Gå til innhold

BrainTwin hodepinedagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal henvises til utredning for migrene, og fastlegen ba meg laste ned BrainTwin hodepinedagbok. Jeg har brukt den litt og den ser veldig fin ut.

Jeg har spørsmål om hvordan jeg skal føre opp lengden på et migreneanfall.   

Mine migreneanfall varer typisk i ca. 8–12 timer, men etterpå får jeg det jeg kaller etterbyrden. Da har jeg bare svak hodepine, men hjernen føles øm og jeg er sliten. Etterbyrden er på en måte del 2 av mine migreneanfall.  
Skal jeg skrive i appen at migreneanfallet sluttet da del 1 sluttet (og anfallet gikk over i del2/etterbyrden)? Eller skal jeg skrive at anfallet varte helt til etterbyrden var over?  

Og hvordan skriver jeg det når migrenen startet eller sluttet i søvne, for da vet jeg jo ikke klokkeslettet?  

Nå har jeg gratisversjonen. Er det noe i kjøpeversjonen som er nyttig?  

Andre lure tips om denne appen? :) 

Anonymkode: 05b06...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppgir varighet til jeg ikke lenger merker noe av migrene, uavhengig av fase.

Aldri opplevd at nevrolog bryr seg noe om lengden. De teller antall dager med migrene og fokuserer på at det ikke er mer enn 9-10 medisindager i måneden. 

Anonymkode: 41fa2...c90

Skrevet

Brukt brain Twin i mange år. Aldri ført opp varighet eller tidspunkt. Aldri blitt spurt om det av nevrolog på time heller. 

Anonymkode: 76a2d...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...