AnonymBruker Skrevet 9. november #141 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 9.49): Kjenner min ståpikk og kåthet går helt ned av kvinners ansvarsfraskrivelse for sitt eget liv og lykke. Anonymkode: f6c66...489 Men her ER jo kvinnen lykkelig. Hun HAR tatt ansvar for EGEN lykke og sagt nei til sex med noen hun ikke vil ha sex med. Ts: du starter med å se at hun ikke ser vitsen, for så å skrive at hun har fortalt deg at hun ikke er interessert, kåt eller gira på deg lenger. Det vil si at hun enten skal late som eller du går uten. Det er da opp til deg å bestemme deg for om du vil leve uten sex med din nåværende, eller prøve å få til sex med noen andre.. Det som ikke er greit er å presse/sitte seg til at andre skal gå utover egne seksuelle grenser. Anonymkode: 14fe0...6d2 1 1
knooters Skrevet 10. november #142 Skrevet 10. november Det er jo ikke sånn at om hun "forsto poenget", så ville hun plutselig ligget med TS av den grunn. Puling er ikke noe man driver med fordi man "forstår" den andre, det er noe man gjør når man har lyst og overskudd til det. Forøvrig er det frivillig å være sammen med noen. Det er like legitimt for en mann å slå opp som følge av mangel på sex pga overgangsalder, tredje skift, rot eller noe annet, som det er å slå opp fordi man syns mannen er en slask som aldri bidrar. Vi har faktisk ikke noen plikt, uansett kjønn og årsak, til å bli i forhold vi ikke trives i. Kanskje er det lurt å prøve å få det til å fungere, men det er ingen plikt her. Ingen "må" noe som helst. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november #143 Skrevet 10. november Denne velger jeg å svare på, fordi jeg føler meg litt som dama di. Vi er i samme båten. Men for meg handler sex om overskudd, noe jeg tror mange ikke forstår. Vi har 3 barn som alle har fritidsaktiviteter. Jeg står for all logistikken i hjemmet tillegg til full jobb med mye ansvar. Passer på alle avtaler, feiringer, handling, oppdatering av klesskap etter årstid, lager middag, vasker tøy, holder huset ryddig og rent. Kontroll på foreldremøter på treninger, barnehagen og skolen. Og følger med på planer for dagen for ungene -rigger for tur, svømming, gym, lekser. Det 3. Skiftet er kun mitt ansvar. Jo da, mannen er god på helgemiddagen og han kan også vaske hus. Hvis jeg ber han om det. Men noen ganger er det bare lettere å gjøre det selv. Sånn har det blitt, sikkert fordi jeg tok for mye ansvar i starten. Og nå er vi bare vant med det. Fullt klar over at det også er mitt ansvar å dele oppgavene. Men derfor blir sex nedprioritert her i heimen, og jeg liker det ikke. Jeg elsker sex jeg! Men ikke når det går på bekostning av søvn eller når jeg er utslitt av all planleggingen/ tankene går til alt annet enn sex. Så kanskje du kan ta litt initiativ i de tingene som er viktig for henne i hjemmet, så kan det hende hun får mer lyst på deg også? Anonymkode: f8419...190
AnonymBruker Skrevet 11. november #144 Skrevet 11. november Vi hadde sextørke i over 10 år før jeg gikk. Ja, jeg hadde noen kg for mye men det var pga sykdom og medisiner. Ble friskere, kunne kutte medisiner og begynte å trene. Ble slank og pen igjen,men søren ikke om jeg gadd å ha sex med det feite berget som satt i sofaen og klødde seg i ræva. Som hadde vist null omsorg eller støtte når jeg var syk. Bare klaget på at jeg var feit og udugelig fordi jeg var syk. Null selvinnsikt og så seg tydeligvis ikke i speilet. Det var kun jeg som det var noe gale med. Han kunne kritisere kroppen min, men å gjøre noe selv for at jeg skulle tenne på han, det var utenkelig. Han var et prakteksemplar av en mann. Gorillarygg, valker både her og der og stinket røyk. Jeg tilfredsstilte meg selv til jeg fikk nok og fant en yngre mann. Da ble det heftig sex og vi har det fortsatt etter noen år sammen. K48 Anonymkode: f3f7e...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå