Gå til innhold

Hvordan avslutte ff relasjon, men beholde et slags vennskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne oppunder femti her som i snart to år har ligget med en kar som er nesten tjue år yngre enn meg.

Sexen har vært helt fantastisk og vi har testet ut absolutt alt tenkelig, har hatt seksuelle opplevelser jeg trolig aldri får oppleve igjen.

Etter en høst der denne ff fader ut kontakten litt, før han plutselig opptar kontakten igjen, har jeg kjent at jeg er litt ferdig med liggingen vår. Jeg tror han ligger med andre og da ønsker jeg ikke å fortsette.

Imidlertid er han en hyggelig fyr som det kan være greit å beholde litt kontakten med, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg neste gang han tar kontakt. Takknemlig for svar! 
Hilsen uerfaren ff avslutter.

Anonymkode: e8c1f...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke heller bare la ham bare være i fred ? Hva har du å tilby ham lissom, når han er lei av ei gammel dame som deg ? Slikt er spennende en stund, så blir det bare kleint - med mindre du er langt over snittet pen og sexy for alderen da 😘

Anonymkode: a4d15...4f9

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke mer sex, ikke noe vennskap. Tror nok ikke den karen kan lures inn i friendzone. 

Anonymkode: 89671...f73

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan du ikke heller bare la ham bare være i fred ? Hva har du å tilby ham lissom, når han er lei av ei gammel dame som deg ? Slikt er spennende en stund, så blir det bare kleint - med mindre du er langt over snittet pen og sexy for alderen da 😘

Jeg kan absolutt la han være i fred, det er alltid han som tar kontakt med meg. Tidligere mest for sex, nå utover høsten hører han bare med meg om det står bra til. 
Jeg ser veldig bra ut for alderen, men han er topptrent og tredve, så jeg skjønner at damer på hans alder er mer fristende😅ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke mer sex, ikke noe vennskap. Tror nok ikke den karen kan lures inn i friendzone. 

Anonymkode: 89671...f73

Du har kanskje rett. Ts

Skrevet

vil du være venn med ham, men aldri ligge med ham igjen? han kommer nok til å håpe på mer sex dersom dere bare er venner. men har dere felles interesser, feks samme musikksmak, kan dere jo gå på konserter.

Anonymkode: 8c004...af2

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

nå utover høsten hører han bare med meg om det står bra til. 

Mann her. Det er vel bare å fortsette med vennskapelig snakk da? Begynner han å snakke om ligging, eller det bare dør ut, så vet du at det ikke var meningen. Mange av oss får faktisk en slags tilknytning til folk vi har blitt kjent med, og snakket med. Sex eller ikke. 

Anonymkode: cba41...d61

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

vil du være venn med ham, men aldri ligge med ham igjen? han kommer nok til å håpe på mer sex dersom dere bare er venner. men har dere felles interesser, feks samme musikksmak, kan dere jo gå på konserter.

Anonymkode: 8c004...af2

Håper å kunne beholde et slags vennskap med ham siden vi har hatt det så gøy og deilig sammen. Det kan nok være at jeg ikke klarer å motstå sexen dersom vi havnet på tomannshånd, så det er en utfordring å «kun» være venner isåfall. 
Vi har noen felles interesser innen musikk, humor og trening, men vi begge merker nok litt innimellom at vi har vært ung på ulike tidspunkt. Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mann her. Det er vel bare å fortsette med vennskapelig snakk da? Begynner han å snakke om ligging, eller det bare dør ut, så vet du at det ikke var meningen. Mange av oss får faktisk en slags tilknytning til folk vi har blitt kjent med, og snakket med. Sex eller ikke. 

Anonymkode: cba41...d61

Godt poeng. Det er ingen krise om det dør ut heller, men håper å kunne møtes en sjelden gang eller melde iblant. 
Vi har absolutt hatt tilknytningen du beskriver, og det gir meg et håp om at relasjonen kan bestå som venner. Vi har hatt så fine samtaler som ikke handler kun om sex, men om alt mulig annet også. Vi har holdet kontakten lenge og blitt ganske godt kjent. Ingen av oss er pågående personer, men det er hovedsakelig han som har opprettholdt kontakten og så har jeg absolutt bidratt til å holde den varm, ts

• Liker 1
Skrevet

Kanskje neste gang han tar kontakt, kan du starte med at det var bra å høre fra ham, siden du har tenkt en del på han (deres forhold) i det siste: 

Jeg har kjent litt på at jeg ikke lenger ønsker å fortsette med det vi har hatt. Det har vært utrolig gøy og fint, og jeg setter pris på deg som person, men for meg føles det riktig å stoppe der nå. Håper vi kan ta en kaffe en gang, uten alt det andre rundt.

Hyggelig at du sender melding 😊 Jeg har kjent litt på at jeg er ferdig med det fysiske mellom oss, men jeg håper vi kan fortsette å ha kontakt, du er jo en veldig fin fyr

Du får ordlegge det på din skrivemåte, men er noen forslag, hvor du er direkte med han og han får valget om han ønsker å fortsette eller ikke. Håper det går bra med dere begge uansett hva som skjer!

Anonymkode: 32a98...b6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje neste gang han tar kontakt, kan du starte med at det var bra å høre fra ham, siden du har tenkt en del på han (deres forhold) i det siste: 

Jeg har kjent litt på at jeg ikke lenger ønsker å fortsette med det vi har hatt. Det har vært utrolig gøy og fint, og jeg setter pris på deg som person, men for meg føles det riktig å stoppe der nå. Håper vi kan ta en kaffe en gang, uten alt det andre rundt.

Hyggelig at du sender melding 😊 Jeg har kjent litt på at jeg er ferdig med det fysiske mellom oss, men jeg håper vi kan fortsette å ha kontakt, du er jo en veldig fin fyr

Du får ordlegge det på din skrivemåte, men er noen forslag, hvor du er direkte med han og han får valget om han ønsker å fortsette eller ikke. Håper det går bra med dere begge uansett hva som skjer!

Anonymkode: 32a98...b6b

Takk for veldig gode forslag, jeg skal prøve meg på noe sånt. Han er virkelig en fin fyr og relasjonen vår betyr mye for meg, så jeg håper vi får det til på et vis. Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste mennesker omgåes ikke andre mennesker fordi de er «over snittet pene». Hva er morsomt med en venn som er «pen», liksom? Skal du sitte og se på dem, som på en dukke? :klo:

Mennesker omgåes mennesker fordi noen (men ikke alle) mennesker er morsomme å omgåes. De som ikke er ok å omgåes bør man bare - la være alene. Uavhengig av om de er pene.

Anonymkode: 0619b...f8a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håper å kunne beholde et slags vennskap med ham siden vi har hatt det så gøy og deilig sammen. Det kan nok være at jeg ikke klarer å motstå sexen dersom vi havnet på tomannshånd, så det er en utfordring å «kun» være venner isåfall. 
Vi har noen felles interesser innen musikk, humor og trening, men vi begge merker nok litt innimellom at vi har vært ung på ulike tidspunkt. Ts

Du motsier deg selv. I overskriften vil du avslutte ff-delen men beholde vennskapet. Bestem deg. For hvis du tror du vil falle for fristelsen igjen så er det like greit å avslutte hele relasjonen.  Når jeg var yngre prøvde jeg på dette selv, og det er meget stressende. For man merker forventningen deres til at deg skal bli sex, tilnærmelser osv. De færreste vil ha et vennskap med noen som de bare har hatt et puleforhold med, da skal du være bra heldig. 

Du mistenker at han ligger med andre. Stol på magefølelsen din. Eller vil du være en av mange?

Anonymkode: 41a20...30b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du motsier deg selv. I overskriften vil du avslutte ff-delen men beholde vennskapet. Bestem deg. For hvis du tror du vil falle for fristelsen igjen så er det like greit å avslutte hele relasjonen.  Når jeg var yngre prøvde jeg på dette selv, og det er meget stressende. For man merker forventningen deres til at deg skal bli sex, tilnærmelser osv. De færreste vil ha et vennskap med noen som de bare har hatt et puleforhold med, da skal du være bra heldig. 

Du mistenker at han ligger med andre. Stol på magefølelsen din. Eller vil du være en av mange?

Anonymkode: 41a20...30b

Skal innrømme at jeg har vært frem og tilbake med meg selv i en lang periode nå. Jeg har ikke noe bevis for at han ligger med andre, men en sterk magefølelse. Tipper det er derfor han tar så mye mindre initiativ nå enn tidligere… ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinne oppunder femti her som i snart to år har ligget med en kar som er nesten tjue år yngre enn meg.

Sexen har vært helt fantastisk og vi har testet ut absolutt alt tenkelig, har hatt seksuelle opplevelser jeg trolig aldri får oppleve igjen.

Etter en høst der denne ff fader ut kontakten litt, før han plutselig opptar kontakten igjen, har jeg kjent at jeg er litt ferdig med liggingen vår. Jeg tror han ligger med andre og da ønsker jeg ikke å fortsette.

Imidlertid er han en hyggelig fyr som det kan være greit å beholde litt kontakten med, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg neste gang han tar kontakt. Takknemlig for svar! 

hjemme hos deg?

Anonymkode: 98336...56f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

det er egentlig helt umulig kun å bevare vennskapet... det løpet er kjørt. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste mennesker omgåes ikke andre mennesker fordi de er «over snittet pene». Hva er morsomt med en venn som er «pen», liksom? Skal du sitte og se på dem, som på en dukke? :klo:

Mennesker omgåes mennesker fordi noen (men ikke alle) mennesker er morsomme å omgåes. De som ikke er ok å omgåes bør man bare - la være alene. Uavhengig av om de er pene.

Anonymkode: 0619b...f8a

Nå er jeg en mann som skriver det du kommenterer, og vi menn tenker altså slik 😘

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

hjemme hos deg?

Hjemme hos oss begge. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du bør droppe sexen hvis dere skal lage et slags litt perifert vennskap, og da mener jeg droppe helt, men har dere hatt en slags mental forbindelse, kan dere prøve å ta vare på den.

Jeg skjønner deg, ts. Fine seksuelle opplevelser har gjerne et tilsnitt av mental forbindelse/sympati/gjenkjennelse og.

Anonymkode: 460ca...ce1

Skrevet

Dere har gjort alt i senga? Er du sikker på det? Hva har dere gjort da? Ble nysgjerrig 😄

Anonymkode: c2744...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...