AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Møter en fyr nå, og han sier så mye fint. Det er veldig fint og beroligende å være med ham, jeg føler at jeg har kjent han lenge. Men så vet jeg at love bombing eksisterer, så hvordan kan jeg egentlig vite om det er det han driver med, eller om han er genuin og faktisk liker meg veldig godt? Jeg er under halvparten så pen som han, for å si det på den måten, så jeg trodde ikke han var ute etter noe seriøst. Men nå virker det som om han allerede er blitt litt glad i meg. Jeg liker han også innmari godt, men er ganske redd for å bli såret, aldri vært borti liknende. Anonymkode: 04b0c...6b6
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Skrevet 5. november Ikke hør på hva han sier. Se på handlingene hans. Samsvarer ord og handling? Anonymkode: 362b9...8d7 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #3 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke hør på hva han sier. Se på handlingene hans. Samsvarer ord og handling? Anonymkode: 362b9...8d7 Foreløpig gjør de det, han virker som en god mann. Men man kan jo ikke vite. Jeg tror egentlig jeg er litt forvirra, prøver å holde meg rolig og behersket, men jeg tenker på han 24/7, og han sier at han alltid har tid til meg. Spør meg også om å bli med på happenings litt lenger frem i tid, men det kan jo også være et slags triks for å få meg hekta eller noe. Anonymkode: 04b0c...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Foreløpig gjør de det, han virker som en god mann. Men man kan jo ikke vite. Jeg tror egentlig jeg er litt forvirra, prøver å holde meg rolig og behersket, men jeg tenker på han 24/7, og han sier at han alltid har tid til meg. Spør meg også om å bli med på happenings litt lenger frem i tid, men det kan jo også være et slags triks for å få meg hekta eller noe. Anonymkode: 04b0c...6b6 Eller han kanskje føler samme viben som deg. Ikke drit deg ut med å høre på alle disse bitre og hatefulle KG damene som ser spøkelser på høylys dag. . Kjør på, og kjenn forelskelsen blomstre. Dette er kanskje the one, og din sjanse !!! Anonymkode: 99766...ccc 4 8
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Skrevet 5. november Ufattelig dumt av deg å spørre på KG, her får du bare mannehat. Stol på deg selv men ta med deg sunn fornuft på veien. Masse lykke til! Anonymkode: c4ce3...eb5 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Skrevet 5. november Men joda, det klappet fra date 1 i mine forhold Er i det siste nå. fant han til og med på tinder Anonymkode: f750e...706
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november Jeg er også dobbelt så pen som dama (minst), men hun virket bare for god til å la henne gå. Det kan være stressende å ha en partner, som du føler er mye mer attraktiv enn deg selv. Er du klar for det? Anonymkode: 9a5cd...ca1
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er også dobbelt så pen som dama (minst), men hun virket bare for god til å la henne gå. Det kan være stressende å ha en partner, som du føler er mye mer attraktiv enn deg selv. Er du klar for det? Anonymkode: 9a5cd...ca1 Jeg vet faktisk ikke. Jeg lurer jo litt på om han bare har planer om å lure meg for penger eller noe. Anonymkode: 04b0c...6b6
AnonymBruker Skrevet 6. november #10 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vet faktisk ikke. Jeg lurer jo litt på om han bare har planer om å lure meg for penger eller noe. Anonymkode: 04b0c...6b6 Såpass. Det er vel bare å være obs? Hvis du har god råd, så er det naturlig å spandere litt, men med en gang det blir snakk om å låne pengesummer til hva som helst, så gi klar beskjed om at du har et prinsipp. En slags bakgrunnssjekk bør du kanskje ta? Anonymkode: 9a5cd...ca1
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Skrevet 6. november Røde flagg å se etter: Hvis han ønsker å snakke med deg konstant, hvis han sier tidlig at han er glad i deg, hvis han future faker ved å nevne ting dere skal gjøre sammen i fremtiden, hvis det er småløgner tidlig, hvis han lufter mye drama ting i livet sitt som skjer, hvis han snakker om å ha en gal eks eller flere, hvis han gir vanvittige forklaringer på ting du stiller spørsmålstegn ved. Hvis han konstant vil ligge med deg, eller holder helt tilbake. Anonymkode: c1aa5...bdc 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Skrevet 6. november Jeg opplevde det. Nå har vi vært samboere i 2 år og venter vårt andre barn Det sa bare pang med en gang og vi har det veldig fint sammen. Anonymkode: f2a83...41d 2
AnonymBruker Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Røde flagg å se etter: Hvis han ønsker å snakke med deg konstant, hvis han sier tidlig at han er glad i deg, hvis han future faker ved å nevne ting dere skal gjøre sammen i fremtiden, hvis det er småløgner tidlig, hvis han lufter mye drama ting i livet sitt som skjer, hvis han snakker om å ha en gal eks eller flere, hvis han gir vanvittige forklaringer på ting du stiller spørsmålstegn ved. Hvis han konstant vil ligge med deg, eller holder helt tilbake. Anonymkode: c1aa5...bdc Jeg glemte én: Hvis man føler seg forvirret. Rødt flagg. Trygge relasjoner skaper trygghet. Anonymkode: c1aa5...bdc 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november Jeg visste det raskt med han som ble forloveden min. Det handlet ikke om "fine ord", men hvor raskt vi klarte å slappe av sammen og prate helt åpent og ærlig. Det var som om vi hadde kjent hverandre i et tidligere liv. Anonymkode: e383d...552
AnonymBruker Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november Jeg har to fine erfaringer med klaff på første date, det første forholdet varte 7-8 år og det andre er pågående på 6.året nå. Jeg traff en som love-bombet meg en gang også, gikk på en smell fordi jeg hadde hatt sånn en positiv opplevelse av han som varte i 7 år....men love-bomberen føltes utrygg og som om han snakket om noe han bare hadde hørt beskrevet, jeg følte ikke dét han sa til meg. Gi det en sjanse, du behøver jo ikke å flytte inn første uka. Anonymkode: b2c53...947
AnonymBruker Skrevet 6. november #16 Skrevet 6. november Her klaffet det ganske kjapt, men jeg hadde et skjold foran meg pga traumer og dårlige erfaringer med menn, så holdt han litt på gjerdet i et par måneder (selvom jeg flyttet inn til han ganske kjapt😅) Han er verdens snilleste mann. Han er også VELDIG kjekk, men jeg måtte jobbe mye med han for å få han til å innse forskjellen på han med stelt hår og skjegg samt trening, og han med ustelt hår og skjegg og for mye magefett. Det er himmel og hav i forskjell, modell VS uteligger bare med litt for langt hår og skjegg, ikke voks og 5 kg for mye… Fordelen er at fordi han ikke er opptatt av sånt selv, så er han heller ikke den som kjekker seg for andre damer enn meg🥰 fant han på Tinder. Anonymkode: 85cac...d7b
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her klaffet det ganske kjapt, men jeg hadde et skjold foran meg pga traumer og dårlige erfaringer med menn, så holdt han litt på gjerdet i et par måneder (selvom jeg flyttet inn til han ganske kjapt😅) Han er verdens snilleste mann. Han er også VELDIG kjekk, men jeg måtte jobbe mye med han for å få han til å innse forskjellen på han med stelt hår og skjegg samt trening, og han med ustelt hår og skjegg og for mye magefett. Det er himmel og hav i forskjell, modell VS uteligger bare med litt for langt hår og skjegg, ikke voks og 5 kg for mye… Fordelen er at fordi han ikke er opptatt av sånt selv, så er han heller ikke den som kjekker seg for andre damer enn meg🥰 fant han på Tinder. Anonymkode: 85cac...d7b ikke voks i håret* Anonymkode: 85cac...d7b
micromaya Skrevet 6. november #18 Skrevet 6. november Jeg vil påstå at alle mine forhold har begynt med full klaff på første date. (De andre gangene har det ikke blitt noe mer ut av det…) Synes du gjør klokt i å være litt våken, men ikke la det begrense deg. Nyt forelskelsen osv – og lytt til magefølelsen underveis. Den gir oss ofte det rette svaret ;).
AnonymBruker Skrevet 6. november #19 Skrevet 6. november Her klaffet det også rimelig kjapt, når man vet så vet man. Jeg har også vært litt usikker, fordi det jo fort føles FOR bra, og fordi man selv og kjenner folk som har opplevd narcissistiske jævler som lurer en. Beste regel er å se på hva de gjør, ikke hva de sier og å se på om de generelt følger opp det de sier. Annet er at man føler man kan si følsomme ting til dem og at det vil bli tatt imot, ikke bli motsagt. Lykke til! Anonymkode: 27bd1...4e2
AnonymBruker Skrevet 6. november #20 Skrevet 6. november Ja, det kan klaffe på første date. Jeg har opplevd å bli kjæreste med ei dame på første date. Nå har vi vært gift i 25 år, og tenker å fortsette slik livet ut. Anonymkode: 0ea29...689 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå