AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:11 #1 Skrevet onsdag kl. 12:11 Det engelske stortinget føles mer som humor avdelingen, når de sitter på rekker og snakker opp i munnen på hverandre. Da kan man stille spørsmål hvordan egentlig England bygges opp og hvor beslutningene egentlig tas. Hva om stortinget var bygd slik der alle politikere satt på seterekker og snakker opp i munnen på hverandre, vil man ta det seriøst? Anonymkode: 5a559...4f5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:33 #2 Skrevet torsdag kl. 13:33 Nytter ikke å ta det seriøst når du skriver "det engelske stortinget". Anonymkode: 08ff7...952 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:15 #3 Skrevet torsdag kl. 15:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nytter ikke å ta det seriøst når du skriver "det engelske stortinget". Anonymkode: 08ff7...952 iallfall der lover og samfunnet styres fra. Det heter vel underhus i England, kanskje enda verre? Anonymkode: 5a559...4f5
Trubadur Skrevet søndag kl. 21:22 #4 Skrevet søndag kl. 21:22 AnonymBruker skrev (På 6.11.2025 den 16.15): iallfall der lover og samfunnet styres fra. Det heter vel underhus i England, kanskje enda verre? Anonymkode: 5a559...4f5 Du kan lese om det britiske parlamentet på snl, for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Trubadur skrev (8 timer siden): Du kan lese om det britiske parlamentet på snl, for eksempel. tviler på at du vet hva som skjer i underhuset, det er ikke som i stortinget i Norge. Anonymkode: 5a559...4f5
Trubadur Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): tviler på at du vet hva som skjer i underhuset, det er ikke som i stortinget i Norge. Anonymkode: 5a559...4f5 Det var du som rotet rundt med ord og begreper her. Jeg gav deg et vennlig tips om å lese deg opp.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Trubadur skrev (55 minutter siden): Det var du som rotet rundt med ord og begreper her. Jeg gav deg et vennlig tips om å lese deg opp. jeg rotet ikke, det var med en mening. Norge vil jo ikke vært til om de snakket til hverandre som i underhuset i england. Anonymkode: 5a559...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå