Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tabbet meg litt ut og solgt en ting på Finn, som ikke passer oppi den esken jeg tenkte å sende den i. Altså trenger jeg en større pakke til forsendelse enn det jeg har oppgitt på Finn. 

Dette tar jeg selvsagt på min kappe,  men jeg lurer på hvordan jeg løser dette i praksis,  når jeg allerede har fått en sendekode fra Finn?

Anonymkode: a58f4...e27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke avvise kjøpet, bytte frakt-kategori og be kjøper legge inn kjøpet på nytt med med beløpet tilsvarende mellomlegget på frakten trukket fra.

Anonymkode: 20aa9...3bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette tar jeg selvsagt på min kappe,  men jeg lurer på hvordan jeg løser dette i praksis,  når jeg allerede har fått en sendekode fra Finn?

Kontakte kundeservice hos dem og kansellere kjøpet og kjøpe ny?

Anonymkode: 0e1bc...a1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også bare sende den, og betale straffeporto, om du får tilsendt det. Det er ikke alltid de sjekker størrelsen.

Anonymkode: d3fba...1f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Jeg endte opp med å ikke sende i selve esken,  men pakket det inn i plast og papir slik at pakken kom innenfor målene (ikke noe knusbart)

Noterer meg bak øret å sjekke størrelse og passform bedre neste gang jeg skal selge noe.  🤪

• Liker 1
Skrevet

Har sendt over 300 pakker med PostNord, flere utenfor både mål- og vektgrensene, men aldri fått noe gebyr for det. Posten derimot måler centimeter på hver eneste pakke😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kun Posten som måler på MM. Postnord og helthjem er ikke nøye på målene.

Anonymkode: 450b2...b9a

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...