Gå til innhold

Du får besøk av familie, hva serverer du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva serverer du gjerne til familie som kommer på uhøytidelig middagsbesøk?

(Ikke barn) 

Anonymkode: 1a131...187

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelagd pizza, grillmat om sommeren, indrefilet og potetbåter med saus, taco, lasagne

Anonymkode: 2177f...8a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg hadde laget til meg, men lager større porsjon så det blir nok mat til alle.

Biff, taco, omelett og slikt.

Anonymkode: c15d3...f36

• Liker 3
Skrevet

De eg ellers hadde planlagt å lage, bare mere av de😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig forskjellig om det er på kveld eller dag og om det er helg eller hverdag. Kan likesågodt være kjøttkaker som pizza liksom. 

Anonymkode: bd38e...a2d

• Liker 1
Skrevet

Vi har "grinch og grøt" om det er i førjulstiden. Er det en vanlig dag så hadde jeg laget taco eller lasagne for det er enkelt å lage på forhånd og de fleste liker det..

Skrevet

Da blir det kjøttkaker eller sosekjøtt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestiller pizza 

Anonymkode: 2ece5...385

• Liker 1
Skrevet

Det som står på menyen den dagen men har ekstra tilbehør til rettene og desserten blir kanskje skiftet ut til iskrem

Skrevet
luxifine skrev (58 minutter siden):

Vi har "grinch og grøt" om det er i førjulstiden. Er det en vanlig dag så hadde jeg laget taco eller lasagne for det er enkelt å lage på forhånd og de fleste liker det..

Hva er grinch?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lasagne hvis jeg har tid (fra bunn, ikke toro). Hvis jeg har dårlig tid blir det marinert kylling med pasta. 

Anonymkode: 27ad9...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Noe langtidsstekt/kokt som man kan forberede i forveien og så gjør det seg selv :)

Hjemmelaget lasagne 

Hjemmelagde gryter, f.eks. boeuf biurguignon eller indisk dal med svarte linser, med masse forskjellige toppinger/tilbehør og hjemmebakt brød

Hjemmelaget pulled pork med tilbehør

Hvis det skal være raskt, en pai eller pizza, salat eller pastarett med hjemmelaget focaccia 

Anonymkode: 49917...a8a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

En suppe av en eller annen slag med brød eller rundstykker til. Hadde besøk sist helg, og serverte gresskarsuppe med rundstykker 

Skrevet

En god suppe med topping, wok, taco, eller pastasalat-buffet fungerer godt. Vi har litt ulike diettbehov i familien, så det er ofte fint med noe felles, men som enkelt kan tilpasses den enkelte. 

Skrevet

Chilli con carne,  dal med nanbrød og raita, kyllingfajitas eller noe så enkelt som fiskeburgere med salat, tomat, agurk rømme og hamburgerbrød. 

• Liker 1
Skrevet

Bacalao 

AnonymBruker
Skrevet

Alt ifra taco til fårikål. Laks, kveite, lutefisk. 

Det kommer helt an på anledningen. 

Anonymkode: d1856...81a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva serverer du gjerne til familie som kommer på uhøytidelig middagsbesøk?

(Ikke barn) 

Anonymkode: 1a131...187

Hjemmelagde kjøttkaker. Det er en favoritt hos meg 🤤

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pasta med soppragu

En eller annen form for currygryte som enten godgjør seg på komfyren eller i ovnen.

Suppe (eks gulrot og ingefær, blomkål,smørbønner og pære, ertesuppe med mynte) med brytebrød.

Anonymkode: 54d68...5ce

Skrevet

Ofte noe med kylling. F.eks lørdagskylling fra Gladkokken 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...