DesmondMiles Skrevet tirsdag kl. 14:10 #1 Skrevet tirsdag kl. 14:10 (endret) Jeg får til stadighet opp denne reklamen som vist til høyre. Hva er grunnen til at Kvinneguiden har ulovlig reklame for pengespill? Endret tirsdag kl. 14:10 av DesmondMiles 3
Cid Skrevet tirsdag kl. 15:54 #2 Skrevet tirsdag kl. 15:54 Reklamene som dukker opp er vel basert på sine egne søkeresultater på nettet? Husker at det ble nevnt av noen her en gang i hvert fall.
DesmondMiles Skrevet tirsdag kl. 16:04 Forfatter #3 Skrevet tirsdag kl. 16:04 Cid skrev (9 minutter siden): Reklamene som dukker opp er vel basert på sine egne søkeresultater på nettet? Husker at det ble nevnt av noen her en gang i hvert fall. Det er helt irrelevant. Norske nettsider har ikke lov til å reklamere for utenlandske pengespill. Jeg sitter i Norge, uten VPN. 3 1
Forumansvarlig Skrevet tirsdag kl. 16:14 #4 Skrevet tirsdag kl. 16:14 Takk for at du sier ifra. Disse annonsene er fra Google og de skal ha sperre på det som er ulovlig i Norge, men dessverre opplever vi fra tid til annen at de viser ulovlig reklame. Jeg melder ifra videre. 2
TSP Skrevet i går, 12:55 #5 Skrevet i går, 12:55 Hei, dette skal være tatt hånd om nå av de som styrer det programmatiske annonseoppsettet vårt nå. Tusen takk for tips, og ikke nøl med å tipse oss om det skjer i fremtiden 1
DesmondMiles Skrevet i går, 13:00 Forfatter #6 Skrevet i går, 13:00 TSP skrev (4 minutter siden): Hei, dette skal være tatt hånd om nå av de som styrer det programmatiske annonseoppsettet vårt nå. Tusen takk for tips, og ikke nøl med å tipse oss om det skjer i fremtiden Flott. Jeg legger til grunn at avviket også er meldt inn til Lotteritilsynet.
Cid Skrevet i går, 13:21 #7 Skrevet i går, 13:21 DesmondMiles skrev (21 timer siden): Det er helt irrelevant. Norske nettsider har ikke lov til å reklamere for utenlandske pengespill. Jeg sitter i Norge, uten VPN. Bare sier hva jeg har blitt fortalt selv før.
Rhodiola Skrevet i går, 14:22 #8 Skrevet i går, 14:22 Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå