oss-to Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Eg har lagt merke til at det verkar stor forskjell på korleis trådar blir moderert. I nokre trådar blir innlegg raskt sletta eller heile trådar stengt, medan i andre , til dømes Stina Bakken-tråden ,ser det ut til at ein heller redigerer vekk enkeltord og lar resten stå. Er dette ein ny praksis der de prøver å bevare fleire innlegg ved å redigere i staden for å slette, eller handlar det om at ulike moderatorar har litt ulik praksis? Hadde vore fint å få ei avklaring, slik at vi brukarane forstår kva som gjeld framover. Og at same reglar gjeld alle trådar. 2
Måne Rampelyset Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november Trådene modereres etter samme regler, men det er naturligvis forskjell på en tråd med gjennomsnittlig tre nye innlegg per døgn enn dem som har 10 nye sider hver dag. At tråder noen ganger stenges for å komme ajour med å gjennomgå alt er en praksis som har vært brukt i mange år. Det er ikke noe nytt. Jeg fjernet en setning fra et innlegg som ellers var ok. Dette har også vært vanlig praksis i "alle" år, i de tilfellene det er den beste løsningen. 1 1
oss-to Skrevet 3. november Forfatter #3 Skrevet 3. november Måne Rampelyset skrev (27 minutter siden): Trådene modereres etter samme regler, men det er naturligvis forskjell på en tråd med gjennomsnittlig tre nye innlegg per døgn enn dem som har 10 nye sider hver dag. At tråder noen ganger stenges for å komme ajour med å gjennomgå alt er en praksis som har vært brukt i mange år. Det er ikke noe nytt. Jeg fjernet en setning fra et innlegg som ellers var ok. Dette har også vært vanlig praksis i "alle" år, i de tilfellene det er den beste løsningen. No var det vel berre eit ord som vart fjerna. Eg har opplevd og lest andre har opplevd ,i andre trådar, at lange gode innlegg vert fjerna grunna ei setning som er feil. Eg synast det er flott trådar blir stengde og modererte. Det er ein nødvendig jobb, spesielt i Stina Bakken tråden. Når det er sagt synast eg dykk gjer ein flott jobb ellers. 💐 1
elskersommer Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november oss-to skrev (11 timer siden): No var det vel berre eit ord som vart fjerna. Eg har opplevd og lest andre har opplevd ,i andre trådar, at lange gode innlegg vert fjerna grunna ei setning som er feil. Eg synast det er flott trådar blir stengde og modererte. Det er ein nødvendig jobb, spesielt i Stina Bakken tråden. Når det er sagt synast eg dykk gjer ein flott jobb ellers. 💐 Det er helt klart en stor forskjell på f.eks tråden om Stina Bakken og Sara Emilie Tandberg. Hadde mye av det som står i Stina sin tråd blitt skrevet hos Sara Emilie så ville den vært stengt på dagen.. 1 1
oss-to Skrevet i går, 19:22 Forfatter #5 Skrevet i går, 19:22 Ser feks no at bileter i Sara Emilie tråden vert fjerna etter kort tid. Menst bileter i Stina tråden får stå i dagesvis etter rapportering. 1
Angel75 Skrevet i går, 20:05 #6 Skrevet i går, 20:05 Og hvorfor er det greit med persondebatt i Pelle K tråden, mens i andre tråder slettes det fort som fy? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå