AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:36 #21 Skrevet lørdag kl. 12:36 Herregud når du skriver mislykkede forsøk så tror jeg jo det handler om IVF. Men du har jo bare prøvd en liten stund hjemme 🙄 ta deg sammen. Dette er virkelig ingenting å sutre over. Folk sliter i åresvis. Anonymkode: a31eb...cf6 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:03 #22 Skrevet lørdag kl. 14:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud når du skriver mislykkede forsøk så tror jeg jo det handler om IVF. Men du har jo bare prøvd en liten stund hjemme 🙄 ta deg sammen. Dette er virkelig ingenting å sutre over. Folk sliter i åresvis. Anonymkode: a31eb...cf6 Unnskyld meg, hvor leser du sutring? Jeg spør om tips og triks for videre prøving - om noen kan anbefale ting som funket for dem. Annet enn å overlate ting helt til tilfeldighetene. Slutt å sutre i min tråd! Anonymkode: 3bf17...765 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Skrevet 22 timer siden Gikk på 6. Forsøk her . Så stress ned Anonymkode: f7599...172
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #24 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 13.36): Herregud når du skriver mislykkede forsøk så tror jeg jo det handler om IVF. Men du har jo bare prøvd en liten stund hjemme 🙄 ta deg sammen. Dette er virkelig ingenting å sutre over. Folk sliter i åresvis. Anonymkode: a31eb...cf6 Det er da helt i orden å stille spørsmål om dette her, jeg hadde syntes fem forsøk var helt ekstremt! For det er det for meg. Dette er et forum for alle som prøver, og det er heldigvis de færreste som trenger hjelp, de fleste klarer det hjemme, og det er lov å stille spørsmål her! Anonymkode: 7958f...470 1
Dame1993 Skrevet 12 timer siden #25 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 20.50): Adopsjon? Å få barn er ikke en menneskerett. Anonymkode: c2bf1...145 For meg var adopsjon et veldig klart alternativ, sidestilt med biologiske barn. Etter alt som er skrevet om ulovlige adopsjoner og de påfølgende innstrammingene er ikke adopsjon lenger et like klart alternativ. Det er fortsatt et alternativ, men jeg kjenner jeg er litt urolig for at vi risikerer å adoptere et barn som ikke skulle vært adoptert bort i utgangspunktet og jeg vet at prosessen rundt adopsjon kan bli lang og krevende.
Dame1993 Skrevet 12 timer siden #26 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 13.36): Herregud når du skriver mislykkede forsøk så tror jeg jo det handler om IVF. Men du har jo bare prøvd en liten stund hjemme 🙄 ta deg sammen. Dette er virkelig ingenting å sutre over. Folk sliter i åresvis. Anonymkode: a31eb...cf6 Jeg kjente på en urolighet og fortvilelse allerede etter 5-6 måneder, var akkurat som jeg følte på meg at vi kom til å bli ufrivillig barnløse. Sammenligner jeg med oss nå, som har forsøkt i over et år og trolig trenger ivf så er jo 5-6 mnd "ingenting". Men på samme måte så er jo våre 16 måneder med prøving "ingenting" i forhold til de som har prøvd i 3 år og har flere mislykkede ivf- forsøk bak seg. Men per i dag så vet jeg kun hvordan det er å ha forsøkt i 16 måneder uten hell og da er det vondt for meg. Dersom TS er vant til at de blir gravide lett, så er det jo ikke egentlig så rart at 5-6 måneder kan gjøre at de blir fortvila og urolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå