AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Vi skal fly et 14-timers strekk over natta. Har aldri tatt sovenedisin i mitt liv- men sliter veldig med urolige bein og vanskelig for å sove på reise. Kan det være en ide å ta sovemedisin for å være sikker på å sovne på flyet? Anonymkode: 6aece...318
AnonymBruker Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november Hvor godt det funker er jo ganske individuelt. Jeg får ikke sove sittende, uansett hva jeg putter i meg. Om du velger å prøve, test det i alle fall ut hjemme først, en gang du har fri dagen etter. Det finnes mange typer sovemedisiner, og det er greit å vite hvordan det virker på deg før du skal prøve det på et fly. Noen medisiner kan gi deg hangover, og dette varierer også fra person til person. Jeg føler meg verre med hangover, enn om jeg har vært våken en hel natt på en lang flytur. Uansett bør du snakke med legen din først. Anonymkode: beba3...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november Det med urolige ben.. jeg sliter òg med det, og skulle fly i 25 timer og ba legen om sovepiller, og fikk noe mildt, truxal, og hadde de verste leggkrampene ever, leste ikke pakkevedlegget godt nok på forhånd , viste seg og være en vanlig bivirkning . jeg pleier og ta imovane eller valium på slike flyturer, det gir ikke meg birvirkninger og heller ikke hang over. Noen ganger klarer jeg og sove, og om ikke slapper jeg bedre av . Enig i at du bør prøve det du skal ta på forhånd . Og nevn det med urolige bein. Anonymkode: bec8d...d4c
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Sliter du med urolige ben så ta heller Magnesium Synergi Anonymkode: 7670a...621
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november Tar postafen for reisesyke. Den gjør meg kjempetrett. Sover som regel mesteparten av flyreisen. Anonymkode: ea551...efe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå