AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november For å unngå playere som gjerne forplikter seg, men er utro eller må bekreftelse fra andre kvinner. Mannen til en venninne over mange år så aldri på andre kvinner. Men var utro som bare det. Han lurte alle. Anonymkode: 69aa4...5bc
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Skrevet 5. november Du kan scanne QR-koden i nakken på dem. Neida. For å svare ærlig: det tror jeg er umulig å se forskjell på. Jeg vet om mennesker man ALDRI ville trodd kunne være utro, som likevel er/har vært det. Notorisk utro personer tror jeg ofte blir opphentet av sitt dårlige rykte, men utover det tenker jeg du aldri kan vite. Man må bare ta en sjans og stole på magefølelsen og mennesket foran deg. De aller fleste er ikke utro. Husk det. Anonymkode: d214d...9e5 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #3 Skrevet 5. november Dersom du ligger med dem med en gang du ser dem, finner du fort ut dette 🤣 Anonymkode: e922b...f67 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Skrevet 5. november De som ikke blir helt kjent med deg, dere prater og prater og prater og praten flyt, men ikke om dere og dypere samtale, overfladisk eller masse tankespiss og ditt og datt, men ikke noe konsis om ham eller deg, bare pjatt egentlig. Anonymkode: 48f51...caa 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #5 Skrevet 5. november Det krever litt erfaring, for det virker tilsynelatende veldig likt. Likevel vil jeg si at konsekvent oppførsel og tydelig initiativ fra mannens side er en god start. Han jeg er kjæreste med har aldri latt meg være i tvil om at han liker meg og ville bli bedre kjent. Han var forsiktig i starten fordi han ikke ville skremme meg og vise at han var seriøs. Det handlet også om respekt, han var veldig var for å ikke trå over noen grenser med ett uhell. Kort fortalt ble jeg og blir jeg behandlet som den mest dyrebare skatt. De jeg har datet før som ikke har vert emosjonelt tilgjengelige eller interessert i noe seriøst har ikke tatt seg bryet med å bruke tid på å bli kjent på ordentlig, eller så har de ikke klart å være konsekvente over tid. Jeg datet en mann med relasjons problemer en god stund, vi passet veldig godt sammen og jeg er ikke i tvil om at han var seriøs, men han evnet ikke å være konsekvent. Han var heller ikke emosjonelt tilgjengelig for ett forhold. Han var usikker, kunne bli stille i dagevis, ville ikke planlegge noe fremover i tid og slike ting. Jeg har også datet menn som er mest interessert i det fysiske og de virker ofte fortryllende helt frem til man er fysisk med de, da dabber plutselig interessen for hvem du er som person. Dybden forsvinner. Det er dessverre vanskelig å vite på forhånd, men de er generelt veldig frempå disse mennene. Ikke flaue for å ta initiativ til det ene og det andre. Anonymkode: 84751...440 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #6 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dersom du ligger med dem med en gang du ser dem, finner du fort ut dette 🤣 Anonymkode: e922b...f67 Ikke gjør dette. Bruk god tid. Anonymkode: 65be3...23c
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): For å unngå playere som gjerne forplikter seg, men er utro eller må bekreftelse fra andre kvinner. Mannen til en venninne over mange år så aldri på andre kvinner. Men var utro som bare det. Han lurte alle. Anonymkode: 69aa4...5bc Unngå de som vil forplikte seg tidlig. Anonymkode: 65be3...23c 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Unngå de som vil forplikte seg tidlig. Anonymkode: 65be3...23c Hæ....? Ikke rart dere har disse problemene! Anonymkode: 9f846...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hæ....? Ikke rart dere har disse problemene! Anonymkode: 9f846...3e8 Jeg har ingen problemer. En mann som vil sikre seg tidlig gjør meg redd. Det tar tid å opparbeide trygghet. Er ikke kjærligheten tålmodig, så er det ikke kjærlighet. Da kan han godt finne noen andre. Anonymkode: 65be3...23c 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #10 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Unngå de som vil forplikte seg tidlig. Anonymkode: 65be3...23c AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hæ....? Ikke rart dere har disse problemene! Anonymkode: 9f846...3e8 Det er ikke sunt at noen vil ha deg som kjæreste veldig fort eller veldig tidlig, de kjenner deg jo ikke enda, da er det mer sannsynlig de jager en drøm eller fantasi, har et kjæresteformet hull i livet og du passer inn Anonymkode: 48f51...caa 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dersom du ligger med dem med en gang du ser dem, finner du fort ut dette 🤣 Anonymkode: e922b...f67 Anonymkode: 65be3...23c 2
Gratis Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): For å unngå playere som gjerne forplikter seg, men er utro eller må bekreftelse fra andre kvinner. Mannen til en venninne over mange år så aldri på andre kvinner. Men var utro som bare det. Han lurte alle. Anonymkode: 69aa4...5bc Akkurat den personen i ditt eksempel er nok vanskelig å luke ut ettersom det både krever noen narsissistiske egenskaper og eventuelt en jobb som kan gi "åpninger" for slikt liv. For kvinner har datingapper tatt fra dere muligheten til å bli kjent før du involverer deg. Kvinner ønsker ofte å bli kjent med mannen sin personlighet før hun ønsker å bli med en date. Dette er umulig på en app. Menn operere kun utfra det de ser og det holder til en første date. Det viktigste du gjør er å holde beina sammen helt til du føler at han faktisk føler noe for deg. Da må du se hva han gjør, ikke bare sier. 1
Gratis Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har ingen problemer. En mann som vil sikre seg tidlig gjør meg redd. Det tar tid å opparbeide trygghet. Er ikke kjærligheten tålmodig, så er det ikke kjærlighet. Da kan han godt finne noen andre. Anonymkode: 65be3...23c Ikke enig, kjærlighet kommer gjennom forelskelse og forelskelsen er rask og omfavnende. Men for all del vi er forskjellig. 😉 Endret 6. november av Gratis 2
Gratis Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dersom du ligger med dem med en gang du ser dem, finner du fort ut dette 🤣 Anonymkode: e922b...f67 LOL sant nok, bare synd at du risikerer å ligge med hundrevis før du finner den rette. Da er det ikke sikkert "den rette" ønske å være "den rette" 🙃 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november Gratis skrev (2 timer siden): LOL sant nok, bare synd at du risikerer å ligge med hundrevis før du finner den rette. Da er det ikke sikkert "den rette" ønske å være "den rette" 🙃 men da er det ikke den rette. Anonymkode: 84ae7...1dd 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #16 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan scanne QR-koden i nakken på dem. Neida. For å svare ærlig: det tror jeg er umulig å se forskjell på. Jeg vet om mennesker man ALDRI ville trodd kunne være utro, som likevel er/har vært det. Notorisk utro personer tror jeg ofte blir opphentet av sitt dårlige rykte, men utover det tenker jeg du aldri kan vite. Man må bare ta en sjans og stole på magefølelsen og mennesket foran deg. De aller fleste er ikke utro. Husk det. Anonymkode: d214d...9e5 Å,der tror jeg du tar feil. De fleste er utro om de får sjansen. Anonymkode: 95866...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november Man tiltrekker det man utstråler. De fleste av svarene i denne tråden er på bærtur sjokkerende langt til sjøs. Mangelen på selvaktelse, selvinnsikt, selvstendighet, [...], og evnen til å bearbeide gjentagende adferdsmønstre kommer så tydelig frem at man undres hvordan hverdagen deres går sin gang. Det er veldig enkelt å skille gode mennesker fra dårlige eller dumme mennesker, likevel higer 30% av dere etter sjarlataner som Jens og Jonas. Omsider skjer det forutsigbare, så kommer sutringen - men etterfulgt kun av forvirring og ansvarsfraskrivelse. Så kommer neste valg/date. Anonymkode: 17bdf...d30 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #18 Skrevet 6. november Gratis skrev (6 timer siden): Ikke enig, kjærlighet kommer gjennom forelskelse og forelskelsen er rask og omfavnende. Men for all del vi er forskjellig. 😉 Forelskelse er en rus. Kjærlighet er stabilt. Anonymkode: 65be3...23c 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #19 Skrevet 6. november Er nok like vanskelig som å se forskjell på trofaste og useriøse kvinner på et tidlig stadie. Anonymkode: a4fa5...703 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november Det er et instinkt. Og om en er hundre prosent ærlig med seg selv, så sier magefølelsen ifra. Jeg har ALDRI opplevd utroskap. De mennene jeg gikk inn i et forhold med var som meg. Lojal. Jeg ble skilt og datet. Han ene jeg datet kjente jeg usikkerhet med. Og det viste seg raskt at han fremdeles var aktiv på dating apper etter HAN ønsket vi ikke skulle være det. Avsluttet på dagen. Er nå forlovet med verdens fineste mann. Null tvil. Ingen usikkerhet. Stoler på instinktene mine. Anonymkode: 5d09f...f04 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå