AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Hva serverer du gjerne til familie som kommer på uhøytidelig middagsbesøk? (Ikke barn) Anonymkode: 1a131...187
AnonymBruker Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november Hjemmelagd pizza, grillmat om sommeren, indrefilet og potetbåter med saus, taco, lasagne Anonymkode: 2177f...8a2 4
AnonymBruker Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november Det jeg hadde laget til meg, men lager større porsjon så det blir nok mat til alle. Biff, taco, omelett og slikt. Anonymkode: c15d3...f36 3
Soft mann Skrevet 3. november #4 Skrevet 3. november De eg ellers hadde planlagt å lage, bare mere av de😊 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Skrevet 3. november Veldig forskjellig om det er på kveld eller dag og om det er helg eller hverdag. Kan likesågodt være kjøttkaker som pizza liksom. Anonymkode: bd38e...a2d 1
luxifine Skrevet 3. november #6 Skrevet 3. november Vi har "grinch og grøt" om det er i førjulstiden. Er det en vanlig dag så hadde jeg laget taco eller lasagne for det er enkelt å lage på forhånd og de fleste liker det..
Fru Uperfekt Skrevet 3. november #9 Skrevet 3. november Det som står på menyen den dagen men har ekstra tilbehør til rettene og desserten blir kanskje skiftet ut til iskrem
Fru Uperfekt Skrevet 3. november #10 Skrevet 3. november luxifine skrev (58 minutter siden): Vi har "grinch og grøt" om det er i førjulstiden. Er det en vanlig dag så hadde jeg laget taco eller lasagne for det er enkelt å lage på forhånd og de fleste liker det.. Hva er grinch? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #11 Skrevet 3. november Lasagne hvis jeg har tid (fra bunn, ikke toro). Hvis jeg har dårlig tid blir det marinert kylling med pasta. Anonymkode: 27ad9...ee0
AnonymBruker Skrevet 4. november #12 Skrevet 4. november Noe langtidsstekt/kokt som man kan forberede i forveien og så gjør det seg selv Hjemmelaget lasagne Hjemmelagde gryter, f.eks. boeuf biurguignon eller indisk dal med svarte linser, med masse forskjellige toppinger/tilbehør og hjemmebakt brød Hjemmelaget pulled pork med tilbehør Hvis det skal være raskt, en pai eller pizza, salat eller pastarett med hjemmelaget focaccia Anonymkode: 49917...a8a 1 1
Perelandra Skrevet 4. november #13 Skrevet 4. november En suppe av en eller annen slag med brød eller rundstykker til. Hadde besøk sist helg, og serverte gresskarsuppe med rundstykker
Daisy-love Skrevet 4. november #14 Skrevet 4. november En god suppe med topping, wok, taco, eller pastasalat-buffet fungerer godt. Vi har litt ulike diettbehov i familien, så det er ofte fint med noe felles, men som enkelt kan tilpasses den enkelte.
Ullvott Skrevet 4. november #15 Skrevet 4. november Chilli con carne, dal med nanbrød og raita, kyllingfajitas eller noe så enkelt som fiskeburgere med salat, tomat, agurk rømme og hamburgerbrød. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #17 Skrevet 4. november Alt ifra taco til fårikål. Laks, kveite, lutefisk. Det kommer helt an på anledningen. Anonymkode: d1856...81a 1
Strigiformes Skrevet 4. november #18 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva serverer du gjerne til familie som kommer på uhøytidelig middagsbesøk? (Ikke barn) Anonymkode: 1a131...187 Hjemmelagde kjøttkaker. Det er en favoritt hos meg 🤤 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #19 Skrevet 4. november Pasta med soppragu En eller annen form for currygryte som enten godgjør seg på komfyren eller i ovnen. Suppe (eks gulrot og ingefær, blomkål,smørbønner og pære, ertesuppe med mynte) med brytebrød. Anonymkode: 54d68...5ce
MarianneE Skrevet 5. november #20 Skrevet 5. november Ofte noe med kylling. F.eks lørdagskylling fra Gladkokken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå