Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #21 Del Skrevet 3. april 2006 Å, Netten! For en fantastisk fin bukett!! Nå vet jeg hvordan min skal se ut når jeg en gang gifter meg Men har du blått i kjloen din også? Har lenge tenkt at jeg vil ha blå bukett, men er litt bekymra for kjolen... (Er det egentlig vanlig å finne bukett FØR kjloen? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 3. april 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 3. april 2006 Å, Netten! For en fantastisk fin bukett!! Nå vet jeg hvordan min skal se ut når jeg en gang gifter meg Men har du blått i kjloen din også? Har lenge tenkt at jeg vil ha blå bukett, men er litt bekymra for kjolen... (Er det egentlig vanlig å finne bukett FØR kjloen? ) ← Ingenting blått i kjolen, nei.... Blir sikkert nok blått med den buketten pluss blomster i håret Ville absolutt valgt kjole før blomster, men hvis du skal ha en enkel kjole sånn som min, så passer nok den buketten til det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilda Skrevet 4. april 2006 #23 Del Skrevet 4. april 2006 Det spørs litt hva slags blomster det er snakk om. Orkideer holder seg fint en hel dag, og finnes i en drøss forskjellige størrelser og farger. ← Holder orkideer en hel dag uten å bli slappe??!!!! Jeg vurderer nemlig å pynte bordet med orkideer, kun selve blomsten, som jeg tenkte å strø utover bordet, men var redd de skulle bli slappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2006 #24 Del Skrevet 4. april 2006 Holder orkideer en hel dag uten å bli slappe??!!!! Jeg vurderer nemlig å pynte bordet med orkideer, kun selve blomsten, som jeg tenkte å strø utover bordet, men var redd de skulle bli slappe. ← Du må snitte dem og legge dem i vann et døgn i forveien, og så bør du legge på litt våt bomull og surre blomsterteip utenpå for å være sikker på at de skal holde. Men hvis du f.eks vil ha skåler med vann som orkideene flyter på, så går det helt utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #25 Del Skrevet 4. april 2006 Du må snitte dem og legge dem i vann et døgn i forveien, og så bør du legge på litt våt bomull og surre blomsterteip utenpå for å være sikker på at de skal holde. Men hvis du f.eks vil ha skåler med vann som orkideene flyter på, så går det helt utmerket ← Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 4. april 2006 #26 Del Skrevet 4. april 2006 Dere som har greie på blomster: Hvordan er det med gerbera og germini? Vil de ha problemer med å holde seg som hårpynt en hel dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2006 #27 Del Skrevet 4. april 2006 Dere som har greie på blomster: Hvordan er det med gerbera og germini? Vil de ha problemer med å holde seg som hårpynt en hel dag? ← Gjør som beskrevet med orkideene, snitt dem og la dem trekke vann et døgn i forveien, litt våt bomull på snittet og surr med blomsterteip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 4. april 2006 #28 Del Skrevet 4. april 2006 Gjør som beskrevet med orkideene, snitt dem og la dem trekke vann et døgn i forveien, litt våt bomull på snittet og surr med blomsterteip. ← Tusen, tusen takk, Bjørnsdatter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå