AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #1 Skrevet 4. november 2025 hei Jeg har hatt sex flere ganger, men som oftest gjør det vondt. Det er ganske trangt der nede og jeg har prøvd glidemiddel, men det gjør at det kjennes ut som det brenner.. Jeg har en ganske høy sexdriv og føler jeg blir tent nok før sex, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sånn. Nå har jeg liksom blitt vandt med at det gjør litt vondt, men det skal vel ikke være sånn? Er det noe man burde sjekke ut? Har lest om noe som heter vaginisme, kan gynekolog se om det er det? Eller er det bare at jeg ikke blir tent nok? Anonymkode: 3cf54...390
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #2 Skrevet 4. november 2025 Har du prøvd fler ulike typer glidemiddel? Ikke alle er like gode, så den brennende følelsen kan komme av glidemiddelet. Anonymkode: 840dd...bf5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #3 Skrevet 4. november 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du prøvd fler ulike typer glidemiddel? Ikke alle er like gode, så den brennende følelsen kan komme av glidemiddelet. Anonymkode: 840dd...bf5 Ja, er klar over at det kommer av glidemiddelet. Har prøvd sånn 3 forskjellige, men fått samme følelse av alle. Anonymkode: 3cf54...390
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #4 Skrevet 4. november 2025 Er dere unge og han ganske godt utrustet? Anonymkode: b409f...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #5 Skrevet 4. november 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er dere unge og han ganske godt utrustet? Anonymkode: b409f...3c6 Jeg er 18. Har ikke fast partner, men de fleste jeg har vært med er nok innafor ‘’normalen’’, noen på den større siden. Anonymkode: 3cf54...390 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #6 Skrevet 4. november 2025 Be om time hos gynekolog, og diskuter problemet der. Anonymkode: 41527...e47 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå