Netten Skrevet 31. mars 2006 #1 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg har såååå lyst å ha blomster fra brudebuketten i håret på den store dagen, men har har rykter om at ekte blomster ikke kommer til å holde seg så bra utover dagen/kvelden og at det er bedre med falske blomster..... Men hvor i all verden får jeg tak i falske blomster som matcher buketten da? (det er bilde nr. 43 jeg skal ha). Endret 31. mars 2006 av Netten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 31. mars 2006 #2 Del Skrevet 31. mars 2006 Angående friske blomster så går det an å skifte de ut flere ganger i løpet av dagen. Hvis du bruker de samme fra morgen til jveld kan det bli litt vissent ja. Det blir jo litt ekstra jobb av det, men hvis det er lett å feste blomstene så er det kanskje en jobb for forlovern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #3 Del Skrevet 31. mars 2006 Sjekk her for falske blomster ShiShi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja, men tror kanskje det blir litt tungvint..... Da må vi jo ha med ekstra blomster i en vase eller noe utenom også..... Lurer på om det kanskje finnes et el. annet stoff man kan "preparere" blomstene med?? Det er jo ganske vanlig med blomster i håret liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 31. mars 2006 #5 Del Skrevet 31. mars 2006 Det spørs litt hva slags blomster det er snakk om. Orkideer holder seg fint en hel dag, og finnes i en drøss forskjellige størrelser og farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 31. mars 2006 #6 Del Skrevet 31. mars 2006 Vet ikke så mye om blomster og holdbarhet, men du kan jo spørre der de lager buketten? De vet det sikkert. UTROLIG fin bukett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 31. mars 2006 #7 Del Skrevet 31. mars 2006 Her: http://www.orkidespesialisten.no/prisliste.htm selger de blå vanda-orkideer fra 200 for en stengel, og de sender også rundt i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 31. mars 2006 Sjekk her for falske blomster ShiShi ← Tusen takk for supert tips! Har akkurat sendt dem en mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 31. mars 2006 Sjekk her for falske blomster ShiShi ← Fikk akkurat mail fra ShiShi om at "dessverre, men vi kan ikke hjelpe deg" *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 31. mars 2006 #10 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg var forlover for ett par år siden og da hadde bruden og jeg friske roser som hårpynt, samme som i brudebuketten. De holdt seg fint hele dagen og kvelden. Men de ble kjøpt/hentet på vei til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg var forlover for ett par år siden og da hadde bruden og jeg friske roser som hårpynt, samme som i brudebuketten. De holdt seg fint hele dagen og kvelden. Men de ble kjøpt/hentet på vei til frisøren. ← Det var godt å høre! Tror vi får satse på det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #12 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg hadde ekte friske roser i håret - de var like fine neste dag som når jeg fikk de av frisøren på selve dagen. Somregel holder jo brysbuketten ut dagen - så da kan en jo bruke samme blomster i håret ditt... skal se om jeg finner et bilde av blomstene i håret, tror jeg har et fra etter middagen! men ting tar tid - så det blir ikke gjort nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. mars 2006 #13 Del Skrevet 31. mars 2006 Her: http://www.orkidespesialisten.no/prisliste.htm selger de blå vanda-orkideer fra 200 for en stengel, og de sender også rundt i landet. ← Det blir feil blåfarge i forhold til buketten. Vanda er mer lilla. Jeg ser det er hjerteranke i buketten (de lange rankene i henget med hjerteformede blader på), de er innmari fine å bruke i håret! Behøver ikke å festes med noe, de henger fast i seg selv, og holder i dagesvis om nødvendig. Venninna mi som giftet seg i august hadde hjerteranke både i buketten og i håret. Jeg holdt bare av noen ranker med hjerteranke som hun tok med til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #14 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg var brudepike som barn, og bruden giftet seg i nordlandsbunad og hadde margueritter i buketten og stukket nedover i en flette på hodet. De holdt fint etter hva jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 31. mars 2006 #15 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har hatt friske orkider i håret flere ganger og de har holdt hele kvelden. Da har jeg bare "plyndra" orkiden hjemme og satt på sånn tynn metalltråd og tatt de med til frisøren. Ble kjempefin og fikk masse skryt av håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #16 Del Skrevet 31. mars 2006 Bare sørg for at blomstene er av beste kvalitet og har trukket godt med vann, så bør pynten holde seg hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #17 Del Skrevet 31. mars 2006 Så flink du er til å gi gode råd, Frys!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. april 2006 #18 Del Skrevet 1. april 2006 Forloveren min hadde frisk blomst i håret sitt (husker ikke hivlken det var, ikke rose og ikke orkide iallefall), og den ble så stygg utoverettermiddag at hun tok den ut og kastet den. Sjekk godt hvilke blomster som holder, for det må være utrolig kjedelig å måtte dra dem ut av håret i løpet av dagen fordi de har tørket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2006 #19 Del Skrevet 1. april 2006 Det går jo også an å ha en blomst på lur dersom uhellet skulle være ute. Hvis jeg noen gang skal ha blomster i håret vil jeg enten ta den ut dersom den skulle bli stygg, eller jeg ville hatt en blomst i en vase et lurt sted, så kunne jeg bare byttet den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #20 Del Skrevet 1. april 2006 Det går jo an å gjøre det sånn som du sier frysepulver, men det blir litt verre hvis bruden har tenkt å bruke mange blomster i håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå