AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:04 #1 Skrevet mandag kl. 20:04 Hei! skal ta fagprøven i barne & ungdomsarbeiderfaget på grunnskolen. Det nærmer seg nå snart, og jeg kjenner jeg begynner å bli litt nervøs nå egentlig. Jeg er med 1 klassingene. Jeg har hatt en del fysiske aktiviteter med de, og det elsker de. Jeg selv har litt mer "kontroll" både på lek og samspill mellom barna. Men jeg har skjønt det slik at jeg må også ha en samling med de. Men desverre er 1 klassingene veldig urolige. Er redd jeg kan få stryk fordi jeg ikke kan få med meg alle under samlingen. så lurer på om noen vet hva sensorene legger vekt på? Er det så strenge at hvis noen barn er urolige så betyr det at jeg kunne fått til noe bedre opplegg? Hva legger de mest vekt på ? Anonymkode: 9a15a...e7e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:28 #2 Skrevet mandag kl. 21:28 Jeg tror de legger vekt på hvordan du tilpasser samlingen for alle aamt dine refleksjoner i etterkant. Som for eksempel: hva kunne du ha gjort annerledes, hvorfor det gikk som det gikk osv. Anonymkode: 25ffd...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå