AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Skrevet 5. november Som kvinne på 45 har jeg merket at jeg ofte blir sjekket opp av yngre menn, gjerne i 25–30 års alderen. Og helt ærlig så syns jeg det kan være både smigrende og gøy. Men det jeg ikke synes er like hyggelig, er måten det ofte skjer på. Det går rett fra «hei» til flørting og så pang et bilde jeg aldri har bedt om. Da blir det blokkering med en gang. Så jeg er litt nysgjerrig: Hvor møter dere andre kvinner slike yngre menn uten at det blir mye? Og hva skal egentlig til før man vurderer å dra på en date med en som er en del yngre? Jeg liker intensjon, respekt og litt moden sjarm – ikke «rett på» i innboksen. Anonymkode: db209...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker intensjon, respekt og litt moden sjarm – ikke «rett på» i innboksen. Anonymkode: db209...3b4 Men en del av yngre menns intensjon med å kontakte eldre kvinner er nok rett på for et nummer, og holde seg til kvinner som tar imot det. Dating og kurtise krever gjerne mer interesse enn de faktisk bringer til bordet overfor kvinner som er 10-15-20 år eldre. Det finnes selvsagt unntak og ekte følelser og aldersfascinasjon, men for mange er det kjapp vei til sex som er greia. Anonymkode: e4ba5...93b 1
masteryi Skrevet 5. november #3 Skrevet 5. november Hei!😊 jeg kan kun svare utifra meg, og jeg beklager hvis du har møtt en del slikte unge menn på min alder som sender uønsket bilde med en gang og rett på sak. Jeg tror for mange av de så er det klart en fantasi som ligger der. Det som kanskje kan føles forbudt for noen at det gjør det ekstra spennende når det ikke er forbudt sånn sett. Alle gutter har mer eller mindre fantasert om sin lærer, kompis sin mor eller noen andre voksne kvinner. jeg som er 26 år i dag, og jeg selv har preferanse på kvinner i 40+++ men for meg handler det mer om kjemi, stemningen og det at jeg er eldre til sinns. Jeg har møtt en del kvinner som er eldre men aldri sendt nakenbilde første dagen eller en uke. Jeg ønsker å bli kjent med selve kvinnen, og personligheten hennes. For meg så blir jeg seksuelt tent om den kvinnen får meg til å smile og jeg kan tenke at jeg er heldig som får være med henne. Men jeg tenker det samme motsatt om kvinner. Hvis en kvinne sender naken bilde etter en dag så føler jeg at hun kunne gjort det med hvem som helst og det er ikke noe spesielt følelse for meg. Jeg mister lysten til å bli kjent. men ja det finnes unge menn som kun tenker det seksuelle og gjerne vil kun ligge og bli ferdig. Men ikke la alt det gå utover oss som faktisk klarer fint å oppføre oss😊 lykke til! mann, 26 år. 1
bullehurk Skrevet 5. november #4 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så jeg er litt nysgjerrig: Hvor møter dere andre kvinner slike yngre menn uten at det blir mye? Og hva skal egentlig til før man vurderer å dra på en date med en som er en del yngre? Møter de stort sett ute IRL, er ikke så glad i skjermdating. Hva som skal til ? Nei det må nesten hver og en vurdere, spørs hva hver og en liker. Jeg er ikke ute etter noe seriøst. Kv. 50, som liker menn ca 25 - 35 (27-33) 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #5 Skrevet 5. november til ts: du må si at du ikke ønsker nakenbilder. lykke til med de unge guttene. da jeg var 27-30 lå jeg mye med en dame som var 20 år eldre enn jeg var. en boost for oss begge. og da sendte vi hverandre nakenbilder, og filmet og det hele. Anonymkode: e1a2e...43e
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Skrevet 5. november Kan vi snart få en samletråd om dette temaet? Anonymkode: d84b9...ee8 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Som kvinne på 45 har jeg merket at jeg ofte blir sjekket opp av yngre menn, gjerne i 25–30 års alderen. Og helt ærlig så syns jeg det kan være både smigrende og gøy. Men det jeg ikke synes er like hyggelig, er måten det ofte skjer på. Det går rett fra «hei» til flørting og så pang et bilde jeg aldri har bedt om. Da blir det blokkering med en gang. Så jeg er litt nysgjerrig: Hvor møter dere andre kvinner slike yngre menn uten at det blir mye? Og hva skal egentlig til før man vurderer å dra på en date med en som er en del yngre? Jeg liker intensjon, respekt og litt moden sjarm – ikke «rett på» i innboksen. Anonymkode: db209...3b4 Jeg (k41) har aldri gått etter yngre menn spesifikt, men har et yrke der mange er yngre (jobber innenfor reklame) og det er alltid lett å møte noen om jeg vil...men lar det ligge siden det er jobb. Når jeg datet unge menn er det utelukkende menn som har vist interesse i meg først, og som har spurt meg. Det har skjedd med menn jeg møter på trening, er ganske ofte på trening, så det blir naturlig å småprate med noen man ser regelmessig. Du må vite hva du vil. Det kan endre seg. Hva er du ute etter? Du skriver "dra på date", men poster i seksualitet-forumet? For meg er å date noen noe jeg gjør mtp å finne en partner, men vet mange dater for moro skyld. Jeg tror 99% av unge menn som tar kontakt med godt voksne damer på nett tenker på et seksuelt forhold, og da kan du glemme de tingene du nevner at du liker. Har aldri møtt noen yngre menn fra nett og med god grunn. Men i virkeligheten skjer det! Anonymkode: 9a559...0ae
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november Fordi de vil ikke noe seriøst med deg. De vil knulle deg bare. Det har blitt en trend nå, for unge gutter å prøve seg på eldre damer, en slags konkurranse mellom kompiser for å få den eldste dama i sengs. De skryter så av det til kompiser etterpå. Det har blitt en slags trend og en lek, de vil såklart ikke noe seriøst med dere eldre damer. Håper dere forstår det. De kommer ikke til å ta dere med til familien ,på familiemiddag. De vil bruke dere fram til de finner ei jente på sin egen alder som de vil noe seriøst med, å bli i forhold med. Er selv ei jente i 20 årene og har flere gutte kompiser, og har hørt dette fra de. At de sjekker opp eldre damer for å sjekke om de får napp og så skryter de av det. Er ofte på privatfester, og der hører jeg jevnaldrende gutter på min alder, i 20-30 årene, si at de tror eldre damer er mere løse og lettere å få til sengs osv. Anonymkode: d1c2a...f07
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): blir sjekket opp av yngre menn, gjerne i 25–30 års alderen. Det går rett fra «hei» til flørting og så pang et bilde jeg aldri har bedt om. Da blir det blokkering med en gang. Anonymkode: db209...3b4 Det er ikke "den store kjærligheten" de tenkte å tilby deg hvis det er det du tror. Anonymkode: ab780...890
AnonymBruker Skrevet 5. november #10 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi de vil ikke noe seriøst med deg. De vil knulle deg bare. Det har blitt en trend nå, for unge gutter å prøve seg på eldre damer, en slags konkurranse mellom kompiser for å få den eldste dama i sengs. De skryter så av det til kompiser etterpå. Det har blitt en slags trend og en lek, de vil såklart ikke noe seriøst med dere eldre damer. Håper dere forstår det. De kommer ikke til å ta dere med til familien ,på familiemiddag. De vil bruke dere fram til de finner ei jente på sin egen alder som de vil noe seriøst med, å bli i forhold med. Er selv ei jente i 20 årene og har flere gutte kompiser, og har hørt dette fra de. At de sjekker opp eldre damer for å sjekke om de får napp og så skryter de av det. Er ofte på privatfester, og der hører jeg jevnaldrende gutter på min alder, i 20-30 årene, si at de tror eldre damer er mere løse og lettere å få til sengs osv. Anonymkode: d1c2a...f07 Det må være fint for de unge guttene så kan de få litt opplæring. Det kommer ungjentene til gode. Anonymkode: 465d0...80e 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Fordi de vil ikke noe seriøst med deg. De vil knulle deg bare. Det har blitt en trend nå, for unge gutter å prøve seg på eldre damer, en slags konkurranse mellom kompiser for å få den eldste dama i sengs. De skryter så av det til kompiser etterpå. Det har blitt en slags trend og en lek, de vil såklart ikke noe seriøst med dere eldre damer. Håper dere forstår det. De kommer ikke til å ta dere med til familien ,på familiemiddag. De vil bruke dere fram til de finner ei jente på sin egen alder som de vil noe seriøst med, å bli i forhold med. Er selv ei jente i 20 årene og har flere gutte kompiser, og har hørt dette fra de. At de sjekker opp eldre damer for å sjekke om de får napp og så skryter de av det. Er ofte på privatfester, og der hører jeg jevnaldrende gutter på min alder, i 20-30 årene, si at de tror eldre damer er mere løse og lettere å få til sengs osv. Anonymkode: d1c2a...f07 Delvis enig i dette... Kunne like gjerne skrevet det samme innlegget om hva de fleste godt voksne damer tenker om mye yngre menn i 20-årene. Anonymkode: 9a559...0ae 2 1
G1987 Skrevet 5. november #12 Skrevet 5. november (endret) Jeg heier litt på "rett på sak" mentaliteten, hvor kortene havner på bordet med en gang, heller enn å spille spill, og at den ene eller andre parten lurer den andre til å tro noe annet enn hva det er. Du skriver at du blir sjekket opp, og at et hei blir flørting og så et bilde. Da regner jeg med det er typ tinder du holder på med? Da er det jo ganske lett å ta litt styring og legge føringer selv for hva du vil i hvilket tempo. Men om du ter deg som damer flest (min erfaring) og holder deg litt tilbakeholden og forventer at denne ungkalven skal komme ridene på en hvit hest med ei Champagne i ene hånda og en svær rosebukett i den andre, og knele forran deg ved døra og be om å få lov å ta deg med ut på restaurant, så trenger du å komme tilbake til 2025... I tillegg må du huske at du har lov å leve, du har lov å nyte. Jeg har selv hatt 2 "forhold" med eldre damer(sånn +10 15år), og stikkord var god mat, drikke, sex og stemning. I tillegg til at jeg kunne fixe å ordne div di ikke fikk til selv, noe som gav litt ekstra "praktisk good feeling" til oss begge, itillegg til det andre. Jeg lar meg ikke dømme for det av noen, hverken 15 år yngre eller eldre. Når du matcher med en disse ungkalvene som pirrer deg, hvorfor ikke bare slippe deg litt løs og gi det en sjans? Du trenger jo ikke knulle på 1. treff, men plutselig finner du han søt og morsom, og om han sjarmerer seg ned i buksene dine så har du jo ikke gjort noe galt av den grunn. Jeg og flere kompiser liker litt eldre damer, men det er dama vi liker, og ikke om hun er 2år eldre enn hun kompisen pulte for 2mnd siden... Endret 5. november av G1987 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #13 Skrevet 6. november Eldre kvinner er lettere å få sex med enn jenter i 20-årene. Av den enkle grunnen at det nesten ikke er konkurranse om 40 år gamle kvinner. Mens en deilig 20 åring er det tilnærmet umulig for menn å fange oppmerksomheten til for det er hundrevis av andre som prøver samtidig. Hos den 40årige dama derimot er det få eller ingen som står i kø. Dere er ikke bedre - det bare er enklere. Anonymkode: a4c8a...07e 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #14 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eldre kvinner er lettere å få sex med enn jenter i 20-årene. Av den enkle grunnen at det nesten ikke er konkurranse om 40 år gamle kvinner. Mens en deilig 20 åring er det tilnærmet umulig for menn å fange oppmerksomheten til for det er hundrevis av andre som prøver samtidig. Hos den 40årige dama derimot er det få eller ingen som står i kø. Dere er ikke bedre - det bare er enklere. Anonymkode: a4c8a...07e Si ikke det! Eksdama på snart femti opprettet en profil på et nettsted og hun viste meg at rundt to tusen menn (unge og kjekke), tok kontakt med henne for å ha sex med henne. Dette gjorde hun litt for moro skyld og fordi jeg trodde som deg, at eldre kvinner ikke hadde så lett som de sier for å få ligge med unge kjekke menn. Jeg ble sjokkert! m35 Anonymkode: d9910...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 6. november #15 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Si ikke det! Eksdama på snart femti opprettet en profil på et nettsted og hun viste meg at rundt to tusen menn (unge og kjekke), tok kontakt med henne for å ha sex med henne. Dette gjorde hun litt for moro skyld og fordi jeg trodde som deg, at eldre kvinner ikke hadde så lett som de sier for å få ligge med unge kjekke menn. Jeg ble sjokkert! m35 Anonymkode: d9910...9d6 Ja, verden er gjerne litt større heldigvis enn det man leser på kvinneguiden😂 I dag holder man seg mye bedre også, så mange ser bra ut langt ut i 50 årene. Også spiller jo kjemi og tiltrekning inn osv. Det er utrolig nok ikke bare tallet som betyr noe. Anonymkode: 93c13...7e4
bullehurk Skrevet 6. november #16 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hos den 40årige dama derimot er det få eller ingen som står i kø. Den holdningen din er gått ut på dato for leeenge siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, verden er gjerne litt større heldigvis enn det man leser på kvinneguiden😂 I dag holder man seg mye bedre også, så mange ser bra ut langt ut i 50 årene. Også spiller jo kjemi og tiltrekning inn osv. Det er utrolig nok ikke bare tallet som betyr noe. Anonymkode: 93c13...7e4 Nemlig .... Det har skjedd noe i løpet av de to-tre siste tiår. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #17 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eldre kvinner er lettere å få sex med enn jenter i 20-årene. Av den enkle grunnen at det nesten ikke er konkurranse om 40 år gamle kvinner. Mens en deilig 20 åring er det tilnærmet umulig for menn å fange oppmerksomheten til for det er hundrevis av andre som prøver samtidig. Hos den 40årige dama derimot er det få eller ingen som står i kø. Dere er ikke bedre - det bare er enklere. Anonymkode: a4c8a...07e Hvor gammel er du ? Anonymkode: 7749f...bfb 2
AnonymBruker Skrevet 7. november #18 Skrevet 7. november Hei jeg er 57 og har hatt yngre partnere hele tiden. Den lengste varte i 5 år han var 15 år yngre. Kanskje innafor. Jeg har og datet en på 34 veldig kjekk kar som jeg likte godt vi er på 3 året i å ha kontakt nå da så tiden går. Men møtes ikke lengre da. Så har jeg en til på 40 som lovebomber meg hver dag gjort nå siden juli tror jeg. Han er hyggelig og strør om seg med komplimenter men alikevel er jeg forsiktig av meg jeg gidder ikke møte menn som bare ser etter sex .. og det gjelder uansett alder egentlig. Jeg syns yngre menn er mye mer attraktive og sjarmerende enn de i 50-60 åra. men er det kun sex så melder jeg pass. Det merker jeg ganske fort hva fokuset er. Anonymkode: 65f57...ff9 1
Lord_ Skrevet 7. november #19 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei jeg er 57 og har hatt yngre partnere hele tiden. Den lengste varte i 5 år han var 15 år yngre. Kanskje innafor. Jeg har og datet en på 34 veldig kjekk kar som jeg likte godt vi er på 3 året i å ha kontakt nå da så tiden går. Men møtes ikke lengre da. Så har jeg en til på 40 som lovebomber meg hver dag gjort nå siden juli tror jeg. Han er hyggelig og strør om seg med komplimenter men alikevel er jeg forsiktig av meg jeg gidder ikke møte menn som bare ser etter sex .. og det gjelder uansett alder egentlig. Jeg syns yngre menn er mye mer attraktive og sjarmerende enn de i 50-60 åra. men er det kun sex så melder jeg pass. Det merker jeg ganske fort hva fokuset er. Anonymkode: 65f57...ff9 Hei, jeg vil bli kjent med deg :) 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #20 Skrevet 7. november Jeg er aldri på leting etter yngre menn. Det har bare blitt slik. Det jeg ser på er felles interesser og en nogen lunde lik personlighet,så får vi kjemi også tar vi veien derfra. Er jo ikke annerledes med yngre menn enn med eldre menn. Det å ha god kjemi er viktig her også. Man finner på ting sammen og ser ikke på alderen til hverandre. Så bare gå frem på samme måten som du hadde gjort med andre menn. Anonymkode: fd639...0ce 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå