Gå til innhold

Thai mat og julebord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du reagert om det var Thai mat buffe på julebord og kun det? Ikke noe av den norske julematen.

Julebordet er gjennom jobb om noen skulle lure,

Anonymkode: 09682...19a

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt glad. Er på flere julebord i desember, og synes det "vanner ut" opplevelsen av julemat når jeg spiser det flere ganger før julaften.

Anonymkode: 69dc5...989

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde blitt glad. Er ikke glad i julemat.

Anonymkode: 41b8b...700

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja. Jeg hadde blitt skuffet.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde blitt glad.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde likt det. Jeg er glad i "fremmedlandsk" mat og hadde blitt glad for nesten hva som helst som ikke var ribbe og pinnekjøtt. :D

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke likt det. Selv trives jeg best på et julebord hvor jeg kan spise så mye norsk julemat at ribbefettet renner nedover munnvikene..

Anonymkode: 2c981...d12

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvilken idiot av et menneske inviterer til thai julebord  ? 

Hadde blitt igjen hjemme 

Ps! Ikke noe negativt å si om thaimat, vært i Thailand to ganger og spiser thaimat rett som dey er, men jula er hellig

Anonymkode: 3a870...607

• Liker 7
Skrevet

Personlig hadde jeg blitt glad. Jeg synes det kan bli litt mye norsk julemat i jula og ofte er julemat fra catering og restaurant når det skal serveres til store grupper, ofte ganske stusselige greier.

• Liker 6
Skrevet

Liker ikke. Vi er jo tross alt i Norge.  Ha thai maten en annen gang 

Anonymkode: 8d91e...d6e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke noe problem. Norsk julemat får en jo nok av i jula uansett.

Anonymkode: d3992...4e0

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det hadde vært veldig bra. Ribbe og pinnekjøtt får man nok av ellers i jula uansett. Vi spiser ribbe både julaften og 1.juledag, og pinnekjøtt 2.juledag. Da trenger jeg ikke det på et julebord og. Dessuten er jeg ikke spesielt glad i pinnekjøtt

Anonymkode: 2f533...396

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt glad. Jeg spiser nok julemat i jula og norsk julemat er faktisk ikke vanskelig å lage selv. 

Anonymkode: dc04e...089

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på mange nok julebord/julelunsjer til å ha fått dekket mitt behov for tørr ribbe med gelé-svor, og Piano-riskrem med Piano-saus. 

Hadde mye heller valgt annen mat.

Kunne om så ha spist pizza for min del. 

• Liker 1
Skrevet

2,3 milliarder mennesker uten tilgang på nok mat sender varme tanker til nordmenn som må ha thaimat fordi de har blitt så lei av å trøkke i seg julemat lenge før jul.

Anonymkode: 1f86f...8e6

• Liker 4
Skrevet

Tja, thaimat laget av dyktige kokker er jo uendelig mye bedre enn det meste av tradisjonell norsk mat etter min mening, men så var det dette med tradisjoner da… Personlig hadde jeg elsket det, men forstår samtidig at det kan stride mot folks forventninger.

Anonymkode: 9c149...180

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes norsk julemat er noe av det jævligste jeg kan tenke meg, så personlig hadde jeg ikke følt et savn, men det er samtidig et vanvittig hopp å gå til Thai mat da..
Men gitt at flertallet synes at den klassiske julematen er topp, så hadde jeg forventet at julebord maten er norske klassikere som ribbe, pinnekjøtt osv.
Er sjefen gift med thaidame kanskje??

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde syntes det var litt rart. Er imidlertid ikke spesielt glad i norsk julemat som serveres av catering (noe helt annet med hjemmelaget), så hadde syntes det var helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...