Gå til innhold

Hvordan avslutte ff relasjon, men beholde et slags vennskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Du er jo ei gammel røy så man skulle tro det at du klarte å kommunisere med han ansikt til ansikt? Hva eller hvem er det som hindrer deg å ta en samtale med han? 

Forstår meg ikke på hvor kvinner har denne ideen om at de er så gode på å kommunisere. 

Anonymkode: a1084...17e

Tror det er en stor fordel at du heller tar tak i deg selv, framfor å holde på slik som dette...

Jeg nekter å tro at du har det bra....

Anonymkode: b7c64...a04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kan ikke stole på at han gjør det, kanskje han sier det samme til andre som til meg, at de er ekslusive. Ts

Anonymkode: e8c1f...ce4

Nei det kan du ikke, men hvis du vil beholde relasjonen og sexen går det an å foreslå at dere begynner med kondom🤭 Da må du enten si det som det er og komme ren med mistanken din eller ta en hvit en å si at du har møtt noen og derfor må dere bruke kondom for hans sikkerhet🤭

Anonymkode: e7ef7...26a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei det kan du ikke, men hvis du vil beholde relasjonen og sexen går det an å foreslå at dere begynner med kondom🤭 Da må du enten si det som det er og komme ren med mistanken din eller ta en hvit en å si at du har møtt noen og derfor må dere bruke kondom for hans sikkerhet🤭

Anonymkode: e7ef7...26a

Det er en mulighet😊ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 18.35):

Godt poeng. Det er ingen krise om det dør ut heller, men håper å kunne møtes en sjelden gang eller melde iblant. 
Vi har absolutt hatt tilknytningen du beskriver, og det gir meg et håp om at relasjonen kan bestå som venner. Vi har hatt så fine samtaler som ikke handler kun om sex, men om alt mulig annet også. Vi har holdet kontakten lenge og blitt ganske godt kjent. Ingen av oss er pågående personer, men det er hovedsakelig han som har opprettholdt kontakten og så har jeg absolutt bidratt til å holde den varm, ts

Jeg tror du er så omsorgsfull.. at du ikke vil føle deg "hatet eller glemt", men å føle deg elsket for alt det gode dere har hatt sammen. Som egentlig er grunnlaget i et hvert vennskap❣️ 

Jeg føler litt på det samme.. Så et "Nei" betyr ikke, at vi hater hverandre eller avslutter vennskapet. Men avvisning kan virke brutalt uten årsak eller diskusjon rundt dette, derfor blir enkelte også møtt med bitterhet og sjalusi. Så det kan føles som et brutalt nederlag for den som blir avvist, og ikke ha sex sammen mere. Å avvise noen, krever også litt omtanke og konsekvenser
Må nesten se på dette fra begge sider.. Hvordan har du taklet et "Nei" TS, uten årsak?🫡

Jeg mener det er viktig å si at døren er åpen i et senere tidspunkt, selv om det delvis er en hvit løgn..  Hvis noen ikke tåler å høre det, er det kanskje ikke vennskapet så godt heller?🫡 Men tåler de å høre det.. så er vel egentlig det vennskapet, vi er mest ute etter.. Så jo.. det skal være en fordel å ha et godt vennskap👏

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 17.39):

Kan du ikke heller bare la ham bare være i fred ? Hva har du å tilby ham lissom, når han er lei av ei gammel dame som deg ? Slikt er spennende en stund, så blir det bare kleint - med mindre du er langt over snittet pen og sexy for alderen da 😘

Anonymkode: a4d15...4f9

Hørtes NESTEN ut som du var sjalu på ts. 
Å hvorfor skriver du lei av ei gammel dame som deg ? Frekt…

handler neppe om at hun er en ‘’gammel’’ dame at han har sex med andre.

Du skriver hyggelig til ts på slutten av innlegget men syntes det var et nedlatende svar. 

Hun sier jo de har prøvd alt mulig ut på det seksuelle plan så han er vel bare metta, akkurat som hun selv virker. 

Hun ønsker jo bare å beholde et vennskap og det skjønner jeg godt siden de har hatt utrolig god sex og sikkert delt en del samtaler åsså. 

Anonymkode: 42b87...456

Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Jeg tror du er så omsorgsfull.. at du ikke vil føle deg "hatet eller glemt", men å føle deg elsket for alt det gode dere har hatt sammen. Som egentlig er grunnlaget i et hvert vennskap❣️ 

Jeg føler litt på det samme.. Så et "Nei" betyr ikke, at vi hater hverandre eller avslutter vennskapet. Men avvisning kan virke brutalt uten årsak eller diskusjon rundt dette, derfor blir enkelte også møtt med bitterhet og sjalusi. Så det kan føles som et brutalt nederlag for den som blir avvist, og ikke ha sex sammen mere. Å avvise noen, krever også litt omtanke og konsekvenser
Må nesten se på dette fra begge sider.. Hvordan har du taklet et "Nei" TS, uten årsak?🫡

Jeg mener det er viktig å si at døren er åpen i et senere tidspunkt, selv om det delvis er en hvit løgn..  Hvis noen ikke tåler å høre det, er det kanskje ikke vennskapet så godt heller?🫡 Men tåler de å høre det.. så er vel egentlig det vennskapet, vi er mest ute etter.. Så jo.. det skal være en fordel å ha et godt vennskap👏

Det er ikke pent å lyve @Bamseklemmer

Et godt vennskap om man kjenner hverandre godt kan tåle det meste. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Ja jeg håper jeg aldri blir hatet (tror ikke noen hater meg, jeg er kjent for omsorgen min både i yrkesliv og privatliv), glemt hadde vært fælt. Håper og tror minner av sexen vi har hatt har prentet seg såpass inn i minnet hans at det skal godt gjøres. 
Jeg vet hvertfall at jeg aldri har opplevd maken. Dype, fine samtaler har vi også hatt mange av, en fantastisk kjemi vil jeg si. Men så har altså tiden gått og han er kanskje på søk etter andre. Tiden vil vise om vi beholder vennskapet. Takk for gode ord🥰ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hørtes NESTEN ut som du var sjalu på ts. 
Å hvorfor skriver du lei av ei gammel dame som deg ? Frekt…

handler neppe om at hun er en ‘’gammel’’ dame at han har sex med andre.

Du skriver hyggelig til ts på slutten av innlegget men syntes det var et nedlatende svar. 

Hun sier jo de har prøvd alt mulig ut på det seksuelle plan så han er vel bare metta, akkurat som hun selv virker. 

Hun ønsker jo bare å beholde et vennskap og det skjønner jeg godt siden de har hatt utrolig god sex og sikkert delt en del samtaler åsså. 

Anonymkode: 42b87...456

❤️ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...