Gå til innhold

Hvorfor har Kvinneguiden til stadighet ulovlig reklame for pengespill på nettsidene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får til stadighet opp denne reklamen som vist til høyre. Hva er grunnen til at Kvinneguiden har ulovlig reklame for pengespill?image.thumb.png.a0577f71eef675e2c75c30c4c320623a.png

Endret av DesmondMiles
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklamene som dukker opp er vel basert på sine egne søkeresultater på nettet? Husker at det ble nevnt av noen her en gang i hvert fall.

Skrevet
Cid skrev (9 minutter siden):

Reklamene som dukker opp er vel basert på sine egne søkeresultater på nettet? Husker at det ble nevnt av noen her en gang i hvert fall.

Det er helt irrelevant. Norske nettsider har ikke lov til å reklamere for utenlandske pengespill. Jeg sitter i Norge, uten VPN.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk for at du sier ifra. Disse annonsene er fra Google og de skal ha sperre på det som er ulovlig i Norge, men dessverre opplever vi fra tid til annen at de viser ulovlig reklame. Jeg melder ifra videre.

• Liker 2
Skrevet

Hei, dette skal være tatt hånd om nå av de som styrer det programmatiske annonseoppsettet vårt nå.

Tusen takk for tips, og ikke nøl med å tipse oss om det skjer i fremtiden :)

• Liker 1
Skrevet
TSP skrev (4 minutter siden):

Hei, dette skal være tatt hånd om nå av de som styrer det programmatiske annonseoppsettet vårt nå.

Tusen takk for tips, og ikke nøl med å tipse oss om det skjer i fremtiden :)

Flott. Jeg legger til grunn at avviket også er meldt inn til Lotteritilsynet.

Skrevet
DesmondMiles skrev (21 timer siden):

Det er helt irrelevant. Norske nettsider har ikke lov til å reklamere for utenlandske pengespill. Jeg sitter i Norge, uten VPN.

Bare sier hva jeg har blitt fortalt selv før. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
Skrevet

IMG_5285.thumb.png.84bba285aede675aeac59652c6b0a49b.png

• Liker 1
Skrevet

Er fortsatt her hos meg… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...