AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #1 Skrevet 4. november 2025 ..noen som har vært borti det? Begynte på vårparten med et lite parti i munnvike / hake. Tenkte ikke så mye over det og glemte det over en stund, så kom ferie og så ble det lang ventetid hos legen. Det spredte seg til kinn, under øyet og panne, også forsvant det ned til munnviken igjen. Nå er det igjen tilbake til kinn, under øyet og panne. Jeg har svært stive muskler i nakke og skuldre, og har alltid hatt det. Går til kiropraktor nå og da uten at det egentlig hjalp noe. Har også 4 visdomstenner som må ut, de to nede ligger dårlig til. Har tatt MR, der har de krysset av på et felt akkurat i overgang nakke/hode. Nå som jeg vet hvor det er så kan jeg kjenne en antydning til noe der, uten at det er vondt eller lignende. Venter på svar fra lege enda. Jeg har ingen smerter utover de stive musklene, alt fungerer som det skal både kognitivt og fysisk. Føler meg normal - bare engstelig over hva som skjer. Stresser jo da også mer. Spørsmålet er: Har noen hatt en slik nummenhet i ansiktet før? Hva var det? Anonymkode: b61bd...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #2 Skrevet 4. november 2025 Alder? Nevropari? Parestesi? Overgangsalder? Det kan være så mangt. B12 mangel? Stress? Migrene? Har du vært hos lege? Anonymkode: b2bfe...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2025 #3 Skrevet 5. november 2025 Ja, hadde kritisk lav folsyre og lav B12. Usikker på om det var pga av det, men det forsvant og jeg begynte med tilskudd, ikke hatt det etter det. Anonymkode: b7d29...e6b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #4 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 0.24): Alder? Nevropari? Parestesi? Overgangsalder? Det kan være så mangt. B12 mangel? Stress? Migrene? Har du vært hos lege? Anonymkode: b2bfe...7b6 Funnet ut av det nå. Vestibularisschwannom. Anonymkode: b61bd...9fa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå