mimifin72 Skrevet 4. november #21 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, helst. Anonymkode: 10a5b...fca Ditto 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #22 Skrevet 5. november Jeg drikker lite alkohol selv og hadde egentlig foretrukket om det hadde vært alkoholfritt, eller i det minste mer lagt til rette for alkoholfrie alternativer. Jeg føler jo enkelte ganger at jeg er vanskelig om jeg spør etter brus, og blir ofte da heller bare sittende å drikke vann hele kvelden. Jeg pleier å dra hjem ganske rett etter maten og selv da er det mange som er ganske så beruset. Anonymkode: 7974c...cda 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #24 Skrevet 5. november Ja! Da hadde jeg gjerne gått på julebord. Anonymkode: 54cc5...848 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #25 Skrevet 5. november Hadde ikke gått uansett. Alkohol eller ikke. Anonymkode: 5b3ab...daf
AnonymBruker Skrevet 5. november #26 Skrevet 5. november Ja, selvfølgelig. Er vel det sosiale som er det viktigste, tenker jeg. Anonymkode: e446c...812 2
MarianneE Skrevet 5. november #27 Skrevet 5. november Absolutt, julebordet har stort sett endt opp som så og si alkoholfritt allikevel. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #28 Skrevet 5. november Ja har vært det flere ganger. Da jeg jobbet i rusomsorg. Kjempe koselig 😀 Anonymkode: 54bfe...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #29 Skrevet 5. november Absolutt ikke. Jeg seer kollegaer i edru tilstand hele året, det er deilig å omgås på annen måte der det blir mer løssluppent. Hadde aldri giddet å bruke fritid og penger til barnevakt på å spise nok et nitrist måltid med dem. Nå skal det sies at jeg jobber i et urbant miljø der ingen blir drita på julebord (de som måtte bli uheldige, skjønner selv at de har fått for mye og drar hjem). Anonymkode: 88dc4...beb 5 6
AnonymBruker Skrevet 5. november #30 Skrevet 5. november Heller det enn et tradisjonelt fyllejulebord egentlig. Anonymkode: c7d91...8db 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #31 Skrevet 5. november Aldri en anti alkohol tråd uten fordømmelse. Anonymkode: 828ee...f86
AnonymBruker Skrevet 5. november #32 Skrevet 5. november Ja, det kunne jeg godt ha gjort. Drikker lite til vanlig uansett. Anonymkode: d14e2...235 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #33 Skrevet 5. november Ja, har ikkje behov for å drikke. Anonymkode: 9cc2e...458 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #34 Skrevet 5. november Bare det jeg gidder. Med alkohol er det et forferdelig drikkepress! Orker ikke! Anonymkode: 5bb2e...628 3
AnonymBruker Skrevet 5. november #35 Skrevet 5. november Jeg har ikke behov for, eller ønske om, å møte mine kollegaer beruset. Så hadde da faktisk vurdert julebord. Anonymkode: 82982...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #36 Skrevet 5. november JAAA...det hadde vært en deilig forandring. Anonymkode: 40087...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #37 Skrevet 5. november Tja, litt kjedelig, foretrekker at man velge alkohol eller ikke, hvis det er på kveldstid. Anonymkode: 87023...e21 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #38 Skrevet 5. november Ja. For jeg som leder drikker aldri fordi jeg tar på meg vakta når det er julebord. Så de av ansatte som ønsker å ta seg en kan det. Så drar jeg på jobb hvis jeg må det. Vi har vakt 24/7. ellers så kjører jeg dem hjem etterpå. Men aldri et must for meg alkohol. Anonymkode: 08f89...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #39 Skrevet 5. november Ja, absolutt! Drikker så lite og sjelden at jeg ikke ser problemet med det. Er nesten avholds. Tror jeg kan telle på en hånd enheter som er inntatt i hele år. Har det like gøy uten alkohol. Skal sies at jeg absolutt ikke har problemer med de som drikker et par for mye. Bare underholdning. Anonymkode: 6d308...d8c
AnonymBruker Skrevet 5. november #40 Skrevet 5. november Hvis valget stod mellom julebord uten alkohol, eller ikke noe julebord i det hele tatt, så hadde dratt. Men personlig er jeg glad i å ta meg en skikkelig fest de få gangene i året jeg har mulighet til det, så jeg hadde jo blitt veldig skuffet hvis det var alkoholfritt. Anonymkode: a6760...018 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå