Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei som andre sa, jeg kan kalenderen😁 Jeg ønsker å ha høst når det er høst, advent når det er advent og jul når det er jul.  

Jeg har såpass fin høstpynt at det vil jeg ha fremme og rundt meg og kose meg med tildess advent begynner. Og advent har jeg lyst til å ha rundt meg til julen kommer. 

Anonymkode: 934b3...4ab

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke influenser så jeg feirer jul i desember. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Lei av lysforurensing og glorete lys allerede, og vi har såvidt kommet inn i november. 

Anonymkode: b5811...63d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pynter logisk nok til advent 1. søndag i advent. Tar frem litt julepynt om gangen fra ca 15. desember, og pynter juletre lillejulaften. Men henger nok opp lys ute snart. Mørketiden i nord er rett rundt hjørnet.

Anonymkode: dfeaa...036

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kristin70 skrev (17 minutter siden):

Jeg er ikke influenser så jeg feirer jul i desember. 

Hva har influenser med jul å gjøre? Du mener de som pynter nå i november er influenser? He he..kult...da kan jeg kan kalle meg det 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde denne tråden kom til å være full av "nei, wtf? Det er så vidt november". Men nei 🫠

Wtf. 

Anonymkode: 39c93...d6d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 13.22):

Ser en nabo her er så og si ferdig, og ble nysgjerrig på om det er flere som har kommet så langt? 

Anonymkode: b138d...85a

rett før her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (6 minutter siden):

Hva har influenser med jul å gjøre? Du mener de som pynter nå i november er influenser? He he..kult...da kan jeg kan kalle meg det 

Det var influensere på tiktok og instagram som begynte med den tragiske trenden godt sponset av handelstanden som begge gnir seg godt i hendene over at folk har gått på limpinnen. 

For all del, om du mener det er noe å skryte på seg så før det på cv'en din du. 

Anonymkode: e6b34...3aa

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pynter til jul rett før det faktisk er jul, dvs. lille julaften. I november nyter jeg at det fortsatt er høst 😊

Anonymkode: f02ab...ea1

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss kommer utelys og julestjerner i vinduene opp første helgen i advent. Et par uker før julaften henger jeg opp julegardiner og setter frem litt pynt.

juletreet settes opp og pyntes helgen før julaften. Da kommer resten av pynten også frem. 

Jeg elsker jul❤️ Men er motstander av jul i november, for meg blir det helt feil. 

Anonymkode: 69e0a...115

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Pynter til jul rett før det faktisk er jul, dvs. lille julaften. I november nyter jeg at det fortsatt er høst 😊

Bare det at det er ikke bare høst men mørk og tung senhøst og da føler mange, meg inkl , at å pynte til til jul hjelper på humøret. Krype inn i julebobla og ha masse julerelaterte eventer framover, det minsker min vinterdepresjon hvertfall. 

Anonymkode: e19fd...b9a

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes synd på de barna som lider i julen jeg. Trenger ikke bare være når den starter – 24.desember, men kan være før og. Ingen her som tenker på dem, men det regnet jeg ikke med heller for som vanlig er det meg, meg, meg. 

Anonymkode: e3f34...6e3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 13.22):

Ser en nabo her er så og si ferdig, og ble nysgjerrig på om det er flere som har kommet så langt? 

Anonymkode: b138d...85a

Huff nei, da hadde sjarmen vært borte for min del... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei så faen. Er tidlig november og 12 grader ute jo. Varmere enn det var i starten av juni. Pynter til advent 1.søndag i advent og til jul 23.desember.

Anonymkode: e2567...be1

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Denne julepynten må da bli greit støvete innen nyttår?

Anonymkode: 88af8...7d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Bare det at det er ikke bare høst men mørk og tung senhøst og da føler mange, meg inkl , at å pynte til til jul hjelper på humøret. Krype inn i julebobla og ha masse julerelaterte eventer framover, det minsker min vinterdepresjon hvertfall. 

Anonymkode: e19fd...b9a

Jeg synes at senhøsten er en fin tid. Opplever den ikke som tung. Så for min del må julepynten vente til kalenderen viser at det er jul :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei så faen. Er tidlig november og 12 grader ute jo. Varmere enn det var i starten av juni. Pynter til advent 1.søndag i advent og til jul 23.desember.

Anonymkode: e2567...be1

Nettopp, og her i Oslo er det nydelig ute nå, masse fine høstfarger i parkene 💛🧡❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke pyntet til jul, men jeg brenner kongerøkelse siden jeg elsker lukta ☺️

Anonymkode: ee6f6...fd8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har tatt frem julekoppene mine og har hørt på julemusikk i bilen siden midten av oktober. Men lysene ute må vente til siste helga i november selv om det er fryktelig mørkt og skulle gjerne hengt dem opp allerede. Pynten kommer også opp rundt da. Syns det er koselig og fint å ha det oppe litt lengre enn bare i jula. Kan ikke skjønne hvorfor noen skal bry seg hva andre gjør. 

Anonymkode: f433e...146

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke enda men har sååå lyst! Tenker det blir med litt lys da.. Blir litt flau av for mye for tidlig 😂😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...