AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Leieboer er singel og hyggelig. Huseier er nylig skilt. Er det innafor å invitere på date? Anonymkode: 99343...248 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Skrevet 5. november Leieforholdet vil aldri bli det samme igjen. Anonymkode: 7d075...ed6 12 4
AnonymBruker Skrevet 5. november #3 Skrevet 5. november Nei. La leieboer være i fred, det kan føles utrygt nok å leie om ikke leieboeren må høflig avvise huseier også. Anonymkode: c2ec1...5ea 23 9
petterm Skrevet 5. november #5 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leieboer er singel og hyggelig. Huseier er nylig skilt. Er det innafor å invitere på date? Anonymkode: 99343...248 Jeg synes ikke det er innafor. Det er skjevhet i maktforhold - leieboer er mer avhengig av deg enn motsatt. Skal det bli noe romantisk mellom dere må det bli hvis leieboer tar iniativ. 10 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november Nei. Har dere sex kan du bli tatt for sexkjøp. Anonymkode: d2e25...b12 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Leieboer er singel og hyggelig. Huseier er nylig skilt. Er det innafor å invitere på date? Anonymkode: 99343...248 NEI..... Jeg ble faktisk bedt ut av min forrige huseier, det ble bare rart etterpå og jeg følte han fulgte med på meg litt i tilfelle jeg traff andre, spurte hvem sin bil som hadde vært hos meg osv. Ikke innafor. Anonymkode: 37a65...efe 8 2 8
Påkrevd Skrevet 5. november #10 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Har dere sex kan du bli tatt for sexkjøp. Anonymkode: d2e25...b12 What? Leiekontrakten er da for å bevise et leieforhold. Månedlige innbetalinger sier jo også sitt. Så lenge kontrakten ikke sier at boligen leies for x antall knull i måneden, tenker jeg de kan gjøre akkurat hva de vil, jeg. Kan fort gjøre ting kleint om det ikke klaffer 100%, så lurt er det neppe. Men lov? Absolutt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Skrevet 5. november Nei, du kan fort bli den suspekte mannen eller dama som prøver å utnytte situasjonen (selv om du ikke mener det sånn). Anonymkode: 53b5a...60f 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #15 Skrevet 5. november Jeg utviklet et seksuelt forhold til en jeg leide hos en gang i tiden. Bodde i kjelleren hans. Det funket fint for oss, og ble naturlig avsluttet da jeg kjøpte min egen leilighet. Men det var ikke noe seriøst opplegg. Anonymkode: 0f7cf...d68 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Har dere sex kan du bli tatt for sexkjøp. Anonymkode: d2e25...b12 Nei, men om det var mulig, så blir det vel strengt tatt leieboer som driver med sexkjøp i så fall.... Anonymkode: 9704c...538 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #18 Skrevet 6. november Nei absolutt ikke, leieboer BOR hos deg, det er hjemmet deres, ikke rot det til for dem. Snakker av erfaring som leieboer. Anonymkode: 69bb0...190 3 5
AnonymBruker Skrevet 6. november #19 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Leieboer er singel og hyggelig. Huseier er nylig skilt. Er det innafor å invitere på date? Anonymkode: 99343...248 nei, det er en fæl situasjon å sette noen i. Leietaker har leid en plass å bo, og skal ikke bli utsatt for slikt fra utleier. Anonymkode: 0580a...6b9 4 5
AnonymBruker Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november Min første tanke var ja, det er innafor. Men etter å ha lest kommentarene her er jeg tilbøyelig til å være enig i at det er en dårlig ide Anonymkode: 6aa12...e13 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå