AnonymBruker Skrevet 5. november 2025 #1 Skrevet 5. november 2025 Jeg har lurt litt på dette med kvinners multiorgasmer. Er det noe man bare er disponert for, eller er det noe man kan "trene" seg til? Her i huset er vi ganske samkjørte; både kona og jeg kommer bare 1 gang under sex, og etter orgasme/utløsning så er både lyst og evne til å fortsette borte. Men det er jo noen ganger kan det jo være at man blingser litt og kommer tidligere enn planlagt. (Og det er like gjerne hun, som meg). Da kunne det vært greit å bare kunne fortsette og nye, og vite at det kommer enda flere sjanser. Men vi har prøvd noen ganger; for meg går det bra etter en liten stund. Men hun kommer ikke i gang igjen, og fortsatt sex blir litt merkelig. Er multiorgasmer noe man kan trene seg til? I så fall, er det noen tips til hvordan - spesielt hun - kan oppnå dette? Anonymkode: e9a09...23f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #2 Skrevet 6. november 2025 Ingen som har noe å bidra med her altså? Anonymkode: e9a09...23f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #3 Skrevet 6. november 2025 Dette er det ingen oppskrift/fasit på, det bare skjer. Anonymkode: 68a39...f64
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #4 Skrevet 6. november 2025 AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 7.36): Jeg har lurt litt på dette med kvinners multiorgasmer. Er det noe man bare er disponert for, eller er det noe man kan "trene" seg til? Her i huset er vi ganske samkjørte; både kona og jeg kommer bare 1 gang under sex, og etter orgasme/utløsning så er både lyst og evne til å fortsette borte. Men det er jo noen ganger kan det jo være at man blingser litt og kommer tidligere enn planlagt. (Og det er like gjerne hun, som meg). Da kunne det vært greit å bare kunne fortsette og nye, og vite at det kommer enda flere sjanser. Men vi har prøvd noen ganger; for meg går det bra etter en liten stund. Men hun kommer ikke i gang igjen, og fortsatt sex blir litt merkelig. Er multiorgasmer noe man kan trene seg til? I så fall, er det noen tips til hvordan - spesielt hun - kan oppnå dette? Anonymkode: e9a09...23f Noen er disponert for multiorgasmer. Dette gjelder både kvinner, men også menn. Det kan læres og øves med mye edging, utsette orgasmen og for menn og kvinner, knipeøvelser. Lære seg å kontrollere å stanse orgasmen rett føre det går. Gjør det så lenge dere orker, jo lengre jo bedre. Klarer dere dette 1-2 timer, er det supert. Ikke sikkert dere får det til med en gang, men uansett vil det gi en ufattelig mye sterkere orgasme opplevelse. Men etter langvarig edging er det ikke uvanlig at dere er så kåte at dere bare kan fortsette rett etter, da er veien kort til neste orgasme. Effekten er også at jo flere ganger det går for dere, jo sterkere blir orgasmen🫶 Ønsker dere lykke til. Anonymkode: 11b1c...a74
AnonymBruker Skrevet 9. november 2025 #5 Skrevet 9. november 2025 Hvis mannen tar meg skikkelig hardt rett etter første orgasme kan jeg komme en gang til. Men det må være mens jeg fortsatt er på topp. Lysten daler fort etter en orgasme og det blir som å begynne på nytt igjen. Anonymkode: 406f4...f18
Soft mann Skrevet 9. november 2025 #6 Skrevet 9. november 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis mannen tar meg skikkelig hardt rett etter første orgasme kan jeg komme en gang til. Men det må være mens jeg fortsatt er på topp. Lysten daler fort etter en orgasme og det blir som å begynne på nytt igjen. Anonymkode: 406f4...f18 Gjør det ikke vondt når det blir skikkelig hardt?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2025 #7 Skrevet 9. november 2025 Soft mann skrev (7 minutter siden): Gjør det ikke vondt når det blir skikkelig hardt? Nei. Ikke hvis vi har varmet opp først. Anonymkode: 406f4...f18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå