Gå til innhold

Hvorfor har dere det nicket dere har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt nick pleier å være Kit...initialene mine også har jeg en katt jeg elsker veldig høyt. Så alle synes det er så treffende. Når ikke Kit er ledig velger jeg Kitekatt som er kattemat...og fordi endel venner har kalt meg det sånn uavhengig av kattematen. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Burde ikke denne være på snikk-snakk?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ville ikke ha noe "vanlig" også hadde jeg akkurat vært hos farmor og hun lagde syltetøy...

Skrevet

Jeg heter Anette og blir kalt Netten av ganske mange :)

Skrevet

fordi min kjære kaller meg for bambi :bryllup:

sier han ikke kan motstå meg, når jeg blunker med de lange dådyr vippene mine :ler:

Gjest Binna
Skrevet

Hmm. Et resultat av utallige opptatte nick. Også kan jeg være litt kvass.

Skrevet

Mitt gamle nick var Girl from Mars, etter en av favorittsangene mine på den tiden. Jeg hadde det nicket når jeg ble kjent med min kommende ektemann :) (Vi ble nemlig kjent over internett).

Han døpte om nicket til Marsy. Har brukt det i 7-8år så det er vanskelig å gi slipp :)

Skrevet

Ikke så vanskelig egentlig, gifter meg til sensommeren...

(Får heller skifte nick etterpå... Blir jo avhengig av dette forumet!)

Skrevet

Jeg ble kalt det da jeg bodde i Spania, fordi jeg var i en litt laidback periode i livet og konsentrerte meg mest om å ha det gøy. (floja=useriøs, felíz=glad)

Nå er jeg kanskje litt mer seriøs (skal jo gifte meg og greier!) men fremdeles glad, så jeg synes det passer enda. :)

Skrevet

har hatt dette nicket i internettsammenheng i snart 8 år så det falt seg naturlig :)

Gjest Kålungen
Skrevet

Fordi jeg satt og så på Svampebob da jeg skulle registrere meg her.

Skrevet

Aner ikke. Det bare falt ned i hodet mitt...

Skrevet

Fordi jeg er født i mai i tyrens tegn :ler: og så bruker jeg det samme nicket de fleste andre steder.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ihvertfall ikke fordi jeg har fregner! ;)

Skrevet

Plonk har vært kallenavnet mitt. Ikke spør hvorfor, det ligner ikke på navnet mitt og det var ikke jeg som fant det på :)

Skrevet

Fordi det er kjælenavnutgaven av navnet mitt, som er Anita, og fordi jeg måtte ha noe jeg ble å huske :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...