AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:24 #1 Skrevet onsdag kl. 20:24 Jeg har prøvd div hårprodukter, men ingenting virker. Jeg vet også om rådene å ikke bruke varmeapparater, håndkle mv. Har du tips om noe som virker. Anonymkode: 933a8...911
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:40 #2 Skrevet onsdag kl. 20:40 Nok fuktighet er det som funker for meg. Fuktighet oppnår jeg med riktige produkter. Jeg børster håret med detangler wet brush når det er vått med balsam (bruker skala) Jeg tilsetter pridukter i drypende vått hår og klemmer forsiktigut vann med hendene. Jeg bruker helt fint tynt microfiber håndkle og klemmer forsiktig ut mere vann. Jeg bruker hårføner med defuser. Ikke for varmt. Jeg sover med silke trekk og silke sjal. Jeg må ofte tilsette mere fuktighet mellom vask. Da håret mitt er fint kan jeg kun tilsette utvannet fukt. Viss jeg ønsker rett hår bruker jeg svinebust hårblrste og svinebust rundbørse og hårføner. Jeg bruker dyson super sonic. Håret mitt blir krusete/frizzy når det er tørt og ønsker mere fuktighet. Jeg klarer ikke å oppnå riktig mengde fuktighet uten gode produkter tilpasset mitt hår. Anonymkode: 9c3af...c7d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:52 #3 Skrevet onsdag kl. 20:52 De største problemene er været, merker på kalde dager med lavtrykk har jeg sååå nydelig hår. Så kommer den klamme varmen og høy luftfuktighet, da er det ikke mye å gjøre. Anonymkode: 0184d...9bf
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:59 #4 Skrevet onsdag kl. 20:59 Takk for tipsene og erfaringer. Jeg har det også sånn at jeg har kjempefint hår, men når det er regnvær blir jeg nærmest som Monica fra Friends. Anonymkode: 933a8...911
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:05 #5 Skrevet onsdag kl. 21:05 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for tipsene og erfaringer. Jeg har det også sånn at jeg har kjempefint hår, men når det er regnvær blir jeg nærmest som Monica fra Friends. Anonymkode: 933a8...911 Samme her, irriterende Anonymkode: 0184d...9bf
Vera Vinge Skrevet onsdag kl. 21:10 #7 Skrevet onsdag kl. 21:10 Jeg vet ikke hvordan håret ditt er, om det er ganske rett, men med en frizzy halo, eller krøllete hår som blir lett krusete? Jeg har krøller og bølger, og kan lett få krusete hår. For meg har produkter fra Davines sin krølleserie vært bra. Og så har jeg oppdaget Bonding pil fra Olaplex, som både virker pleiende og beroligende. Men utenom produkter, så lufttørker jeg alltid håret. Føner skaper bare mer frizz hos meg. Og så blir håret absolutt finest av å få tørke mens jeg er i ro. Hvis jeg vasker håret og så går i gang med husarbeid og fyker rundt, blir det mye mer frizzy enn hvis jeg sitter rolig i sofaen om kvelden og lar det tørke. Tørker også med en håndkle som ikke er frotte.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:16 #8 Skrevet onsdag kl. 23:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tipsene og erfaringer. Jeg har det også sånn at jeg har kjempefint hår, men når det er regnvær blir jeg nærmest som Monica fra Friends. Anonymkode: 933a8...911 Da kan det beste være å bare flette det bort. Jeg gjør det viss jeg er et sted med ekstremt høy luftfuktighet. Anonymkode: 9c3af...c7d
Capazitet Skrevet onsdag kl. 23:26 #9 Skrevet onsdag kl. 23:26 Prøv denne! Kan brukast i både tørt og fuktig hår
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:05 #10 Skrevet fredag kl. 16:05 Capazitet skrev (På 6.11.2025 den 0.26): Prøv denne! Kan brukast i både tørt og fuktig hår takk for tipset men dette produktet gjorde ingen forskjell Anonymkode: 933a8...911
Capazitet Skrevet fredag kl. 22:43 #11 Skrevet fredag kl. 22:43 AnonymBruker skrev (6 timer siden): takk for tipset men dette produktet gjorde ingen forskjell Anonymkode: 933a8...911 Eg er overraska
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:40 #12 Skrevet lørdag kl. 08:40 Kreatin behandling? Anonymkode: 2f91c...efc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:15 #13 Skrevet lørdag kl. 16:15 Capazitet skrev (17 timer siden): Eg er overraska Det passer sikkert til noen, og ikke andre. Vi har ikke alle samme hårtype. Anonymkode: 933a8...911
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:21 #14 Skrevet lørdag kl. 16:21 har du brukt renseshampo og virkelig fått ren hodebunnen og tømt håret for produkter? Ofte er det oppbygging av produkt som skaper friss.. Anonymkode: d1fb1...f7d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:51 #15 Skrevet lørdag kl. 18:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): har du brukt renseshampo og virkelig fått ren hodebunnen og tømt håret for produkter? Ofte er det oppbygging av produkt som skaper friss.. Anonymkode: d1fb1...f7d Nå ringte det en bjelle her. Mener å huske å ha lest et sted at det er produkter som gir frizz, og håret var mykere en gang jeg ikke brukte etter å ha lest det, Men så glemte jeg tydeligvis. Skal prøve uten produkter! Anonymkode: 933a8...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå