AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Den snakker Svårsk og tulledansk. Er det noen innstillinger jeg må trykke på for at den skal snakke de språkene korrekt? Anonymkode: 8b89f...8be
AnonymBruker Skrevet 8. november #2 Skrevet 8. november Den svarer meg stadig vekk på dansk, så det stemmer ikke her. Hvilken versjon bruker du? Anonymkode: c553a...10b
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 20.02): Den snakker Svårsk og tulledansk. Er det noen innstillinger jeg må trykke på for at den skal snakke de språkene korrekt? Anonymkode: 8b89f...8be Vel den tror jeg snakker svensk Anonymkode: ff2df...27d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:59 #4 Skrevet mandag kl. 18:59 AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 7.53): Den svarer meg stadig vekk på dansk, så det stemmer ikke her. Hvilken versjon bruker du? Anonymkode: c553a...10b GPT5 Jeg oppdaterte den, og nå snakker den svensk. Men den har en amerikansk aksent..merkelig. Anonymkode: 8b89f...8be
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:40 #5 Skrevet mandag kl. 22:40 Til meg skriver den 75% bokmål, 20% engelsk og resten er en merkelig blanding av nynorsk, svensk og fantasispråk. Anonymkode: ca8ae...f32 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Du ber den svare på det språket du ønsker. Hvor er problemet? Anonymkode: 2658f...8bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå