la_luz Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Hei, Jeg lurer på om jeg skal kjøpe intgrert kjøleskap eller ikke. Er integret kjøleskap like bra som ikke integrert ? Blir det ikke mye mindre plass inni? Er døren like bra/tett?
Nella Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Like bra som annet kjøleskap av samme merke. Største bakdelen er prisen sånn i forhold til frittstående og de blir mindre ja. Skulle jeg først hatt det integrert ville jeg vordert kjølehjørne. http://www.rorosmetall.no/
Twigi Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har hatt det, men ikke nå lenger - det blir veldig grunt - og dermed lite plass i forhold til tilsvarnende høye frittstående skap. Jeg hadde også mye problemer med å få døra tett nok - sikkert fordi kjøkkenet var noen år gammelt da vi kjøpte det. Kjølehjørne - ja, det hadde vært noe!
Gjest Lea Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Integrerte kjøleskap er litt grunnere enn vanlige, frittstående kjøleskap. Derfor kan man f.eks ikke legge en 1,5 liters brusflaske i hyllen rett frem og få lukket døra. Men jeg er veldig fornlyd likevel. Slipper rusk og rask som legger seg bak og på siden av skapet til enhver tid. Endret 31. mars 2006 av Lea
Gjest allium Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Jeg måtte bytte mitt integrerte skap for noen år siden, og valgte vanlig istedenfor. 4000 kroner billigere, og større plass. Et kjøkken er et kjøkken, og kan godt se sånn ut. At det er rusk bak det, merker jeg jo ikke. Skitt man ikke ser, finnes som kjent ikke...
Gjest integrert Skrevet 1. april 2006 #6 Skrevet 1. april 2006 Integrerte kjøleskap er litt grunnere enn vanlige, frittstående kjøleskap. Derfor kan man f.eks ikke legge en 1,5 liters brusflaske i hyllen rett frem og få lukket døra. Men jeg er veldig fornlyd likevel. Slipper rusk og rask som legger seg bak og på siden av skapet til enhver tid. ← Vi klarer fint å legge 1,5 litersflasker rett frem i kjøleskapet vårt, og det er integrert. Men når det er sagt så er det mye mindre plass i integrerte kjøleskap enn frittstående så jeg er glad for at vi plasserte det gamle kjøleskapet i kjelleren, så har vi ekstra plass.... Skulle jeg valgt på nytt så hadde det blitt frittstående.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #7 Skrevet 1. april 2006 Skulle jeg valgt på nytt så hadde det blitt frittstående. ← Hvorfor det? Er selv i vurderingsfasen for kjøleskap.
momo Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 Vi har integrert, og er kjempefornøyd. Vi kan legge 1,5 liters flasker der og har ingen problemer med og lukke døra. Har faktisk ikke lagt merke til at det er noe dårligere plass jeg. Jeg kommer aldri til og velge vanlig igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå