AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #41 Skrevet 8 timer siden 1. lager middag, spiser middag, rydder opp og starter oppvaskemaskinen 2. litt avslappingstid i sofaen, leser litt nettaviser eller i en bok osv. 3. ut på en eller annen aktivitet/treffer noen eller lignende, evt går en tur eller tar en treningsøkt om jeg ikke har noe jeg skal ut på 4. tekopp og strikketøy som nedroing før leggetid.. gjerne til en lydbok eller podcast Anonymkode: d7843...252
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #42 Skrevet 8 timer siden Kommer hjem fra jobb, går rett ut på tur med hunden i 1-2 timer. Etter det lager og spiser jeg middag, setter meg i sofaen og slapper av med dyra, før en ny tur før vi legger oss. Evnt. litt husarbeid der det trengs, så klart. Anonymkode: d4cd6...2f3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Skrevet 4 timer siden Jeg har barn så etter jobb går det i hundre til klokka er 21 og jeg er dødssliten. Anonymkode: 4bca8...4f3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #44 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Spiller piano. Har et akustisk flygel og et digitalt piano så kan tilpasse meg Anonymkode: acbb1...9ac Høres helt herlig ut. Her går det i slagverk. Digitalt dog, så ikke naboene merker noe🤭 Anonymkode: 4f281...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå