AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Altså, ekte sex med en annen person. Egensex (onani) teller ikke. Anonymkode: 3a992...61d
feliek54 Skrevet 5. november #2 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså, ekte sex med en annen person. Egensex (onani) teller ikke. Anonymkode: 3a992...61d 1uke 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #5 Skrevet 5. november Aner ikke. Sannsynligvis årevis uten problem. Har pliktsex når jeg må. Anonymkode: 2d9d1...482 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Skrevet 5. november Flere måneder/år. Uten noe problem. Er ei jente i 20 årene og går ofte flere måneder/ år uten sex. Har ikke tilfeldig sex eller puler rundt, så når jeg har sex med noen er det fordi jeg har følelser for den personen å vil noe seriøst med han. Og blir ikke så lett interessert i noen heller. Derfor kan det gå flere måneder/ år uten sex , har ofte gått ett år eller mer uten sex, og det er ikke noe problem. Finnes viktigere ting i livet enn det Anonymkode: 14a5e...412 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Skrevet 5. november Jeg ble singel like før julen 2015. Har hatt sex 1 gang siden, det var vel sommeren 2016. Kvinne 49 år. Føler egentlig at jeg har mistet mine "beste" år. Nå er jeg i overgangsalderen og kjenner ikke på noe særlig seksuell lyst. Vet ikke om det bare er fordi det er så lenge siden eller om det skyldes alderen. Anonymkode: 7f3db...249 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ble singel like før julen 2015. Har hatt sex 1 gang siden, det var vel sommeren 2016. Kvinne 49 år. Føler egentlig at jeg har mistet mine "beste" år. Nå er jeg i overgangsalderen og kjenner ikke på noe særlig seksuell lyst. Vet ikke om det bare er fordi det er så lenge siden eller om det skyldes alderen. Anonymkode: 7f3db...249 Samme her, 2015 og har lurt på det samme. men traff akkurat en jeg likte godt og da kom det tilbake fort som fy 😁 Anonymkode: af668...246 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november Lenge. Ingen av oss har noe særlig libido, så det passer jo bra at vi fant hverandre😅 Anonymkode: 50e4a...095 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #10 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Altså, ekte sex med en annen person. Egensex (onani) teller ikke. Anonymkode: 3a992...61d Hvorfor er dette så intressant opplysninger for deg ? Anonymkode: 6bdd8...be1
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er dette så intressant opplysninger for deg ? Anonymkode: 6bdd8...be1 Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: d827b...bcc 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #12 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her, 2015 og har lurt på det samme. men traff akkurat en jeg likte godt og da kom det tilbake fort som fy 😁 Anonymkode: af668...246 Så bra Da er det altså håp fortsatt! Anonymkode: 7f3db...249 1
Påkrevd Skrevet 5. november #13 Skrevet 5. november Altså, kan gå uten sex til jeg puster ut for siste gang, men det hadde vært et fryktelig liv for min del. Sex spiller en temmelig stor rolle for smed, og hadde jeg bare hatt mine egne hender å forholde meg til…nei, huff. Det er ingen krise om det går en uke eller to…eller tre, så lenge jeg vet at jeg har noe å se frem til. Vissheten om null sex i sikte så langt jeg kunne se hadde vært grusomt
AnonymBruker Skrevet 5. november #14 Skrevet 5. november Godt over 3 år nå. Jeg gidder ikke, så er eget ønske. Men er blitt mye mer hissig og irritabel de siste årene også... Blir forbanna på absolutt alt, forbanna på ting sånn som Atle Antonsen... Mann 45 Anonymkode: d4093...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #15 Skrevet 5. november Helst ikke mer enn 1 ukes tid. Har skjedd at det kan gå 2 uker, men da kjenner jeg at nå er det VIRKELIG på tide. 30 år, småbarnsmor. Anonymkode: fefa8...710
AnonymBruker Skrevet 5. november #16 Skrevet 5. november Kan? Evig. Jeg ville verken forgå eller bli overgriper av sølibat resten av livet. Vil er noe ganske annet. Anonymkode: e6a29...0dd
Nowayback Skrevet 5. november #17 Skrevet 5. november Tydeligvis resten av livet. Om 10 år er allting glemt, som man sier.
AnonymBruker Skrevet 5. november #18 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Helst ikke mer enn 1 ukes tid. Har skjedd at det kan gå 2 uker, men da kjenner jeg at nå er det VIRKELIG på tide. 30 år, småbarnsmor. Anonymkode: fefa8...710 Kan jo legge til her at jeg har fast partner som har lik lyst. Hadde jeg blitt alene hadde jo saken vært noe annet. Da hadde jeg jo måtte vente til jeg fant en ny partner å dele det med. Anonymkode: fefa8...710
Flintis Skrevet 5. november #19 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, ekte sex med en annen person. Egensex (onani) teller ikke. Anonymkode: 3a992...61d Etter denne definisjonen, 20 år før første gang og nesten 6 etter å ha opplevd sex.
Mardina Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november Når jeg er singel: lenge. Driver ikke med ONS Når jeg er i forhold og forelsket: et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå