AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:21 #41 Skrevet onsdag kl. 10:21 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og jeg synes dette er typiske «kjerring»-sko. Anonymkode: 440d8...c5b Og jeg har sett utallige damer i 20-åra i den typen sko i år. Spesielt det siste bildet, med spiss tå. De er vel kjerring, disse damene på 23. Anonymkode: c1cb2...118 1
lillevill Skrevet onsdag kl. 10:25 #42 Skrevet onsdag kl. 10:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og jeg har sett utallige damer i 20-åra i den typen sko i år. Spesielt det siste bildet, med spiss tå. De er vel kjerring, disse damene på 23. Anonymkode: c1cb2...118 Det kan jo bli det ja, om de kjører den stilen fullt ut. Det går fint an å kle seg slik at man ser eldre ut.
Boetica Skrevet onsdag kl. 11:55 #43 Skrevet onsdag kl. 11:55 Jeg synes de var litt kjærring. Det finnes en del fine, ganske lave sko med blokkhæl nå. Synes de er finere og mindre kjærring.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:03 #44 Skrevet onsdag kl. 12:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 0512c...9a3 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så Louboutins med spiss tupp er kjerring de altså. Da er det mange kjerringer rundt: (tatt fra pinterest) Anonymkode: dd177...622 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skoene på bildet med spiss tupp: Ja, de er kjerring. Hadde de vært like, men uten spiss tupp, hadde de vært mye mindre kjerring og mer stilige. Min mening. Anonymkode: f5119...51c Det er tydelig spesifisert at brukeren mener skoene på bildet, ikke alle typer sko. Og at de aktuelle skoene, altså de som er avbildet, hadde vært bedre uten spiss tupp. Anonymkode: a2481...d9d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:08 #45 Skrevet onsdag kl. 12:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og jeg synes dette er typiske «kjerring»-sko. Anonymkode: 440d8...c5b Har du forslag til pensko som du ikke synes er kjerring, og som ikke har for gøy eller tynn hæl? Anonymkode: a2481...d9d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:10 #46 Skrevet onsdag kl. 12:10 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er totalt enig i din analyse - jeg tror også at du er kanskje litt neurodivergent. 🙈 "Vanlige" folk tenker ikke slikt. Det de tenker, er at de blir bare vant til det de ser rundt seg, og de kjøper det som er tilgjengelig nå i butikkene. Og vi alle, inkludert damer, oppfatter ungdom som pene, men det endrer seg litt når "ungdom" er like gamle/ like unge som våre egne barn. En mor ønsker ikke å kle seg likt som sin datter.. Så 30åring ser på 16-20åringer for mote, men 40-50 åringer ser ikke lengre på ungdommen og tenker, slik vil jeg kle meg. ps, så de alle fleste overanalyserer ikke hvordan de skal kle seg, de ser bare rundt seg og intuitivt kjøper det samme som de ser rundt seg, for passende aldersgruppe. Anonymkode: 08aba...373 Dette var ikke en overanalyse, det var ikke en gang en spesielt imponerende analyse. Alle over 25 har fått med seg hvordan mote og trender fungerer. Anonymkode: e520f...2c6 4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:22 #47 Skrevet onsdag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette var ikke en overanalyse, det var ikke en gang en spesielt imponerende analyse. Alle over 25 har fått med seg hvordan mote og trender fungerer. Anonymkode: e520f...2c6 Ja, jeg forstod heller ikke den. Tror det har noe med at folk som ikke gjør annet i livet sitt enn å doomscrolle og se på reality ikke helt har evnen til å se forbi det aller ytterste laget av samfunnet. Anonymkode: ed8ea...2f4 1
Kvist Skrevet onsdag kl. 12:28 #48 Skrevet onsdag kl. 12:28 Med forbehold om at jeg er 44, og helt sikkert kjerring i manges øyne... Jeg synes at "pensko" må ha et eller annet interessant ved seg for å ikke ende opp som flyvertinnesko eller kjerringsko. Om det ikke er hælen som er høy, kanskje den har en uvant form? Kanskje skinnet er en en annen farge enn svart? Eller med en eller annen struktur? Eller at det er noe litt uvant med skjæringen over foten, eller formen på tåen. Eller en spenne av noe slag? Greia er å velge et par som akkurat DU synes er skikkelig kule. Da er det ikke så nøye om de ikke er trendy heller, hvis du fortsatt digger dem. For et par rimelige, nøytrale, gode-nok-å-gå-i, klassiske og passer-til-alt sko med lav hæl. Det er jo nettopp det kjerringer vil ha. Altså de kjerringene som finner ut at de er for gamle for å gå med dritvonde sko, og egentlig ikke bryr seg veldig om sko og derfor vil ha ett par som de kan ha til alt fra bryllup til juleselskap og 17.mai i mange år. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:43 #49 Skrevet onsdag kl. 13:43 Kvist skrev (1 time siden): Altså de kjerringene som finner ut at de er for gamle for å gå med dritvonde sko Det bør jo alle over tenårene gjøre, spør du meg 😂 Anonymkode: 864db...19d 3
Boetica Skrevet onsdag kl. 14:45 #50 Skrevet onsdag kl. 14:45 Jeg synes disse er lekre. Er de for høye fins det også helt lave. Google Mary-Jane pumps.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:21 #51 Skrevet onsdag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette var ikke en overanalyse, det var ikke en gang en spesielt imponerende analyse. Alle over 25 har fått med seg hvordan mote og trender fungerer. Anonymkode: e520f...2c6 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg forstod heller ikke den. Tror det har noe med at folk som ikke gjør annet i livet sitt enn å doomscrolle og se på reality ikke helt har evnen til å se forbi det aller ytterste laget av samfunnet. Anonymkode: ed8ea...2f4 åh, dere to er søte 😍 Anonymkode: 08aba...373 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:34 #52 Skrevet onsdag kl. 17:34 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde valgt noen litt andre sko. Jeg mener at det er formen på hælen og at tuppen stikker "oppover" som gir disse et litt umoderne preg. Jeg ville heller valgt f.eks. disse: VAGABOND Altea (Black) – 749.50 kr – Booztlet.com Ellers er jo kitten heel inn, men det forsvinner vel like fort ut av motebildet som det kom inn. Anonymkode: 63a81...3f6 Kanskje ikke kjerringsko det her, men heller ikke spesielt fine 🙈 Anonymkode: 37099...a43 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:20 #53 Skrevet onsdag kl. 18:20 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så Louboutins med spiss tupp er kjerring de altså. Da er det mange kjerringer rundt: (tatt fra pinterest) Anonymkode: dd177...622 Ja... til og med selve sjefskjærringa/heksa over alle kjærringer kjører den stilen. Anonymkode: 7a5a5...996
Sluttaakjeftsaa Skrevet onsdag kl. 18:34 #54 Skrevet onsdag kl. 18:34 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes høyhælte sko er veldig vonde å gå i, men slike med lav kraftig hæl er mye bedre å gå i. Men kan man bruke slike og fortsatt være stilig? Er i slutten av førtiårene. Anonymkode: 0512c...9a3 Hei ! Jeg synes de er fine 😻 Denne hælen passer i oktober frem til mars.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:03 #55 Skrevet onsdag kl. 19:03 I mine øyne var ikke de skoene så fine, TS. Men så er det ikke lett å finne fine sko som er gode, heller. Ikke nor man er over en viss alder. Jeg ville valgt et par som er gode på foten. Hvis de ser ok ut i tillegg, så er jeg i mål. Selv om jeg aller helst skulle brukt de lekreste sko. De bare passer ikke foten min lenger. Sånn har det vært i 15 år nå. Litt kjipt - men det er jammen ikke det verste i livet Hilsen kvinne, 56 Anonymkode: 3743a...270 2
Rosa Dartle Skrevet onsdag kl. 19:05 #56 Skrevet onsdag kl. 19:05 (endret) Stockholm Design på Eurosko har noen lignende som du viser til, jeg tror kolleksjonen heter Business. De har en lav og tykk hæl, og er gode å gå i 😊 Endret i går, 09:15 av Rosa Dartle 1
Thyra Skrevet onsdag kl. 20:01 #57 Skrevet onsdag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tenker at du misset poenget helt. Å velge å gå med sko eller klær som var i motebildet for 5-15 år siden vil, helt uavhengig av om det er pent eller ikke, gjøre at du ser datert ut. Årsaken er denne: det er naturlig at mennesker som har vært voksne og dermed brukt samme størrelse sko og klær bruker dem til de er utslitt. Det er rent økonomisk rasjonelt. Mens et menneske på 20 som hovedregel kun har klær som er 1-2 år gamle i den størrelsen de bruker, så har et menneske på 45 gjerne klær som er 25 år gamle, og som fremdeles passer. Motebmessig utdaterte klær «hoper seg opp» med stigende alder. Det er et så veletablert faktum at man bruker det i filmer. Personer på 20-25 er moteriktig antrukket, de noe eldre vil typisk gå i mote utdatert med 2-5 år, og så eskalerer det slik at 40-åringer typisk går i 4-10 år gammel mote. Ta en titt rundt deg neste gang du er ute. Hvor mange på 45 har byttet ut skinny jeans? 100% av 20-åringer, mer 50% av 40-åringer. Logikken er ikke at skinnyjeans er mer eller mindre pent enn vide bukser. Mote er ikke estetikk. Det er kapitalisme. Anonymkode: 5697e...20c Når er det jo mye som fortsatt er i salg selv om det ikke er siste mote, og noen følger jo sin egen smak og stil framfor trender. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:21 #58 Skrevet onsdag kl. 20:21 Jeg har noen lignende og bruker de til pene bukser til hverdags. Med riktig styling ser de ikke "kjæring" ut. Når jeg skriver pene bukser mener jeg bukser som er vide nok nederst til at de dekker en del av skoen. Jeg personlig ville ikke brukt de til kjole eller skjørt. Anonymkode: 3d4c3...4b5 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:27 #59 Skrevet onsdag kl. 20:27 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde heller valgt loafers enn de der. Anonymkode: 93f26...651 loafers er veldig kjærring Anonymkode: 2fedb...bea 1
Rødvinsfilosofen Skrevet onsdag kl. 20:31 #60 Skrevet onsdag kl. 20:31 Ja. Jeg syns de var fine. Hilsen Kjerring 👵🏻 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå