette det du skrev. Menn liker ikke kos - feminine og homofile menn liker det. Hvordan det står til med transmenn eller en av de 87 andre "kjønnene" bruker jeg ikke noe energi på da jeg kun annerkjenner to kjønn. Menn og kvinner. Anonymkode: c8741...7a8 Ikke rett på ting som andre skriver. Det er bare en uting 😡 Jeg står for det jeg skrev. Kjæresten min er 100 % MANN og han liker kos og sex. At du ikke anerkjenner at det finnes flere legninger får være ditt problem. 3
Vibelator Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ekte menn er primitive, ikke så langt unna apestadiet. Helt enig i det. Lav IQ og EQ. Egosentriske og stusselige. Anonymkode: 50247...1f7 Menn er aper og kvinner er sauer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå