AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Er det bare å si fra på en veldig fin måte ? Jeg må sende sms da dette er vennskap som dør ut da hun aldri har tid å sees . Vi lager avtaler men det skjer alltid noe så d blir ikke. Ikke sett de i hele år og ikke siden fjor høst egentlig Anonymkode: 4b72c...2df
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Helt ok og nå er det ledgit å skylde på dyrtid og økonomiske prioriteringer også Anonymkode: 92e47...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Da hadde jeg bare sendt en sms om at julegaver fra i år blir til nærmeste familie og at det ikke blir venninnegaver fra deg. Anonymkode: 13999...ee0 1
Brunhilde Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Jeg har avsluttet julegaver til venner jeg omgås jevnlig, også, de fleste blir lettet over å slippe. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november Jeg avsluttet også gaver til to venner av meg for noen år siden. Vi ses ikke så ofte selv om vi fortsatt er venner. Men da skrev jeg bare at vi ikke helt hadde økonomi til å gi gaver til andre enn familie (noe som var sant). Nå har vi bedre økonomi, men kommer ikke til å ta opp gavene igjen. Anonymkode: 2276c...f10
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Skrevet 5. november Med mine venner ble vi enig om å heller gå ut å spise sammen før jul fremfor å utveksle julegaver. Du kan jo foreslå dette, selv om det kanskje ikke blir noe av. Syns det var en grei avrunding av gavene, for selv om vi ikke alltid får til å treffes rundt jul lengre, så er det slutt på gavene og det tror jeg alle er glad for Anonymkode: f1b9b...7f0
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Skrevet 5. november Ja please ikke bare plutselig kom innom med en julegave hvertfall. Det har skjedd med noen ganger og det er jo pinlig. Hvis dere ikke har kontakt eller en veldig fast tradisjon der begge kjøper hvert år, så dropp det. Anonymkode: c9bde...ea1
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Skrevet 5. november Takk for svar alle sammen . Sendte en veldig koselig mld hvor jeg skrev at vi heller kunne gå ut å spise sammen ol z tror vedkommende ble sur gitt for har ikke fått noe svar på mld. men det understreker jo bare at jeg hadde rett ang lite kontakt ts Anonymkode: 4b72c...2df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå