AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Det er pysjbuksa mi. Er det julemotiv? Anonymkode: c374f...722 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Ja, jeg ville sagt det. Men den trenger ikke være det.. Men er klassisk motiv jeg hadde brukt rundt jul! Anonymkode: 06e7c...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Nei. Når noen sier julemotiv tenker jeg nisser, reinsdyr, pepperkaker, snøkrystaller, stjerner, hjerter, juletrær... Anonymkode: f2916...32c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november Det er et mønster, ikke er motiv. Ikke utelukkende julete. Anonymkode: 483bd...e32 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Skrevet 4. november Nei. Ruter er helårs, også når rødt er en av fargene Anonymkode: 1c03a...9ef 4
AnonymBruker Skrevet 4. november #8 Skrevet 4. november Vil heller si det er et klassisk gammeldags pysj mønster. Anonymkode: ab676...59a 3
monican94 Skrevet 4. november #9 Skrevet 4. november det er jo et mønster, ikke motiv.. Klassisk flannelspysj-mønster 4 1
Tradegy Skrevet 4. november #10 Skrevet 4. november (endret) Altså, vil si det er "julete nok", om man skal ta et bilde til julekort f.eks. Endret 4. november av Tradegy
AnonymBruker Skrevet 4. november #11 Skrevet 4. november Er det julemotiv? Nei Passer det godt i julen? Ja Anonymkode: 2f0e7...0a6 3
Blåttvann Skrevet 4. november #12 Skrevet 4. november Julemønster kanskje, ikke motiv. Passer til jul, men kan brukes hele året uten at det er rart også.
AnonymBruker Skrevet 4. november #13 Skrevet 4. november Nei, men litt julete er rutemønsteret allikevel. Kan fint brukes i jula 😅 Anonymkode: f6eda...7d7
AnonymBruker Skrevet 4. november #14 Skrevet 4. november Motiv? Hvor da? Mønster? Ja. Julete? Nei Anonymkode: a155c...abe 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #15 Skrevet 5. november Den buksa har ikke noe motiv, men et mønster. Og ruter er ikke bare til jul. Anonymkode: 58925...a66
AnonymBruker Skrevet 5. november #20 Skrevet 5. november Lær deg forskjell på motiv og mønster. Anonymkode: aae2f...73f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå