Gå til innhold

Drar dere alltid begge foreldre på foreldresamtaler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør vi. Det krever ofte en del organisering, men tenker det er veldig viktig. 

Anonymkode: 758da...fb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater foreldremøter, så de går min mann på. Jeg tar foreldresamtalene. Vi går begge to om det passer sånn.

Anonymkode: 3efb9...aad

Skrevet

Er stort sett 1 av oss som drar

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 12.51):

Er det alltid den samme forelderen som tar slike møter? Eller bytter dere på? Drar dere alltid begge?

Jeg brukte alltid å ta slikt alene til de to eldste barna..så kom det en periode der vi tok det meste sammen. Men nå har jeg slitt litt med helsa de siste par årene og da har far tatt det meste slikt alene med de to minste barna. 
Nå er det et viktig møte ang den minste gutten vår, og jeg kjenner jeg ikke klarer å dra. Men får så dårlig samvittighet. Jeg og far snakker jo selvsagt om hva han skal si osv før han drar alene..men føles likevel som jeg feiler.. jeg er jo på det meste sosialt som foregår på skolen utenom møter, og er fullstendig involvert i barna hjemme. Bare disse samtalene som blir litt vanskelig for tiden. Er det greit av meg å ikke dra på slikt nå for en periode?

hva hadde dere gjort her?

Anonymkode: 7b520...fbc

Helt greit. Tror det vanligste er at begge foreldre går om man har tid og mulighet. Har man ikke muligheten, så alt i orden så lenge den andre kan. Dersom man vet på forhånd at man ikke kan, så er det jo lurt om begge foreldre + barnet tar en prat kvelden før. 

Anonymkode: 51eb4...bb3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi bytter litt på, etter hva som passer best. 
Kan begge, går vi begge. Passer det kun den ene, går den det passer best for. 
Passer det ingen av oss, som får vi ordnet til noe som passer minst en av oss. 

Anonymkode: cbd0a...7b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...