Gå til innhold

Hvilke strømper til fotsid kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjole av mørk farge. Er det ok med svarte strømpebukser? Spiller kanskje ikke strømpene så stor rolle når kjolen er lang?

Anonymkode: 60c57...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder vel med knestrømper?

Anonymkode: dd796...91d

• Liker 1
Skrevet

Sort eller nude strømpebukse hvis du vil bryte litt med det sorte.

Anonymkode: b28c7...c2c

Skrevet

Hvis den er fotsid, synes det jo ikke? Men ellers synes jeg mørkebrune strømpebukser er fint.

Anonymkode: 59cd7...d7c

• Liker 1
Skrevet

Er ikke viktig hvilken strømper du har om kjolen er fotsid. Med mindre du har planer å ha noen under kjolen  😅

Anonymkode: a5c93...0ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke viktig hvilken strømper du har om kjolen er fotsid. Med mindre du har planer å ha noen under kjolen  😅

Anonymkode: a5c93...0ee

Ingen skal under kjolen, nei. Strømpene synes bare litt i skoene og rundt anklene.

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Holder vel med knestrømper?

Har ikke tenkt på knestrømper, men det var kanskje en ide...

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen skal under kjolen, nei. Strømpene synes bare litt i skoene og rundt anklene.

Har ikke tenkt på knestrømper, men det var kanskje en ide...

Ja, det bruker jeg om ikke det er for kaldt da, som du sier er det bare litt over skoene som synes, og et par billige knestrømper holder i massevis.

• Liker 1
Skrevet

Her ville jeg valgt en tynn strømpebukse i din egen hudtone, det er diskret og fint. Vel og merke hvis du har sko med lukket tupp. Har du open toe sko, da bør du har bare føtter.

Er vel en viss fare for at knestrømper vil avsløres hvis du setter deg ned og krysser beina... det er ikke så pent. Stay-ups kan da være et bedre alternativ, også i din egen hudtone.

Anonymkode: 12955...642

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Med fotsid kjole hadde jeg sannsynligvis valgt uten strømpebukse, men både sort og nude går fint til sort

Endret av exictence
  • Liker 1
Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Med fotsid kjole hadde jeg sannsynligvis valgt egen strømpebukse, men både sort og nude går fint til sort

Fatter ikke hvorfor så mye fokus på strømpebukse og farger da knapt noen ting synes der nede? Står man, synes antagelig bare litt av skoene, og sitter man lurer jeg på hvem som sitter å stirrer på det lille området der nede? Knestrømper holder fint det.

Skrevet

Jeg ville valgt strømpebukse på grunn av årstiden. Ikke knestrømper. Men noen fryser mer enn andre.

Skrevet

Penkjole eller hverdagskjole? 

Til penkjole ville jeg brukt tynne nude strømpebukser selv om de nesten ikke kommer til å synes. Til hverdags eller halvpent  kunne jeg valgt både svarte og nude, og gått for tykkere varianter hvis temperaturen tilsier det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjolen skal være ekstremt lang eller skoene høye for at strømpebuksa aldri synes. Så jeg hadde tatt en hudfarget strømpebukse. Svarte strømper som titter frem fra en lang kjole er ikke fint.

Anonymkode: 17621...3e6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjolen skal være ekstremt lang eller skoene høye for at strømpebuksa aldri synes. Så jeg hadde tatt en hudfarget strømpebukse. Svarte strømper som titter frem fra en lang kjole er ikke fint.

Anonymkode: 17621...3e6

Selv om kjolen er svart, mørk grønn eller vinrød?

• Nyttig 1
Skrevet
Ullvott skrev (13 timer siden):

Penkjole eller hverdagskjole? 

Til penkjole ville jeg brukt tynne nude strømpebukser selv om de nesten ikke kommer til å synes. Til hverdags eller halvpent  kunne jeg valgt både svarte og nude, og gått for tykkere varianter hvis temperaturen tilsier det. 

Penkjole.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg ville valgt strømpebukse på grunn av årstiden. Ikke knestrømper. Men noen fryser mer enn andre.

Kan jo ha ullsinglet og lang ullunderbukse under om man skal bevege seg ute, ihvertfall...

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jo ha ullsinglet og lang ullunderbukse under om man skal bevege seg ute, ihvertfall...

Da må man ha sokker til en penkjole, og det er ikke pent. Da hadde jeg heller valgt en tykkere steømpebukse. 

Skrevet

Hadde valgt sort - enten strømpebukse eller knestrømper. Evt. vinrød, avhenger litt av fargen på kjolen. 

Styr unna nude!

Anonymkode: c47e4...0db

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde valgt sort - enten strømpebukse eller knestrømper. Evt. vinrød, avhenger litt av fargen på kjolen. 

Styr unna nude!

Anonymkode: c47e4...0db

Nude passer bedre enn hva du tør å tro! Og det er faktisk veldig mange som bruke den fargen også, og det ser pent ut!

Anonymkode: acebe...e9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 7.20):

Da må man ha sokker til en penkjole, og det er ikke pent. Da hadde jeg heller valgt en tykkere steømpebukse. 

Tenkte tynn strømpebukse og så en sånn lang "mammelukkaktig" ullunderbukse oppå, skjult under kjolen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...