AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Skrevet 6. november Hva var symptomene deres? Her er mine: - Feber - Muskelsmerter - Intens hodepine - Tørrhoste - Vondt i brystet Ikke hatt noen særlig luftveissymptomer, annet enn denne tørrhosten og litt vondt i brystet. Hoster opp litt slim noen ganger. Anonymkode: 25c71...519
AnonymBruker Skrevet 6. november #3 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er forkjøla. Anonymkode: a0800...71c Nei. En forkjølelse gir ikke høy feber i tre dager, og grusomme muskelsmerter. Anonymkode: 25c71...519 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Skrevet 6. november Nei. Ikke hatt influensa siden jeg var barn. Kan ikke husker det i voksen alder iaf. Anonymkode: 2d6a8...bc4
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. En forkjølelse gir ikke høy feber i tre dager, og grusomme muskelsmerter. Anonymkode: 25c71...519 Bør teste for å være sikker. Er for tidlig for influensa. Kan godt ha høy feber ved forkjølelse. Og feber gir muskel og leddsmerter. Kan være covid og. Det er det mange tilfeller av nå. Anonymkode: 93be9...3cc 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #6 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva var symptomene deres? Her er mine: - Feber - Muskelsmerter - Intens hodepine - Tørrhoste - Vondt i brystet Ikke hatt noen særlig luftveissymptomer, annet enn denne tørrhosten og litt vondt i brystet. Hoster opp litt slim noen ganger. Anonymkode: 25c71...519 Høres mer ut som korona. Større forekomst av det enn influensa nå. Anonymkode: aaed9...720 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres mer ut som korona. Større forekomst av det enn influensa nå. Anonymkode: aaed9...720 Den dødlige varianten? Anonymkode: 6e8dd...7ab
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Skrevet 6. november Er større sjanse for covid, for tidlig for influensa. Jeg har nok covid nå, samme symptomer som deg. Anonymkode: f5cca...f89 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Den dødlige varianten? Anonymkode: 6e8dd...7ab Alle varianter av korona er dødelige. Men stort sett kun for de på 80+ samme som med influensa. Anonymkode: aaed9...720 1
Durancell Skrevet 6. november #10 Skrevet 6. november Ikke hatt influensa siden i fjor, men da hadde jeg influensa b, en litt mildere variant. Vært forkjøla da.
SPOCA Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november Ja, jeg har influensa nå. Jeg har høy feber, muskelsmerter, tørrhoste, sår hals osv. Elendig form. Det er ikke for tidlig med influensa, den kom tidlig i år. https://www.vg.no/nyheter/i/mPGoLL/tidlig-oekning-av-influensa?utm_source=androidapp&utm_medium=share Jeg har fått tamiflu, så får vi se hvordan den virker. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november SPOCA skrev (19 minutter siden): Ja, jeg har influensa nå. Jeg har høy feber, muskelsmerter, tørrhoste, sår hals osv. Elendig form. Det er ikke for tidlig med influensa, den kom tidlig i år. https://www.vg.no/nyheter/i/mPGoLL/tidlig-oekning-av-influensa?utm_source=androidapp&utm_medium=share Jeg har fått tamiflu, så får vi se hvordan den virker. Er det skikkelig sår hals eller bare litt kribling liksom? Stusser sånn på at jeg ikke har noe annet enn tørrhoste. Kanskje bittelitt tett nese, men har støvallergi, så kan være det som gjør det 🙈 Anonymkode: 25c71...519
AnonymBruker Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Er større sjanse for covid, for tidlig for influensa. Jeg har nok covid nå, samme symptomer som deg. Anonymkode: f5cca...f89 Ingen luftveissymptomer liksom? Annet enn tørrhoste? Jeg har ikke sår hals, tett eller rennende nese. Anonymkode: 25c71...519
SPOCA Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det skikkelig sår hals eller bare litt kribling liksom? Stusser sånn på at jeg ikke har noe annet enn tørrhoste. Kanskje bittelitt tett nese, men har støvallergi, så kan være det som gjør det 🙈 Anonymkode: 25c71...519 Ja, stemmer.
AnonymBruker Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november Har noen testet positivt på influensa hos lege? Jeg hadde influensa A i fjor, testet positivt på det. Var vaksinert men fikk fortsatt lungebetennelse etterpå. Var dårlig lenge. Mange tror de har influensa uten å ha det. Jeg har aldri i hele mitt liv følt meg så dårlig som jeg gjorde, selv vaksinert. Anonymkode: 831af...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november SPOCA skrev (3 minutter siden): Ja, stemmer. Hva stemmer? Haha 😂 Anonymkode: 25c71...519
SPOCA Skrevet 6. november #18 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har noen testet positivt på influensa hos lege? Jeg hadde influensa A i fjor, testet positivt på det. Var vaksinert men fikk fortsatt lungebetennelse etterpå. Var dårlig lenge. Mange tror de har influensa uten å ha det. Jeg har aldri i hele mitt liv følt meg så dårlig som jeg gjorde, selv vaksinert. Anonymkode: 831af...2e3 Ja, jeg.
SPOCA Skrevet 6. november #19 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva stemmer? Haha 😂 Anonymkode: 25c71...519 Beklager, litt bomull i hodet. 😬 Jeg har kribling i halsen og tørrhoste, så i grunn begge deler.
AnonymBruker Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november SPOCA skrev (Akkurat nå): Beklager, litt bomull i hodet. 😬 Jeg har kribling i halsen og tørrhoste, så i grunn begge deler. Takk for svar! Trodde jeg var alene om å ikke ha så mange luftveissymptomer. Har ikke testet meg altså, men bare veit at dette er sterkere saker enn en vanlig forkjølelse. Anonymkode: 25c71...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå