AnonymBruker Skrevet 6. november #41 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 8.34): Men hvordan tenker menn om dette? Anonymkode: 00edd...4af Greit for deg at åpent forhold gjelder begge? Anonymkode: 58bc4...b9a
AnonymBruker Skrevet 6. november #42 Skrevet 6. november Nei, det er ikke greit. Veldig mye bedre enn om det hadde vært en mann, men fortsatt ikke greit. Utro er utro. Anonymkode: 11806...ddd
AnonymBruker Skrevet 6. november #43 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har intet med åpent forhold å gjøre. Anonymkode: 7491e...4fd Du får bruke hvilket ord du vil, men å tro at det er mange menn som liker at dama knuller andre, mens en selv ikke kan gjlre det samme, da har en nok ikke møtt mange menn. Det er jo ren egoisme Anonymkode: 00b38...c92
AnonymBruker Skrevet 6. november #44 Skrevet 6. november Absolutt! Det er jo bare sex. Betyr jo ingenting. Hvorfor kan du ikke ha med typen? Det hadde jo sikkert vært en utrolig opplevelsen for han. Vil du ikke unne han en fantastisk seksuell opplevelse? Hva er det å være sjalu for? Om han knuller ei annen dame har jo null betydning for deres forhold. Spesielt ikke når dere gjør det sammen. Anonymkode: 34316...251
AnonymBruker Skrevet 7. november #45 Skrevet 7. november Ja, for min del hadde det vært ok. Om kona hadde kommet hjem og fortalt at hun endre opp med å ha sex med venninna hun delte rom med på jentetur, så hadde jeg tenkt "you go girl!" og gitt henne en fist-bump. Det hadde blitt litt guttastemning 🙂 Anonymkode: d91f0...6fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #46 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Absolutt! Det er jo bare sex. Betyr jo ingenting. Hvorfor kan du ikke ha med typen? Det hadde jo sikkert vært en utrolig opplevelsen for han. Vil du ikke unne han en fantastisk seksuell opplevelse? Hva er det å være sjalu for? Om han knuller ei annen dame har jo null betydning for deres forhold. Spesielt ikke når dere gjør det sammen. Anonymkode: 34316...251 Hvordan kan du i ene øyeblikket sex ikke betyr noenting og i det andre si at det hadde vært en utrolig opplevelse for han? Anonymkode: 7facf...b27
Doolittle Skrevet 7. november #47 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 8.34): Hva tenker menn egentlig om dette? Jeg liker jenter, men er alt for sjalu til at kjæresten min får bli med. Tanke på at han skal se på feks er også skummel, jeg vil ikke at han skal gjenspeile bilder av henne i hukommelsen. Men jeg har et ønske om å utforske. Jeg kan gjerne fortelle ham om det etterpå osv og dele det med ham på et vis men ikke at han deltar. For meg er tenningen mot kvinner seksuell, ikke emosjonell. Det er en seksuell tiltrekning. Mot menn tiltrekkes jeg emosjonelt. Elsker jeg en mann tenner jeg absolutt ikke på en annen manna. Men kvinner derimot kan jeg tenne på selv om jeg er forelsket i en mann. Det er jo helt forskjellige greier. Men hvordan tenker menn om dette? Jeg tenker at så lenge jeg er med en mann kan jeg ikke forvente at jeg også skal kunne utforske med en kvinne. Anonymkode: 00edd...4af Du må snakke med din fyr om det, men for min egen del hadde det ikke funka om det bare gjaldt deg og ikke oss begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå