AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #1 Skrevet 4. november 2025 I 4 år har jeg gått og hanglet, trøtt når jeg står opp, blir fort sliten av veldig lite (nesten flaut), og har mistet gleden over lidenskapen min. Alt er ett tiltak. Jeg blir også sliten av og ikke gjøre noenting. Jeg har 50% fast stilling, vil ikke si den er så krevende, og det er en arbeidsplass jeg elsker. Og hjemme driver jeg med sau, og ikke stort gårdsbruk heller, så jobber ikke ræva av meg der heller. Hvile og ro over lenger periode virker heller ikke. Det er ingen forskjell på En uke med fullt kjør, og en uke med ro og hvile. har vært hos legen og blitt utredet og funnet ut av att jeg har b12 mangel, og går på sprøyter hver 2. Mnd. Det er en liten boozt helt i starten, men så virker det ikke lenger. Dette har jeg gjort nå i ett halvt år. Jeg føler jeg går på autopilot hele veien. Mitt privatliv er bra, ingenting og utsette på det. Selv om jeg har opplevd mye urettferdighet og dritt oppigjennom årene av nærme relasjoner. Jeg lurer på om ting som skjedde for 4 år siden, igjennom 4 år er årsaken til hvordan jeg er nå. Jeg følte på en stor utakknemlighet, ved og redde noen ut av en knipe i 4 år. Jeg jobbet ræva av meg de 4 årene. Og fikk bare sure miner og absolutt ingen takk, når jeg valgte og avslutte og fokusere på mitt, for da gikk jeg virkelig på en knekk psykisk og mentalt. Jeg holder på og bli gal av og kjenne på att jeg går på tomgang hele tiden, for jeg er en person som liker og holde det i gang. Noen som har tips på hva jeg kan gjøre og hva som hjelper? Anonymkode: 9f90c...c8e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #2 Skrevet 4. november 2025 Hei! I starten er det viktig å legge lista lavt. Men ikke så lavt at det tapper energi heller. Når er man er klar er det viktig å gjøre noe du henter energi av. Har du selv ideer på hva du kan hente energi av? Og da gjerne gjøre noe utenfor dine egne fire vegger ❤️ Anonymkode: c446b...4e3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2025 #3 Skrevet 5. november 2025 Føler med deg. Jeg har aldri vært en aktiv person, men jeg hadde stadig noen hobbyprosjekter på gang. De siste 5-7 årene har vært som du beskriver, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie meg gjennom resten av arbeidslivet. Anonymkode: 406d6...f2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå