Gå til innhold

Er slike sko "kjerring"?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja... til og med selve sjefskjærringa/heksa over alle kjærringer kjører den stilen.

Screenshot_20251105_191818_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 7a5a5...996

Det er magika fra blokk, ikke tryll. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker disse, sliter med å gå med både spisse sko og altfor tynne hæler. Så velger noe som litt mer komfortabelt slik at jeg klarer å føre meg litt mer elegant.  Synes disse går både til kjole og jeans eller dressbukser. 

https://www.skoringen.no/caprice-damesko-svart-9-22400-43?productid=2215814710&variantid=47&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=pmax&utm_campaign=08: PMax | Rest&gad_source=1&gad_campaignid=20076926058&gbraid=0AAAAADgHEA7RySM5jJznCQC1l299Sn-Mj&gclid=EAIaIQobChMItvmU-4DckAMVvlCRBR3NEj00EAQYBiABEgIslPD_BwE

Anonymkode: cb499...444

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt er jo avhengig av hva du kler deg før du kan si kjerring, jeg likte ikke disse. 
Mote det kommer og går, jeg mistet min mamma for noen år siden. Hun elsket mote, hadde mye klær og sko. Når hun døde så var det mye jeg ikke ville ha, men jeg pakket det ned. Nå tar jeg frem plagg for plagg for nå er mye av dette kommet tilbake. 
Viktigste er at man kler seg slik man vil, er komfortabel med og ikke hva andre liker. 
Jeg har mye spissesko etter min mor, jeg ser de er inn igjen i motebilde. Jeg liker ikke spisse, de er vonde på beina. Men kjempe fine på andre :) 

Anonymkode: 5e9d5...b05

AnonymBruker
Skrevet

JA!!!! Kjerring eller 9 år og har fått sine første pensko med litt høyde på hæl.

Hvis du ikke orker hæl så gå heller for helt flate med litt rundere tupp.

Anonymkode: af147...f51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

JA!!!! Kjerring eller 9 år og har fått sine første pensko med litt høyde på hæl.

Hvis du ikke orker hæl så gå heller for helt flate med litt rundere tupp.

Anonymkode: af147...f51

Hvorfor ikke flate med spiss tupp?

TS

Anonymkode: 0512c...9a3

Skrevet

Sko kan vel nesten ikke bli mer "kjerring"!  :ler:  Men det spiller jo ingen rolle hvis du synes de er fine og gode å gå. Selv er jeg i absolutt i kjerringkategorien, og kan ikke bruke spisse sko, så jeg foretrekker diskrete, lave loafers. En del av dem er minst like behagelige å gå i som joggesko og fungerer til det meste. Kanskje med unntak av veldig pyntede antrekk.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 9.36):

Skoene på bildet med spiss tupp: Ja, de er kjerring. Hadde de vært like, men uten spiss tupp, hadde de vært mye mindre kjerring og mer stilige. Min mening.

Anonymkode: f5119...51c

Hjelpes. Spissen er det eneste positive. 

Anonymkode: cb7fb...10d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

loafers er veldig kjærring 

Anonymkode: 2fedb...bea

Hehe, nei.

Anonymkode: 93f26...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...