Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fungerer det fint? Ro og fred eller møter du andre?

Anonymkode: 2bc3d...0dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det funker supert her jeg bor, det er to bibliotek som begge har mer åpent. Genialt for å stikke innom når som helst og hente bøker eller for å sitte en stille stund på lesesalen. Jeg har ikke opplevd noe tull eller bråk noen gang. 

Anonymkode: e00d6...508

• Liker 4
Skrevet

altså det kan jo være andre der men det er stille og rolig 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vårt bibliotek i sentrum og der er det mye tull + mange creeps som prøver seg på de unge jentene. Det er rett og slett ubehagelig.

Anonymkode: e7a81...420

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt det noen ganger i Oslo men som regel bare for å levere og hente bøker. Har sett ut som at det vanligvis er en del folk men så har jeg ikke vært der på veldig sene tidspunkter da. 

Anonymkode: f3306...e28

AnonymBruker
Skrevet

Her er det meråpent i tidsrommet kl 07.00 - 22.00 alle dager. Vanlig åpnings tid er 10.00 - 19.00 på hverdager.

Biblioteket er kameraovervåket.

Jeg synes det er veldig kjekt med lenger åpningstid, og her er det ihvertfall stille og rolig. Ofte jeg er den eneste, men de ansatte er på plass en stund før/etter ordinær åpningstid. 

Anonymkode: 7fae3...ac0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig. På søndager med dårlig vær virker det som mange foreldre synes det er en perfekt lekeplass, og lar barna sine løpe rundt og herje og rope, helt uten styring.

Anonymkode: b48d6...f79

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble slutt på det her etter at biblioteket ble utsatt for tyveri og hærverk fra både ungdom og voksne.

Anonymkode: 3a9a4...c48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Varierer veldig. På søndager med dårlig vær virker det som mange foreldre synes det er en perfekt lekeplass, og lar barna sine løpe rundt og herje og rope, helt uten styring.

Hvorfor sier du ikke fra? 

Anonymkode: 815eb...478

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefint tilbud. Bruker det masse. Bare folk over 18 m lånekort som har muligheten.

Biblioteker er super bruk av skattepenger.

Anonymkode: ef48d...04c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor sier du ikke fra? 

Anonymkode: 815eb...478

Til hvem? Jeg er bare innom i noen få minutter for å hente/levere bøker, så bryr meg ikke så mye. Men siden ts lurte på om det er ro og fred på meråpne bibliotek, så svarte jeg på hvordan det er er på mitt lokale bibliotek.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er genialt. Har brukt det ganske ofte og har faktisk aldri opplevd å være alene der. Det er likevel sjelden det er mange folk, og det har alltid vært rolig.

Anonymkode: ce8b5...8b8

• Liker 2
Skrevet

Veldig mye bråk og støy fra småunger og foreldrene deres, og det virker som studenter og ungdom bruker det til vorspiel i helgene. 

Stikker innom, men hvis jeg skal være der lenger setter jeg alltid nær døra, sånn i tilfelle. 

Anonymkode: 6b6e9...1bb

Skrevet

Jeg har hatt så fine stunder med merråpent bibliotek. Stille og rolig. I tillegg har jeg sett mange unge mennesker sitte der solo og i samarbeid med andre, med lekser, få skikkelig ro. Kanskje unge mennesker som har det turbulent hjemme. Det er virkelig fjernt å fjerne den ordningen.

Anonymkode: a02dd...188

• Liker 1
Skrevet

Det kan lønne seg å ha oversikt over alle bibliotekene, ikke bare lokalbiblioteket.

Anonymkode: a02dd...188

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...