Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, syns det er alt for tidlig å pynte til jul i november. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (54 minutter siden):

Jepp 😍 her er kos,glede i gang 

Kos med tre uten nåler til Jul? 

Anonymkode: e19fd...b9a

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Pynte til jul NÅ? Det er høst og november 😂 

Anonymkode: 2c0db...9b9

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ser en nabo her er så og si ferdig, og ble nysgjerrig på om det er flere som har kommet så langt? 

Anonymkode: b138d...85a

Jepp🤩🤩

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (22 timer siden):

Her er juletreet opp og litt pynt, tar litt og litt utover:)

Du hiver treet ut 25. desember da vel? Ferdig med julen før den har begynt. Begynner å pynte til påske i mars?

Anonymkode: e3f34...6e3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei. Har fortsatt høstpynt. Men på søndag skal jeg pynte til novent. Så blir det til jul første søndag i advent. 

Anonymkode: 2b034...f26

Novent?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du hiver treet ut 25. desember da vel? Ferdig med julen før den har begynt. Begynner å pynte til påske i mars?

Nei...4 januar:) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å pynte nå og koser meg skikkelig med det. Og nei, jeg er ikke lei innen julaften. Jeg pakker normalt ned julen i løpet av den første uken tilbake på jobb etter nyttår og jeg syns alltid det er litt vemodig, selv om det føles riktig med det nye året og frisk start.

Anonymkode: 0ebd9...710

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (33 minutter siden):

Det der er jo faktisk en god idé jeg kunne slengt meg på. 

Utover det pynter jeg ikke til jul før siste uka før julaften. Jeg liker følelsen av høytid, og den klarer jeg ikke holde på om jeg skulle startet i november uansett hvor glad jeg i er i jula. Det er vel nettopp fordi jeg er glad i jula, at jeg blir litt oppgitt over at den vannes ut ved å kjøre jul fra oktober.

Anonymkode: cbab4...12e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å pynte til påske i mars er vel kanskje greit det, med tanke på at palmesøndag er 29.mars neste gang 😅 

Julen varer helt til påske - for noen.

Anonymkode: 564f8...018

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har slått på julelysene. Bor i nord, mørketida er så veldig mørk uten snø, så vi har på lysene for å lage litt triveligere stemning. De fleste i boligfeltet har også gjort det. Ser jeg inn vinduene til folk så er det ingen som har pyntet enda, ikke vi heller. Vi starter 1.søndag i advent som regel.

Anonymkode: 5337b...c2c

• Liker 4
Skrevet

Tenker lysene kommer opp mot slutten av måneden. Så tar jeg det litt etter litt fra første søndag i advent. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke alzheimer og klarer derfor å holde rede på kalenderen og når det er jul og ikke. 

Anonymkode: e6b34...3aa

• Liker 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp tatt ned halloween og høst, så ikke enda. 

Anonymkode: c67eb...658

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jul? 😂

Nei, det er 5.nov. og enda en stund til advent. Deretter er det Jul 🥰❤️

Jeg forstår ikke gleden ved å pynte til jul et par mnd før tiden, for så å kaste ut alt noen timer etter at "julen ringes inn" 🙄🤔

Anonymkode: 39ea2...dc2

• Liker 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter til midten av november, da kommer det gradvis lys her og der. Den typiske julepynten er forbeholdt desember.

Anonymkode: edee4...9b1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vi, men en av naboene har pyntet juletre og satt det intet hjørne av huset med vindu fra gulv til tak på begge sider av hjørnet midt i fleisen på oss 😕 Synes det er skikkelig uting å prakke jul på andre nesten 2 mnd før jul 😕 

Anonymkode: ada21...013

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rusler rolig inn i Novent Kjøpte julestjerne cinnamon i dag, og utelysene er tent på balkongen. Høstpynten består i utgangspunktet til siste helga i november. 

Anonymkode: 989f8...eb7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke vi, men en av naboene har pyntet juletre og satt det intet hjørne av huset med vindu fra gulv til tak på begge sider av hjørnet midt i fleisen på oss 😕 Synes det er skikkelig uting å prakke jul på andre nesten 2 mnd før jul 😕 

Anonymkode: ada21...013

Hvordan blir dere prakket på jul? Altså blir dere krenket og sur av å se at naboen...koser seg med jule ting?  

Anonymkode: 3ecea...be9

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...