Gjest Hippopotamus Skrevet 31. mars 2006 #1 Del Skrevet 31. mars 2006 Vi reiser snart til Riga, og lurer på om noen her har spesielle tips til hva man bør gjøre/få med seg, og hva som er bortkastet tid? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mars 2006 #2 Del Skrevet 31. mars 2006 På onsdag var det et stort bilag om Riga i aftenposten. Anbefaler deg å prøve å få tak i det! I Riga får du billig spa, du kan handle billig og festlivet skal visst være bra. Samtidig er Riga kjent for å ha en av europas fineste sandstrender Jeg og en venninne skal dit til sommeren. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 31. mars 2006 #3 Del Skrevet 31. mars 2006 På onsdag var det et stort bilag om Riga i aftenposten. Anbefaler deg å prøve å få tak i det! I Riga får du billig spa, du kan handle billig og festlivet skal visst være bra. Samtidig er Riga kjent for å ha en av europas fineste sandstrender Jeg og en venninne skal dit til sommeren. Gleder meg! ← Hm... Takk for tipset! Det burde være mulig å få tak i det bilaget på biblioteket. Er spesielt interessert i thermal-bad dersom noen vet noe om mulighetene for det i Riga. Sandstrendene er det nok litt tidlig for, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mars 2006 #4 Del Skrevet 31. mars 2006 Sandstrendene er det nok litt tidlig for, tror jeg. ← Hehe ja, hvis du skal dit nå så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 1. april 2006 #5 Del Skrevet 1. april 2006 Har vert i riga, men det er maange år siden.(11-12) Men det var en fjempefin by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 1. april 2006 #6 Del Skrevet 1. april 2006 Har vert i riga, men det er maange år siden.(11-12) Men det var en fjempefin by. ← Det har jeg hørt også. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå