Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. november Populært innlegg #1 Skrevet 5. november Lang historie kort: Jeg ble utsatt for vold og overgrep i 11 år i strekk. Fra barndom til tidlig voksenalder. Personen som gjorde dette var en bekjent av familien, som nå er død. Fant ut som 24 åring at min mor visste hva som foregikk i alle disse årene. Hun lo og sa jeg fortjente det. Hun er manipulativ, empatiløs og ond. Her er poenget: Jeg bor hos henne nå, på familiegården. Med kone og to barn. Avtalen var å leie der veldig rimelig, for så å kjøpe noe. Men ser at med vår økonomi er jeg 70 når jeg får kjøpt noe eget. Er ufør (jada,jeg er en verdiløs parasitt som fortjener å dø. Sånn! Kan vi droppe hets og drittsnakk?) Hva hadde dere gjort? Hun er det giftigste mennesket jeg kjenner! Jeg vil komme meg bort! Anonymkode: dfdd8...388 60
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Skrevet 5. november Kan du få forskudd på arv? Ta over gården og sende heksa på hjem? Evt en liten leilighet en plass? Dere kan søke startlån feks. Anonymkode: aa1b9...541 4
AnonymBruker Skrevet 5. november #3 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du få forskudd på arv? Ta over gården og sende heksa på hjem? Evt en liten leilighet en plass? Dere kan søke startlån feks. Anonymkode: aa1b9...541 Tror nok ikke det. Har snakket med husbanken, men fikk omtrent samme svar der som i vanlig bank 😔 Anonymkode: dfdd8...388
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Skrevet 5. november Altså, du kan jo ikke bo så tett på Voldemort, det er ikke bra for din psykiske helse. Det er ikke rart du er ufør etter å ha blitt torturert i 11 år i barndommen. Hvem vil ta over gården når hun dør? Kan dere bo et annet sted imens? Anonymkode: 883fd...712 21 10 11
AnonymBruker Skrevet 5. november #5 Skrevet 5. november Må dere eie, da? Skjønner selvfølgelig hvorfor det er bedre og sikrere, men det er jo mange som lever hele livet som leietakere. Anonymkode: 9c27f...846 22 7
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Skrevet 5. november Be om et møte med nav og forklar. Kjenner flere uføre som har fått hjelp og lån via det offentlige for å kjøpe seg et hjem. Ikke underdriv bosituasjonen deres for dem. Sånn du bor nå er uverdig og helt umenneskelig. Er moren din en indirekte/direkte årsak til at du er ufør? Ikke så lett å se for deg når du lever oppi det, men du bør få hjelp av kommunen du bor i. Anonymkode: 34081...f41 5 10 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Skrevet 5. november Dere må kanskje leie et annet sted Anonymkode: 3eef7...93d 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må dere eie, da? Skjønner selvfølgelig hvorfor det er bedre og sikrere, men det er jo mange som lever hele livet som leietakere. Anonymkode: 9c27f...846 Neida, vi må jo ikke det Følger også med på leiemarkedet lokalt her 😊 Anonymkode: dfdd8...388 1
blvck Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november Lei et annet sted - du må ikke eie, og med leie slipper du også en rekke utgifter sol du får ved å eie. 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #10 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Lang historie kort: Jeg ble utsatt for vold og overgrep i 11 år i strekk. Fra barndom til tidlig voksenalder. Personen som gjorde dette var en bekjent av familien, som nå er død. Fant ut som 24 åring at min mor visste hva som foregikk i alle disse årene. Hun lo og sa jeg fortjente det. Hun er manipulativ, empatiløs og ond. Her er poenget: Jeg bor hos henne nå, på familiegården. Med kone og to barn. Avtalen var å leie der veldig rimelig, for så å kjøpe noe. Men ser at med vår økonomi er jeg 70 når jeg får kjøpt noe eget. Er ufør (jada,jeg er en verdiløs parasitt som fortjener å dø. Sånn! Kan vi droppe hets og drittsnakk?) Hva hadde dere gjort? Hun er det giftigste mennesket jeg kjenner! Jeg vil komme meg bort! Anonymkode: dfdd8...388 Å fy f... Det gjorde vondt!!! For ett menneske. Ville bare sende deg en klem! Anonymkode: 477e4...efa 14 9
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Skrevet 5. november Håper du arver mye når «moren» din dør. Og i begravelsen hadde jeg vært ærlig med presten og de som møter opp. Er mor selv og kan ikke fatte at noen foreldre er sånn. Anonymkode: 34081...f41 2 1
Pysa Skrevet 5. november #12 Skrevet 5. november Noen priser er ikke i kroner og øre, husk på det! Og klem! 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. november #13 Skrevet 5. november Din kone har vel inntekt? Anonymkode: 483f2...698 5 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 5. november #14 Skrevet 5. november Trist å høre! Hvis du og din kone begge er arbeidsuføre og har barn så vil Husbanken kunne hjelpe dere. Det blir kanskje ikke billigere enn i dag, men kanskje det har en egenverdi å komme seg vekk?
AnonymBruker Skrevet 5. november #15 Skrevet 5. november Du flytter så klart! Anonymkode: f05c7...49e 3 2
ntrane Skrevet 5. november #16 Skrevet 5. november Du flytter vekk. Snakk med lege og Nav . Du skal få støtte til å bo . Vondt å lese, det skal bli bedre, hold ut! 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #17 Skrevet 5. november Du må vekk. Og ett godt stykke. Anonymkode: 3536a...0dc 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #18 Skrevet 5. november Vil absolutt råde deg til å flytte. Og gå i terapi om du ikke allerede gjør. Det beste for deg er å komme vekk fra henne. Ingenting er mer verdt enn det. Ta tak i egen helse. Om det så betyr å leie et annet sted. Ser andre har forslag mtp det økonomiske. Anonymkode: 854ff...c2d
Husmuse Skrevet 5. november #19 Skrevet 5. november Kan saken bevises? Nå kan jeg ikke jussen innenfor dette hvis gjerninsmann er død,men har du vurdert å søke voldsoffererstatning? Kanskje du kan sjekke opp i dette. Har du hatt forsikringer i barndommen som kanskje kan hjelpe på veien? Utenom det så er jeg enig med de andre at du må snakke med NAV og legge frem saken. De må kunne hjelpe deg og familien din. Du skal selvfølgelig ikke bo sammen med et slikt menneske. Det må være forferdelig traumatiserende for deg. 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #20 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Lang historie kort: Jeg ble utsatt for vold og overgrep i 11 år i strekk. Fra barndom til tidlig voksenalder. Personen som gjorde dette var en bekjent av familien, som nå er død. Fant ut som 24 åring at min mor visste hva som foregikk i alle disse årene. Hun lo og sa jeg fortjente det. Hun er manipulativ, empatiløs og ond. Her er poenget: Jeg bor hos henne nå, på familiegården. Med kone og to barn. Avtalen var å leie der veldig rimelig, for så å kjøpe noe. Men ser at med vår økonomi er jeg 70 når jeg får kjøpt noe eget. Er ufør (jada,jeg er en verdiløs parasitt som fortjener å dø. Sånn! Kan vi droppe hets og drittsnakk?) Hva hadde dere gjort? Hun er det giftigste mennesket jeg kjenner! Jeg vil komme meg bort! Anonymkode: dfdd8...388 Du må ta med deg familien og stikke, om så dere må leie til det monsteret dør og du arver, så gjør du det. Redd deg selv ❤️❤️❤️ Anonymkode: 97e4a...828 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå