Gå til innhold

Liker dere menn at dama bare setter seg på en erigert penis uten forspill?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller vil dere helst ha forspill? 

Anonymkode: 288f1...dfe

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dame men må alltid ha forspill?trenger da forspill for å bli våt og kåt nok.

Anonymkode: 8c9b8...019

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe ekstra sexy ved det, men veldig kjedelig hvis det blir så simpelt hver gang.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dame men må alltid ha forspill?trenger da forspill for å bli våt og kåt nok.

Anonymkode: 8c9b8...019

Drypper det ikke før buksene er av burde du muligens være mer selektiv med hvem du ligger med.

Anonymkode: 38962...446

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på! Hvis hun allerede er kåt/våt, og siden jeg er stiv, så er jeg jo klar. Men det høres jo ut som en kjappis.

Anonymkode: 2a798...309

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har null interesse for forspill, så det blir ja fra han. 

Anonymkode: 8beec...565

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri behov for noe forspill og både han og jeg ELSKER å bare starte rett på dette, en helt egen, intens følelse.

Anonymkode: fd581...502

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes litt kjedelig ut for min del. Bare knulling sånn er liksom ikke like spennende etter så mange år som seksuelt aktiv.

Anonymkode: d04b0...b43

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det aller beste må da være når dama bare trer seg på kuken uten noe dilldall. 

Anonymkode: 43337...9cd

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Jeg er ikke 20 år lenger. Uten forspill er penis mest sannsynlig ikke særlig erigert og ikke noe å sette seg på, så det blir nei fra meg.

Endret av Jdz
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det jo, hvis alternativet er å mislike det, og en gang iblant kan det til og med være gøy at hun bare går rett på sak såfremt hun selv er klar. Men som hovedregel liker jeg mye bedre at vi bygger gradvis opp. Det er overhodet ikke sånn at forspill er verdiløst for meg. 

Anonymkode: d3d81...3f1

• Liker 1
Skrevet

En gang i blant, spesielt om man vil ha en kjappis, men det ville vært veldig begrensende for sexlivet om det skulle vært hver gang.

Skrevet

Blir ganske skuffa hvis hun ikke suger den en stund først. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være deilig, visst det er som et resultat av at hun er kåt og bare vil ha den i seg med en gang, og det sier bare svupp når hun setter seg på den.

Men om det bare er fordi hun ønsker å få det unnagjort og setter seg på den med en knusktørr vagina, så du risikerer og knekke kuken eller i beste fall rive av strengen, så er det nei.

Anonymkode: 33111...fee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller vil dere helst ha forspill? 

Anonymkode: 288f1...dfe

Der er jeg og typen ganske forskjellige. Han ønsker forspill og kos, jeg kan også foretrekke å bare sette meg på eller få den "tvunget" inn. Skal ca. 3 sekunder med klining til før jeg er klar, og glidemiddel er jo alltid tilgjengelig. Men min kjæreste er en følsom fyr som liker å føle nærhet og kjærlighet først. Og jeg klager aldeles ikke! Han er en flott fyr.

Anonymkode: 44945...51a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja forspill er å foretrekke 

Skrevet

Jeg liker forspill, fordi jeg er en koseklump.. Kyssing og klining tenner meg enormt.. så er det jo godt å kjenne på kjærlighetsbekreftelsen, ihvertfall en gang i uka🥰
Kjappiser er noe annet.. da er vi allerede i et forhold, så forspillet blir tatt "i hodet" eller med pirringer og flørting..
Forresten.. fysisk forspill gjør meg mere utholdende.. med kondom også😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og noen ganger syns vi begge det er digg å bare MÅ tre seg på kuken uten forspill. Men da er forspillet som noen nevnte over her tatt "i hodet" gjennom sterk hinting/sexting/blikk osv i forkant sånn at vi begge er er kåte. Da er det ofte bare å dra trusa til side og tre seg på. :P 

Vi er begge godt voksne og har vært gift i snart 25 år.

Anonymkode: e4adc...ee1

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For stor til rett på. 6 cm i diameter er noe annet enn standard 4 cm. 

Men det vet hun, så når hun vil ha en kjappis, da vet hun å være klar med nødvendig smøring.

Hun er kjapp på avtrekket da. Ofte vært klar en stund før vi kjører på.

Anonymkode: 44328...42e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aldri våt nok hvis vi går rett på, og mannen min synes det er ubehagelig å gå inn "tørt". Så her er det alltid forspill.

Anonymkode: 49e16...675

AnonymBruker
Skrevet

Det er greit det, men foretrekker mye mer om det er mer enn bare ievetrei

Anonymkode: 73f87...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...