AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #1 Skrevet 4. november 2025 Hei, Er de noen som vet om det er vanlig at en typisk "spekter-diagnose" blir verre med årene? Jeg har alltid tenkt at mannen min er der, og nå er jeg helt sikker. Ikke at det har så stor betydning, men det hadde vært greit med en forklaring på forskjellige ting. Anonymkode: 9e9e2...7db
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #2 Skrevet 4. november 2025 Det er ikke helt uvanlig at man kan få mer fremtredende trekk utover i voksenlivet, hva gjelder "særhet," rigiditet og ofte utbrenthet. Det er vanlig at tenårene gir det verste funksjonsfallet, med relativ bedring etterpå. Selvsagt ingen fasit. Anonymkode: 119e5...cf2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #3 Skrevet 4. november 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke helt uvanlig at man kan få mer fremtredende trekk utover i voksenlivet, hva gjelder "særhet," rigiditet og ofte utbrenthet. Det er vanlig at tenårene gir det verste funksjonsfallet, med relativ bedring etterpå. Selvsagt ingen fasit. Anonymkode: 119e5...cf2 Ok, takk for svar. Jeg synes han har autistiske trekk i møte med andre mennesker, og at dette er blitt verre med årene, men det kan også skyldes særhet pga. økende alder ja! Anonymkode: 9e9e2...7db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå