Gå til innhold

Nettbil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å selge bruktbilen via Nettbil? 

Anonymkode: e42ae...ef8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjorde det nå nylig og er veldig fornøyd. Nå var jeg nok litt heldig og, for jeg endte opp med en pris godt over estimatet de ga meg. Veldig enkel prosess, og det gikk raskt. Leverte bilen til kontroll en mandag, aksjonen starta tirsdag (varer i 24 t), og onsdag formiddag var bilen solgt. Jeg hadde pengene på konto to timer etterpå, men da var jeg også raskt inne og signerte kontrakt og salgsmelding. Jeg likte at jeg kunne følge med på aksjonen på nett, og se på at budene rant inn.

Som regel får man jo bedre pris ved å selge privat, men for min del hadde jeg nok brukt litt mer penger på det og, med tanke på at det var på tide med en dyr service og at jeg sikkert ville ha fikset litt småtteri på bilen først. Pluss at det tar mer tid og kan være mye styr. Nettbil anbefalte meg å ikke ta service på den først. De var også veldig raske med å svare på spørsmålene mine, og jeg fikk inntrykk av at de vet hva de driver med.

Anonymkode: b0d6c...fd0

Skrevet

Ja, veldig fornøyd! 
Ble tilbudt 80 i innbytte av forhandler, endte på 110. 
Enkel og grei prosess, men var skeptisk etter jeg så tilstandsrapporten, da jeg følte bilen ble mer eller mindre slaktet, så jeg la forventningene i samme prissjikt som innbyttetilbudet. 

Anonymkode: 8d213...7ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...